Nee joh, af en toe een geintje moet toch kunnen? Het is nou niet echt bepaald getroll. Tenzij je een gruwelijke hekel hebt aan Sabatonquote:Op dinsdag 28 februari 2023 00:43 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Jij wil dat straatcommando de boel weer dichtgooit ja?
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 00:57 schreef Vliegbaard het volgende:
[..] Tenzij je een gruwelijke hekel hebt aan Sabaton
Hetis niet gezegd dat de chinezen wapens gaan leverenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 00:52 schreef -Sigaartje het volgende:
Ik verbaas me altijd over de persoon Putin. Hij ziet er altijd zo netjes en verzorgd uit. Smetteloos wit overhemd, keurig in het pak met een uitstekende keuze stropdassen. Ook zijn blik is zacht. Een goedbedoelende blik. Ik snap daar helemaal niets van, dat daar zo'n goddeloos beest in dat hoofd schuilt.
Ook de Chinese president begrijp ik totaal niet. Die praat over vrede en overleg. Terwijl hij wapens levert aan Putin. Snapt hij dan niet dat Putin degene is die alles kapot maakt? Ik vind dit ontzettend verwarrend.
Op dergelijke beelden zie je altijd tanks rijden in (enorme) uitgestrekte kale vlakke velden en weilanden.quote:
Het voorname probleem is dat je bij dit soort vliegtuigen echt alle luchtverdediging moet uitschakelen omdat ze anders makkelijk neergeschoten worden.quote:Op maandag 27 februari 2023 21:59 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
A-10s zijn van die win more wapens, alleen gebruiken als je toch al aan het winnen bent.
Ik heb dat ook. Dat mensen zo in en in verrot kunnen zijn.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 00:52 schreef -Sigaartje het volgende:
Ik verbaas me altijd over de persoon Putin. Hij ziet er altijd zo netjes en verzorgd uit. Smetteloos wit overhemd, keurig in het pak met een uitstekende keuze stropdassen. Ook zijn blik is zacht. Een goedbedoelende blik. Ik snap daar helemaal niets van, dat daar zo'n goddeloos beest in dat hoofd schuilt.
Ook de Chinese president begrijp ik totaal niet. Die praat over vrede en overleg. Terwijl hij wapens levert aan Putin. Snapt hij dan niet dat Putin degene is die alles kapot maakt? Ik vind dit ontzettend verwarrend.
En hoe denk je dat ze naar onze leiders kijken vanuit daar?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 08:41 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Ik heb dat ook. Dat mensen zo in en in verrot kunnen zijn.
En Xi..die ziet duidelijk ook geen verschil tussen goed en kwaad, in dit geval hoort de hele wereld Putin ten gronde te richten. Die man is vergif.
Gooien onze leiders een compleet land in as dan?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 08:49 schreef aTypisch het volgende:
[..]
En hoe denk je dat ze naar onze leiders kijken vanuit daar?
Nee, dat is echt uniek aan Ruslandquote:Op dinsdag 28 februari 2023 08:50 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Gooien onze leiders een compleet land in as dan?
Omdat Rusland wat dat betreft al een hele staat van dienst heeft. Non empatisch, stoïcijns smerig klotenland.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 08:51 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Nee, dat is echt uniek aan Rusland
Okequote:Op dinsdag 28 februari 2023 08:54 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Omdat Rusland wat dat betreft al een hele staat van dienst heeft. Non empatisch, stoïcijns smerig klotenland.
Die wilde ik ook net plaatsten.quote:
Ik denk dat Putin (van zichzelf) ziet dat hij Rusland moet redden, de toekomst van de natie als speler van belang redden, door een oud lid en de grond te annexeren en de invloed te vergroten. (Tenminste probeert ie)quote:Op dinsdag 28 februari 2023 08:41 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Ik heb dat ook. Dat mensen zo in en in verrot kunnen zijn.
En Xi..die ziet duidelijk ook geen verschil tussen goed en kwaad, in dit geval hoort de hele wereld Putin ten gronde te richten. Die man is vergif.
Hij zal in zijn verknipte kop vast een heel goede reden hebben. Maar tegen wat voor prijs?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 09:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik denk dat Putin (van zichzelf) ziet dat hij Rusland moet redden, de toekomst van de natie als speler van belang redden, door een oud lid en de grond te annexeren en de invloed te vergroten. (Tenminste probeert ie)
Tenzij je met drones of luchtmacht alle Oekraïense artillerie hebt uitgeschakeld, lijkt het me inderdaad bijna zelfmoord om dit te doen. En dan heb je ook nog steeds mijnen en mannen met antitankwapens.. vrij kansloos.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 07:55 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Op dergelijke beelden zie je altijd tanks rijden in (enorme) uitgestrekte kale vlakke velden en weilanden.
Dit soort locaties lijken me toch ook bij uitstek geschikt voor AT wapens of drone gestuurde artillerie.
Oprukken in een open veld werkt volgens mij nergens.
Denk dat hij dit idee al heel lang heeft, de Krim ging natuurlijk bijna vlekkeloos. Dit is natuurlijk eigenlijk faliekant mislukt maar dat kun je natuurlijk niet toegeven, nu maar doordrukken.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 09:13 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Hij zal in zijn verknipte kop vast een heel goede reden hebben. Maar tegen wat voor prijs?
Maar wil de VS dat ook echt? volgens mij niet namelijk.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 09:20 schreef Lospedrosa het volgende:
Tevens nog even een mening.
Door deze oorlog een globalwar te noemen. Door te zeggen dat China niet neutraal kan blijven. Door het zo groot te maken verklein je de kans dan Rusland zich ooit terug zal trekken.
Sterker nog; dat gaat nooit meer gebeuren. China zal zich aansluiten bij Rusland.
Waarom wil de VS het zo groot maken, zodoende dat de oorlog niet lokaal blijft en ook niet lokaal opgelost kan worden?
Als VS het zo groot wil maken dan hadden ze dat al wel gedaan door US militairen mee te laten helpen in Oekraine.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 09:20 schreef Lospedrosa het volgende:
Door deze oorlog een globalwar te noemen. Door te zeggen dat China niet neutraal kan blijven. Door het zo groot te maken verklein je de kans dan Rusland zich ooit terug zal trekken.
Sterker nog; dat gaat nooit meer gebeuren. China zal zich aansluiten bij Rusland.
Waarom wil de VS het zo groot maken, zodoende dat de oorlog niet lokaal blijft en ook niet lokaal opgelost kan worden?
Vraag maar aan Raytheon en Lockhead wat ze willenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 09:23 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Maar wil de VS dat ook echt? volgens mij niet namelijk.
Waarom wil Rusland het zo groot maken, waarom trekken ze niet gewoon terug en is de oorlog en het conflict over?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 09:20 schreef Lospedrosa het volgende:
100 miljoen miljard is niet groot genoeg? er moeten wat poppetjes met een amerikaanse vlag voor je bij staan op de foto's?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 09:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als VS het zo groot wil maken dan hadden ze dat al wel gedaan door US militairen mee te laten helpen in Oekraine.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |