quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Dat gaat erg snel misquote:Op maandag 27 februari 2023 19:37 schreef Mortaxx het volgende:
@:sked die kapster is wel jouw doelgroep
Vlakbij Schipholquote:Op maandag 27 februari 2023 19:37 schreef Sapstengel het volgende:
Als iemand Nieuw Vennep zegt moet ik echt even op Google maps kijken.
quote:
quote:Op maandag 27 februari 2023 19:38 schreef RipCity het volgende:
Was ik maar oost-indisch doof met zijn stem in m'n oor.
Zo moeilijk is het ook niet maar sommige kunnen niet eens normaal small talk gesprekje volhouden in dit programma. Jaartje naar Amerika en je wordt een 10/10 hierin.quote:Op maandag 27 februari 2023 19:38 schreef Mortaxx het volgende:
Die flikkers zijn altijd wel goed in daten
Dank. Zit mij hier altijd aan te ergeren.quote:Op maandag 27 februari 2023 19:37 schreef Mortaxx het volgende:
Volwassen man die met een rietje drinkt. Hier vinden wij iets van
Een fluitje?quote:Op maandag 27 februari 2023 19:39 schreef Hankster het volgende:
[..]
Dank. Zit mij hier altijd aan te ergeren.
Rot toch op met je rietje. Bestel een biertje. Lurk aan je glas. Niet zo’n zuurstokkleurtje uit een rietje
Bij homos snap ik het welquote:Op maandag 27 februari 2023 19:39 schreef Hankster het volgende:
[..]
Dank. Zit mij hier altijd aan te ergeren.
Rot toch op met je rietje. Bestel een biertje. Lurk aan je glas. Niet zo’n zuurstokkleurtje uit een rietje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |