Nathalie wel iets?quote:Op maandag 27 februari 2023 19:41 schreef Sked het volgende:
@:Mortaxx na deze scène haak ik zeker af
Beetje saai, ga dan als Breivik ofzoquote:Op maandag 27 februari 2023 19:41 schreef Pisces29 het volgende:
Wat vind jij van Bin Laden voor carnaval verkleden? @:caland
pretentieuze raketjes kut sjaals stad.quote:Op maandag 27 februari 2023 19:43 schreef NoCigar het volgende:
Ja, ga lekker verkleed als cowboy naar de ingeslapen provinciestad Den Bosch waar de locals je langs hun provinciale neus vol dedain opnemen.
Nee deze parel is helemaal nuchterquote:
De zichtbare gevolgen van het afschaffen van het ziekenfonds.quote:Op maandag 27 februari 2023 19:44 schreef Caland het volgende:
Hanjo mag wel eens een beugeltje nemen
Dat ga ik voortaan ook doenquote:Op maandag 27 februari 2023 19:43 schreef Pisces29 het volgende:
Hanyo de banjo
Hij zegt dat hij je drie kussen gaat geven
Hou op hoor
Spannend, geef je ons terugkoppeling hoe het verloopt?quote:
Het type collega dat maandagochtend aaaallllllles over jouw weekend wil weten maar er dan direct overheen lult over wat ik aaaalllllemaaaaal gedaan heeft.quote:Op maandag 27 februari 2023 19:43 schreef Pisces29 het volgende:
De tering zeg
Ze gaat zitten en stopt niet meer
En ook ochtend mens
Rot op zeg
We worden op de maandag beloond met de pareltjes van de weekquote:Op maandag 27 februari 2023 19:45 schreef NoCigar het volgende:
[..]
D-e-z-e p-r-a-a-t w-a-t l-a-n-g-z-a-m-e-r.
Wat zeggen oren over andere dingen?quote:Op maandag 27 februari 2023 19:46 schreef Scorpion_17 het volgende:
Als deze mannen een kind maken heeft dat kind oren van 2 meter
niks, zeg ik op basis van mijn eigen kleine orenquote:Op maandag 27 februari 2023 19:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat zeggen oren over andere dingen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |