Wat betekend dit?quote:
Vind ik ookquote:Op maandag 27 februari 2023 19:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je hebt het goed vol gehouden deze maand
Heb ik weer op geborgenquote:Op maandag 27 februari 2023 19:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe is het eigenlijk met je puzzel, nog afgemaakt?
Dat is waar, het is hier een stuk rustiger geworden vergeleken met hoe het was.quote:Op maandag 27 februari 2023 19:13 schreef Loveable het volgende:
[..]
Vind ik ook![]()
Maar was op sommige dagen/tijden ook rustig
Tsja, soms is rust ook goed voor een mensquote:Op maandag 27 februari 2023 19:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is waar, het is hier een stuk rustiger geworden vergeleken met hoe het was.
quote:
Echt he.quote:Op maandag 27 februari 2023 19:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Tsja, soms is rust ook goed voor een mens
Wel jammerquote:Op maandag 27 februari 2023 19:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is waar, het is hier een stuk rustiger geworden vergeleken met hoe het was.
Dat is zeker waar Heer Rabbit, Als zitten er hier overdag niet veel rustige momentjesquote:Op maandag 27 februari 2023 19:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Tsja, soms is rust ook goed voor een mens
Niet als de puzzel te moeilijk isquote:Op maandag 27 februari 2023 19:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]![]()
Je hebt er denk ik niet echt geduld voor
Ja, is het ook.quote:
Ga ze even mentionenquote:Op maandag 27 februari 2023 19:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, is het ook.
Tijd voor nieuwe aanwas.
De aanhouder wint hequote:Op maandag 27 februari 2023 19:15 schreef Loveable het volgende:
[..]
Niet als de puzzel te moeilijk is
Daarom kom ik ook vaker pas in de avond/nacht om wat puntjes te pakkenquote:Op maandag 27 februari 2023 19:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is zeker waar Heer Rabbit, Als zitten er hier overdag niet veel rustige momentjes
Rabbitbolkquote:Op maandag 27 februari 2023 19:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daarom kom ik ook vaker pas in de avond/nacht om wat puntjes te pakken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |