Pastaquote:Op maandag 27 februari 2023 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik die rijst met kip.
Ja?quote:
@3rr0r is groot fan van de eilanden.quote:Op maandag 27 februari 2023 18:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een willekeurig feitje of weiger je haar daarom rust en vrede te gunnen?
Daarom is hij ook een tijdje bondscoach geweest op Curacao.quote:Op maandag 27 februari 2023 18:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een willekeurig feitje of weiger je haar daarom rust en vrede te gunnen?
Ooit uren vastgezeten op Hato omdat ik met een vriend meeging om zijn paspoort daar te verlengen en blank was.quote:Op maandag 27 februari 2023 18:51 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Daarom is hij ook een tijdje bondscoach geweest op Curacao.
O ja, jij hebt daar toen nog een tijd gewerkt.quote:Op maandag 27 februari 2023 18:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ooit uren vastgezeten op Hato omdat ik met een vriend meeging om zijn paspoort daar te verlengen en blank was.
Fuck Curaçao al kan je er wel goed drinken.
quote:Op maandag 27 februari 2023 18:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ooit uren vastgezeten op Hato omdat ik met een vriend meeging om zijn paspoort daar te verlengen en blank was.
Fuck Curaçao al kan je er wel goed drinken.
https://nos.nl/artikel/24(...)osten-volop-vakantiequote:Nederlanders boeken ondanks gestegen kosten volop vakantie
Volgens de reisbranche zijn vooral Turkije en Curaçao populaire bestemmingen.
All inclusive ellendegenot.quote:Op maandag 27 februari 2023 19:06 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
[..]
https://nos.nl/artikel/24(...)osten-volop-vakantie
Dat is meer Turkije. Curacao heeft dat niet echt. Misschien Corendon met 1 hotel tegenwoordig.quote:
Curaçao, het nieuwe Ibiza, waar alle BN’ers vakantie vieren.quote:Op maandag 27 februari 2023 19:13 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dat is meer Turkije. Curacao heeft dat niet echt. Misschien Corendon met 1 hotel tegenwoordig.
Bonaire is niet anders dan all-inclusive op wat duikresorts na maar je zal vast gelijk hebben.quote:Op maandag 27 februari 2023 19:13 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dat is meer Turkije. Curacao heeft dat niet echt. Misschien Corendon met 1 hotel tegenwoordig.
Adult-onlyquote:Op maandag 27 februari 2023 19:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bonaire is niet anders dan all-inclusive op wat duikresorts na maar je zal vast gelijk hebben.
Laat je nu je scriptie schrijven?quote:
quote:Op maandag 27 februari 2023 19:28 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Laat je nu je scriptie schrijven?
nee maar ik zoek users die heel veel weten over cloud computing, het liefst mensen die ermee werken in een adviesrol.quote:Op maandag 27 februari 2023 19:28 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Laat je nu je scriptie schrijven?
Blij dat je zoveel vertrouwen in fok blijft houden en het zoeken naar kennis dan wel intelligentie nog niet opgeeft.quote:Op maandag 27 februari 2023 19:30 schreef KingRoland het volgende:
[..]
nee maar ik zoek users die heel veel weten over cloud computing, het liefst mensen die ermee werken in een adviesrol.
Ik zou @klaasweetalles eens benaderen, die heeft echt overal verstand van!quote:Op maandag 27 februari 2023 19:30 schreef KingRoland het volgende:
[..]
nee maar ik zoek users die heel veel weten over cloud computing, het liefst mensen die ermee werken in een adviesrol.
Dit lag zo voor de hand dat ik geeneens aan hem dacht.quote:Op maandag 27 februari 2023 19:36 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik zou @:Klaasweetalles eens benaderen, die heeft echt overal verstand van!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |