abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_208173726
Ik verbaas me altijd over de persoon Putin. Hij ziet er altijd zo netjes en verzorgd uit. Smetteloos wit overhemd, keurig in het pak met een uitstekende keuze stropdassen. Ook zijn blik is zacht. Een goedbedoelende blik. Ik snap daar helemaal niets van, dat daar zo'n goddeloos beest in dat hoofd schuilt.
Ook de Chinese president begrijp ik totaal niet. Die praat over vrede en overleg. Terwijl hij wapens levert aan Putin. Snapt hij dan niet dat Putin degene is die alles kapot maakt? Ik vind dit ontzettend verwarrend.
pi_208173735
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2023 00:43 schreef Nebelwerfer het volgende:

[..]
Jij wil dat straatcommando de boel weer dichtgooit ja? *)
Nee joh, af en toe een geintje moet toch kunnen? Het is nou niet echt bepaald getroll. Tenzij je een gruwelijke hekel hebt aan Sabaton -O-
pi_208173767
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 februari 2023 00:57 schreef Vliegbaard het volgende:

[..] Tenzij je een gruwelijke hekel hebt aan Sabaton -O-
:D
  dinsdag 28 februari 2023 @ 07:02:18 #54
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_208174005
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2023 00:52 schreef -Sigaartje het volgende:
Ik verbaas me altijd over de persoon Putin. Hij ziet er altijd zo netjes en verzorgd uit. Smetteloos wit overhemd, keurig in het pak met een uitstekende keuze stropdassen. Ook zijn blik is zacht. Een goedbedoelende blik. Ik snap daar helemaal niets van, dat daar zo'n goddeloos beest in dat hoofd schuilt.
Ook de Chinese president begrijp ik totaal niet. Die praat over vrede en overleg. Terwijl hij wapens levert aan Putin. Snapt hij dan niet dat Putin degene is die alles kapot maakt? Ik vind dit ontzettend verwarrend.
Hetis niet gezegd dat de chinezen wapens gaan leveren
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_208174205
quote:
Op dergelijke beelden zie je altijd tanks rijden in (enorme) uitgestrekte kale vlakke velden en weilanden.
Dit soort locaties lijken me toch ook bij uitstek geschikt voor AT wapens of drone gestuurde artillerie.

Oprukken in een open veld werkt volgens mij nergens.
  dinsdag 28 februari 2023 @ 07:59:34 #56
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_208174221
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2023 21:59 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]
A-10s zijn van die win more wapens, alleen gebruiken als je toch al aan het winnen bent.
Het voorname probleem is dat je bij dit soort vliegtuigen echt alle luchtverdediging moet uitschakelen omdat ze anders makkelijk neergeschoten worden.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_208174440
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2023 00:52 schreef -Sigaartje het volgende:
Ik heb dat ook. Dat mensen zo in en in verrot kunnen zijn.
En Xi..die ziet duidelijk ook geen verschil tussen goed en kwaad, in dit geval hoort de hele wereld Putin ten gronde te richten. Die man is vergif.
pi_208174480
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2023 08:41 schreef Seeburg54 het volgende:

[..]
En Xi..die ziet duidelijk ook geen verschil tussen goed en kwaad, in dit geval hoort de hele wereld Putin ten gronde te richten. Die man is vergif.
En hoe denk je dat ze naar onze leiders kijken vanuit daar?
pi_208174489
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 februari 2023 08:49 schreef aTypisch het volgende:

[..]
En hoe denk je dat ze naar onze leiders kijken vanuit daar?
Gooien onze leiders een compleet land in as dan?
Noem jij eens één westerse leider die onder dit soort valse voorwendselen dit soort onmenselijkheid toont aan zijn buurland.
pi_208174495
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2023 08:50 schreef Seeburg54 het volgende:

[..]
Gooien onze leiders een compleet land in as dan?
Nee, dat is echt uniek aan Rusland
pi_208174527
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 februari 2023 08:51 schreef aTypisch het volgende:

[..]
Nee, dat is echt uniek aan Rusland
Omdat Rusland wat dat betreft al een hele staat van dienst heeft. Non empatisch, stoïcijns smerig klotenland.
pi_208174547
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2023 08:54 schreef Seeburg54 het volgende:

[..]
Omdat Rusland wat dat betreft al een hele staat van dienst heeft. Non empatisch, stoïcijns smerig klotenland.
Oke
  Moderator dinsdag 28 februari 2023 @ 09:09:23 #64
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_208174663
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2023 09:07 schreef Anton91 het volgende:
[ twitter ]
Die wilde ik ook net plaatsten. ;)
Mooi dat er weer een aanval een aardig eindje Rusland in is uitgevoerd door Oekraïne.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_208174680
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2023 08:41 schreef Seeburg54 het volgende:

[..]
Ik denk dat Putin (van zichzelf) ziet dat hij Rusland moet redden, de toekomst van de natie als speler van belang redden, door een oud lid en de grond te annexeren en de invloed te vergroten. (Tenminste probeert ie)
Vakman pur sang
pi_208174714
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 februari 2023 09:10 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Ik denk dat Putin (van zichzelf) ziet dat hij Rusland moet redden, de toekomst van de natie als speler van belang redden, door een oud lid en de grond te annexeren en de invloed te vergroten. (Tenminste probeert ie)
Hij zal in zijn verknipte kop vast een heel goede reden hebben. Maar tegen wat voor prijs?
  dinsdag 28 februari 2023 @ 09:13:49 #67
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_208174724
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2023 07:55 schreef Kickinalfa het volgende:

[..]
Op dergelijke beelden zie je altijd tanks rijden in (enorme) uitgestrekte kale vlakke velden en weilanden.
Dit soort locaties lijken me toch ook bij uitstek geschikt voor AT wapens of drone gestuurde artillerie.

Oprukken in een open veld werkt volgens mij nergens.
Tenzij je met drones of luchtmacht alle Oekraïense artillerie hebt uitgeschakeld, lijkt het me inderdaad bijna zelfmoord om dit te doen. En dan heb je ook nog steeds mijnen en mannen met antitankwapens.. vrij kansloos.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_208174762
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2023 09:13 schreef Seeburg54 het volgende:

[..]
Hij zal in zijn verknipte kop vast een heel goede reden hebben. Maar tegen wat voor prijs?
Denk dat hij dit idee al heel lang heeft, de Krim ging natuurlijk bijna vlekkeloos. Dit is natuurlijk eigenlijk faliekant mislukt maar dat kun je natuurlijk niet toegeven, nu maar doordrukken.
Vakman pur sang
pi_208174807
Tevens nog even een mening.

Door deze oorlog een globalwar te noemen. Door te zeggen dat China niet neutraal kan blijven. Door het zo groot te maken verklein je de kans dan Rusland zich ooit terug zal trekken.
Sterker nog; dat gaat nooit meer gebeuren. China zal zich aansluiten bij Rusland.

Waarom wil de VS het zo groot maken, zodoende dat de oorlog niet lokaal blijft en ook niet lokaal opgelost kan worden?
Vakman pur sang
  Moderator dinsdag 28 februari 2023 @ 09:23:05 #70
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_208174841
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 februari 2023 09:20 schreef Lospedrosa het volgende:

Door deze oorlog een globalwar te noemen. Door te zeggen dat China niet neutraal kan blijven. Door het zo groot te maken verklein je de kans dan Rusland zich ooit terug zal trekken.
Sterker nog; dat gaat nooit meer gebeuren. China zal zich aansluiten bij Rusland.

Waarom wil de VS het zo groot maken, zodoende dat de oorlog niet lokaal blijft en ook niet lokaal opgelost kan worden?

Maar wil de VS dat ook echt? volgens mij niet namelijk.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_208174849
quote:

Als VS het zo groot wil maken dan hadden ze dat al wel gedaan door US militairen mee te laten helpen in Oekraine.
pi_208174852
quote:
2s.gif Op dinsdag 28 februari 2023 09:23 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Maar wil de VS dat ook echt? volgens mij niet namelijk.
Vraag maar aan Raytheon en Lockhead wat ze willen
pi_208174854
quote:

Waarom wil Rusland het zo groot maken, waarom trekken ze niet gewoon terug en is de oorlog en het conflict over?
pi_208174867
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2023 09:23 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Als VS het zo groot wil maken dan hadden ze dat al wel gedaan door US militairen mee te laten helpen in Oekraine.
100 miljoen miljard is niet groot genoeg? er moeten wat poppetjes met een amerikaanse vlag voor je bij staan op de foto's?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')