Dan moet je de tegenstander omkopen of vergiftigen.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 22:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik baal alleen een beetje van de timing. Zaterdag spelen ze hun kampioenswedstrijd (ook nog eens nummer 1 vs nummer 2). Het wordt niet echt een goede generale als je morgen met 15-0 het schip in gaat.
De trainer die zich nu al indekt.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 22:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik baal alleen een beetje van de timing. Zaterdag spelen ze hun kampioenswedstrijd (ook nog eens nummer 1 vs nummer 2). Het wordt niet echt een goede generale als je morgen met 15-0 het schip in gaat.
Moderator @onlogisch is duidelijk iemand die in problemen denkt en niet in oplossingen.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 23:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
De trainer die zich nu al indekt.
Het moet gewoon een fantastische ervaring worden voor die ventjes.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 23:02 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Moderator @:onlogisch is duidelijk iemand die in problemen denkt en niet in oplossingen.
Daar help jij ze vast goed bij.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 23:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het moet gewoon een fantastische ervaring worden voor die ventjes.
Daar zijn we coach voorquote:
Het is geen Arend Martijn, zoveel is duidelijk.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 23:02 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Moderator @:onlogisch is duidelijk iemand die in problemen denkt en niet in oplossingen.
Succes en veel plezier.quote:
Hele relevante punten noemt ze en wappie gerel over zaken die 0,0 met provinciale staten of waterschapsverkiezingen te maken hebben. Twitterquote:
Er zijn mensen die nooit politiek volgen en enkel voor de gemeente naar de bus gaan.quote:Op woensdag 1 maart 2023 08:42 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Hele relevante punten noemt ze en wappie gerel over zaken die 0,0 met provinciale staten of waterschapsverkiezingen te maken hebben. Twitter
Ik heb dit keer voor het eerst eigenlijk geen flauw idee.quote:Op woensdag 1 maart 2023 09:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Er zijn mensen die nooit politiek volgen en enkel voor de gemeente naar de bus gaan.
Ik zou wel willen weten op welke partij ik stem, waar deze partij voor staat landelijk, ondanks dat dit nu voor wat anders is.
Maar ja, D66.
Provinciale Staten vind ik altijd moeilijker kiezen.quote:Op woensdag 1 maart 2023 10:36 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik heb dit keer voor het eerst eigenlijk geen flauw idee.
Qua standpunten schommelt het rond de VVD () en SGP (
) vaak.
Competitiemanager genotquote:Op dinsdag 28 februari 2023 22:58 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dan moet je de tegenstander omkopen of vergiftigen.
Ik kom wel progressiever uit dan VVD maar meestal wel een beetje in de centrum rechts hoek.quote:Op woensdag 1 maart 2023 10:36 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik heb dit keer voor het eerst eigenlijk geen flauw idee.
Qua standpunten schommelt het rond de VVD () en SGP (
) vaak.
hoeveelquote:Op woensdag 1 maart 2023 10:48 schreef Caland het volgende:
Wij gaan met werk tijdelijk 300 meter naar rechts verhuizen en nu mag ik conform CAO een oprotpremie aanpakken omdat ik blijkbaar al te ver weg woon van mijn werkplaats en met de verhuizing nog verder (lol)
Schamel bedrag helaas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |