Thnx had het net gelezen, niet echt een bevestiging dat het zo is, maar meer wat de kijkers denken dusquote:Op donderdag 2 maart 2023 18:02 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Effe gekopieerd voor je
https://axed.nl/big-broth(...)d-naar-huis-gehaald/
Genomineerde Charlotte en Lindsey zijn de winnaar van de Big Brother theaterweek.quote:Op donderdag 2 maart 2023 17:20 schreef Daana316 het volgende:
Hé, Charlotte was toch ook genomineerd. Dit omdat Rob vorige week naar huis ging.
Verwacht dat ze er niet al te veel aandacht aan gaan besteden, maar we gaan het zienquote:Op donderdag 2 maart 2023 22:14 schreef ben34567 het volgende:
Benieuwd hoe ze de exit Chiara in beeld brengen morgen. In de vooruitblik werd er alvast niets over gezegd.
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 00:07 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
ik schenk zelf maar iets in dan
Chelsea zat voorzover ik dat kan beoordelen niet veel kwaads in en ook een lieve meid.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 00:08 schreef odie22 het volgende:
[..]
chelsea is ook lief, maar wordt ook door iedereen afgefikt
ik had haar er graag langer in gehad willen hebben, weet nog te weinig van haar, en wat meer lawaai er inquote:Op vrijdag 3 maart 2023 00:13 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Chelsea zat voorzover ik dat kan beoordelen niet veel kwaads in en ook een lieve meid.
Maar veel te druk
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 07:50 schreef Monique___ het volgende:
@:kayro: ik heb het ook zo moeten leren hier in de cos met wat uitleg
link is goed, alleen nog posten zoals op 2de foto.
[ afbeelding ]
[..]
haa de link staat er wel maar niet de foto nu hier
Ik moet soms 2x op adres van afbeelding kopieren klikken
die link dan hier in het foto icoontje plaatsen
in het chatvenster hier staat na de X1 zo'n vierkantje.. daar op klikken.. link daarin zetten en dat hier posten
[ afbeelding ]
ah hier is het lammetje heen gesprongen, hopte even heen en weerquote:
Morguh Kodiakquote:
Ze hebben geprobeerd de spellen te verbeteren, dat is wel aardig gelukt. De casting grotendeels een flop.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 09:04 schreef lonneberga het volgende:
Best een saaie BB dit jaar,mag van mij meteen de laatste zijn,het is mooi geweest
Totale gekte daar bij de FEBOquote:Op vrijdag 3 maart 2023 10:34 schreef ben34567 het volgende:
Na de exit van Chiara merk ik een productie die in paniek is met rare uitkomsten (Lindsey en Charlotte die hun act winnen) en vreemde beslissingen (een oud bewoner die er al paar weken uitlig zal mogen terugkomen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |