quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Dat gaat erg snel misquote:Op maandag 27 februari 2023 19:37 schreef Mortaxx het volgende:
@:sked die kapster is wel jouw doelgroep
Vlakbij Schipholquote:Op maandag 27 februari 2023 19:37 schreef Sapstengel het volgende:
Als iemand Nieuw Vennep zegt moet ik echt even op Google maps kijken.
quote:
quote:Op maandag 27 februari 2023 19:38 schreef RipCity het volgende:
Was ik maar oost-indisch doof met zijn stem in m'n oor.
Zo moeilijk is het ook niet maar sommige kunnen niet eens normaal small talk gesprekje volhouden in dit programma. Jaartje naar Amerika en je wordt een 10/10 hierin.quote:Op maandag 27 februari 2023 19:38 schreef Mortaxx het volgende:
Die flikkers zijn altijd wel goed in daten
Dank. Zit mij hier altijd aan te ergeren.quote:Op maandag 27 februari 2023 19:37 schreef Mortaxx het volgende:
Volwassen man die met een rietje drinkt. Hier vinden wij iets van
Een fluitje?quote:Op maandag 27 februari 2023 19:39 schreef Hankster het volgende:
[..]
Dank. Zit mij hier altijd aan te ergeren.
Rot toch op met je rietje. Bestel een biertje. Lurk aan je glas. Niet zo’n zuurstokkleurtje uit een rietje
Bij homos snap ik het welquote:Op maandag 27 februari 2023 19:39 schreef Hankster het volgende:
[..]
Dank. Zit mij hier altijd aan te ergeren.
Rot toch op met je rietje. Bestel een biertje. Lurk aan je glas. Niet zo’n zuurstokkleurtje uit een rietje
Veel printen op het werk en je wordt een 10/10 hierin.quote:Op maandag 27 februari 2023 19:39 schreef RipCity het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het ook niet maar sommige kunnen niet eens normaal small talk gesprekje volhouden in dit programma. Jaartje naar Amerika en je wordt een 10/10 hierin.
Wat een start van de week.quote:
Verdorie Skedjequote:Op maandag 27 februari 2023 19:41 schreef Sked het volgende:
@:Mortaxx na deze scène haak ik zeker af
Echt een knallerquote:Op maandag 27 februari 2023 19:41 schreef Pisces29 het volgende:
Wat vind jij van Bin Laden voor carnaval verkleden? @:caland
Nathalie wel iets?quote:Op maandag 27 februari 2023 19:41 schreef Sked het volgende:
@:Mortaxx na deze scène haak ik zeker af
Beetje saai, ga dan als Breivik ofzoquote:Op maandag 27 februari 2023 19:41 schreef Pisces29 het volgende:
Wat vind jij van Bin Laden voor carnaval verkleden? @:caland
pretentieuze raketjes kut sjaals stad.quote:Op maandag 27 februari 2023 19:43 schreef NoCigar het volgende:
Ja, ga lekker verkleed als cowboy naar de ingeslapen provinciestad Den Bosch waar de locals je langs hun provinciale neus vol dedain opnemen.
Nee deze parel is helemaal nuchterquote:
De zichtbare gevolgen van het afschaffen van het ziekenfonds.quote:Op maandag 27 februari 2023 19:44 schreef Caland het volgende:
Hanjo mag wel eens een beugeltje nemen
Dat ga ik voortaan ook doenquote:Op maandag 27 februari 2023 19:43 schreef Pisces29 het volgende:
Hanyo de banjo
Hij zegt dat hij je drie kussen gaat geven
Hou op hoor
Spannend, geef je ons terugkoppeling hoe het verloopt?quote:
Het type collega dat maandagochtend aaaallllllles over jouw weekend wil weten maar er dan direct overheen lult over wat ik aaaalllllemaaaaal gedaan heeft.quote:Op maandag 27 februari 2023 19:43 schreef Pisces29 het volgende:
De tering zeg
Ze gaat zitten en stopt niet meer
En ook ochtend mens
Rot op zeg
We worden op de maandag beloond met de pareltjes van de weekquote:Op maandag 27 februari 2023 19:45 schreef NoCigar het volgende:
[..]
D-e-z-e p-r-a-a-t w-a-t l-a-n-g-z-a-m-e-r.
Wat zeggen oren over andere dingen?quote:Op maandag 27 februari 2023 19:46 schreef Scorpion_17 het volgende:
Als deze mannen een kind maken heeft dat kind oren van 2 meter
niks, zeg ik op basis van mijn eigen kleine orenquote:Op maandag 27 februari 2023 19:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat zeggen oren over andere dingen?
Walgelijke mensenquote:Op maandag 27 februari 2023 19:46 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
'ik gun dat iedereen'
En hoe zie je dat voor je, dat iedereen subsidie nodig heeft om te leven? Komt spontaan uit de lucht vallen?
En het stelt voor de rest geen flikker voor, de laatste tweehonderdvijftig jaar of zo, althans.quote:Op maandag 27 februari 2023 19:43 schreef RipCity het volgende:
[..]
pretentieuze raketjes kut sjaals stad.
Pietlut gespotquote:Op maandag 27 februari 2023 19:46 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Wel een reminder mijn belastingaangifte te doen deze week
Afgelopen jaar pas in december gedaan, dat was het andere uiterstequote:Op maandag 27 februari 2023 19:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Pietlut gespot
(Staat ook in m’n notities)
nou nou nouquote:Op maandag 27 februari 2023 19:47 schreef Centenbak het volgende:
Schakel net in, weer die vieze hommos
net zoals clown Bassie ook niet clown van zn voornaam heetquote:Op maandag 27 februari 2023 19:48 schreef Sapstengel het volgende:
Wel toevallig dat hij Art-Jan heet en iets met kunst en cultuur doet.
Of heeft hij die Art er zelf voor gezet en heet hij gewoon Jan.
@Poefbankquote:
Ik vind er niks aan. Door make-up strakgetrokken met een heel erg algemeen gezicht.quote:Op maandag 27 februari 2023 19:48 schreef Poefbank het volgende:
Lisette mag wel langskomen. Dan zal ik haar even teleurstellen.
Ja misschien kan ze recruiter worden als ze klaar is met dierenartsen.quote:Op maandag 27 februari 2023 19:49 schreef 3rr0r het volgende:
Wtf scheelt deze meid met haar vragen stellen op irritant toontje?
Echt goddank dat ze niet in HR zitquote:Op maandag 27 februari 2023 19:49 schreef 3rr0r het volgende:
Wtf scheelt deze meid met haar vragen stellen op irritant toontje?
quote:Op maandag 27 februari 2023 19:50 schreef cherrycoke het volgende:
bij Hanyo gaat het allemaal niet zo snel. ik denk als je een bal gooit naar Hanyo dat hij deze niet kan vangen.
De kleine dingetjesquote:Op maandag 27 februari 2023 19:51 schreef Mortaxx het volgende:
Maar waar worden jullie heel blij van?
Een paar hoeren en een krat bierquote:Op maandag 27 februari 2023 19:51 schreef Mortaxx het volgende:
Jammer, die van mij is 18 centimeterquote:
die in die paarse trui zat te slapen ofzo?quote:Op maandag 27 februari 2023 19:52 schreef RipCity het volgende:
Die figuranten achter hun zijn zwaar irritant. Die eikel in t blauw. Aandachtstrekker.
Niks mis mee tot dusver.quote:Op maandag 27 februari 2023 19:49 schreef Caland het volgende:
Ze kan nog wel redelijk uit haar woorden komen, voor een kapster
Wtf die paarse hoodie was laatst toch ook in een uitzendingquote:Op maandag 27 februari 2023 19:52 schreef RipCity het volgende:
Die figuranten achter hun zijn zwaar irritant. Die eikel in t blauw. Aandachtstrekker.
Reizenquote:Op maandag 27 februari 2023 19:51 schreef Mortaxx het volgende:
Een gleufdier wou hij eigenlijk zeggenquote:Op maandag 27 februari 2023 19:53 schreef DKUp het volgende:
Vrouwenmens in zijn leven komt hahahahahahahaha
Me/ Has Been?quote:Op maandag 27 februari 2023 19:53 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Reizen
Festivals
Op de bank lekker Netflix kijken
Een pinot grigio
Als iemand mijn pronouns goed gebruikt
Zoquote:Op maandag 27 februari 2023 19:54 schreef RipCity het volgende:
Gewoon hoer op een boot in Dubai dus die op zich laat schijten.
Zit gewoon een geile kop op dus dan word je al wat sneller regelneef voor miljonairsquote:Op maandag 27 februari 2023 19:55 schreef Centenbak het volgende:
Alles met auto's, wat weet die kut over auto's dan
Maar ze praat zo kut dat je er meteen een grafhekel aan krijgtquote:Op maandag 27 februari 2023 19:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Zit gewoon een geile kop op dus dan word je al wat sneller regelneef voor miljonairs
En toch zou ik haar doenquote:Op maandag 27 februari 2023 19:57 schreef cherrycoke het volgende:
Nathalie is op sollicitatie gesprek
Okay Sylvie Meis.quote:Op maandag 27 februari 2023 19:57 schreef Sapstengel het volgende:
Zo hey, wel een heel misogyne wending in dit topic.
Jullie zijn gewoon allemaal jaloers op een vrouw die wel alles voor elkaar heeft en strong en independent is.
maar dan met nog een chromosoom minderquote:Op maandag 27 februari 2023 19:58 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Deze jongen lijkt Froger DNA te hebben
Zit ik toch op 2/3 hiermeequote:Op maandag 27 februari 2023 19:57 schreef Pisces29 het volgende:
Ze knapt meteen af op Nijmegen en zijn douchebag voorkomen
Ze zoekt ook Grazziano Pelle
Voel je niks vanquote:Op maandag 27 februari 2023 19:58 schreef DKUp het volgende:
Ze is best geil, maar onvriendelijk en in de hoogte
Onvriendelijk?quote:Op maandag 27 februari 2023 19:58 schreef DKUp het volgende:
Ze is best geil, maar onvriendelijk en in de hoogte
Je kunt niet 10 landen opnoemen zonder dat de halve wereld over de zeik isquote:Op maandag 27 februari 2023 20:01 schreef DKUp het volgende:
[..]
Jady komt niet echt vriendelijk over.
Kun je haar nog best een keertje neukenquote:Op maandag 27 februari 2023 20:01 schreef DKUp het volgende:
[..]
Jady komt niet echt vriendelijk over.
Preciesquote:Op maandag 27 februari 2023 20:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kun je haar nog best een keertje neuken
Die buik van hem is wel makkelijk te raken.quote:Op maandag 27 februari 2023 20:01 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Schermen lijkt mij wel toffe sport.
Het gaat mij niet om de landen die ze opnoemt, meer de manier hoe ze die opnoemt.quote:Op maandag 27 februari 2023 20:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je kunt niet 10 landen opnoemen zonder dat de halve wereld over de zeik is
Lars heeft 29 eisen en vind ik veel erger
Ze leven allebei voor zichzelf dus dat past best wel. En doen dan ook niet iemand anders kwaad.quote:Op maandag 27 februari 2023 20:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
“Want ik ben daar natuurlijk eerder geweest…”quote:Op maandag 27 februari 2023 20:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die kan je niet opnoemen want hoe je het ook doet, je bent een arrogante bitch.quote:Op maandag 27 februari 2023 20:02 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Het gaat mij niet om de landen die ze opnoemt, meer de manier hoe ze die opnoemt.
Ik vind het wel meevallen maar kan best dat ik wat sneren gemist hebquote:Op maandag 27 februari 2023 20:03 schreef DKUp het volgende:
[..]
“Want ik ben daar natuurlijk eerder geweest…”
“Ik woon natuurlijk in Milaan.”
Ik twijfel of ik de betekenis van Gilf niet correct weetquote:
Hij is zijn Nijmeegse accent een beetje aan het onderdrukkenquote:Op maandag 27 februari 2023 20:06 schreef Centenbak het volgende:
Hij praat als iemand die Geert Wilders na wil doen
Granny I Like to Fuckquote:Op maandag 27 februari 2023 20:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik twijfel of ik de betekenis van Gilf niet correct weet
Lars doet gewoon heel lang over zn antwoordquote:Op maandag 27 februari 2023 20:07 schreef Pisces29 het volgende:
Zij zegt straks nee
Lars doet of hij ook oprecht niet wilde
/gokje
Oh, ik dacht Girlquote:
Dat is niet Lars toch?quote:Op maandag 27 februari 2023 20:08 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Lars doet gewoon heel lang over zn antwoord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |