Wat wordt het onderzoeksvraagstuk?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 15:50 schreef KingRoland het volgende:
Scriptiebedrijf gevonden
Een van de big 4 is het geworden.
o ik dacht dat het daar in de zomer lekker cool wasquote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:34 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Wel airco hoop ik, het is daar drie maanden lang 40 graden plus.
Iets met problemen in automatisering binnen Finance en techquote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:38 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Wat wordt het onderzoeksvraagstuk?
damnquote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:43 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Iets met problemen in automatisering binnen Finance en tech
Kan er niet meer over vertellen
Zelfgemaakt?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe pasta carbonara.
Omdat je het geheim wilt houden, of omdat je er bijna niks vanaf weet?quote:
Doorgezet naar JeeCeequote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:35 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Goeie nummer @:jancees @:onlogisch
Al zin in morgen?quote:
Moet dan Junior tegen Feyenoord?quote:
Snap ik. Zie het wel voorbij komen in de nieuwsbrief van KPMG als je klaar bent.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:43 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Iets met problemen in automatisering binnen Finance en tech
Kan er niet meer over vertellen
Welterustenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:33 schreef tong80 het volgende:
Trusten en tot morgen. Hup Spakenburg......
Dat klopt maat.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:37 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Moet dan Junior tegen Feyenoord?
Topshow.quote:
De boodschap na de 5-0 wordt dat ze louter de enkels moeten gaan raken.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 22:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gewoon rellen als de uitslag te groot dreigt te worden.
O ja, jij bent natuurlijk ook nog de coach.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 22:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De boodschap na de 5-0 wordt dat ze louter de enkels moeten gaan raken.
hier schrik ik vanquote:Op dinsdag 28 februari 2023 22:32 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
O ja, jij bent natuurlijk ook nog de coach.
Minnetje op het scoutingsrapport van de kleine man dusquote:Op dinsdag 28 februari 2023 22:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De boodschap na de 5-0 wordt dat ze louter de enkels moeten gaan raken.
Wel leuk, al is ook Singapore wel veranderd, veel rood Chinezen, dat maakt het wel minder, dat heb je ook in HongKong al is dat misschien nog een slagje erger omdat ze het helemaal over hebben genomen.quote:
Ik baal alleen een beetje van de timing. Zaterdag spelen ze hun kampioenswedstrijd (ook nog eens nummer 1 vs nummer 2). Het wordt niet echt een goede generale als je morgen met 15-0 het schip in gaat.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 22:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Minnetje op het scoutingsrapport van de kleine man dus
Sad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |