Klopt.quote:
Gewone fiets vermaak ik me ook mee, maar dit wel extra lekker. Door de duinen enzo.quote:
Gewone fiets zit ik zelden op, maar in het bos crossen is top.quote:Op woensdag 1 maart 2023 14:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gewone fiets vermaak ik me ook mee, maar dit wel extra lekker. Door de duinen enzo.
De mensen die ik ken die mountainbiken (of dat deden) hebben er bijna allemaal een (zeer) zware blessure aan overgehouden, dat heeft mij altijd een beetje tegengehouden. Vooral het verhaal van een maat waarbij hulpdiensten hem nauwelijks uit dat bos konden krijgen. Ook niet echt chill om in je ééntje te doen dan lijkt me.quote:Op woensdag 1 maart 2023 14:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gewone fiets vermaak ik me ook mee, maar dit wel extra lekker. Door de duinen enzo.
Ik fiets al sinds ik klein ben 6-7 dagen per week en ben aan de kust opgegroeid. Dus ik ben wel redelijk goed op de fiets.quote:Op woensdag 1 maart 2023 14:23 schreef Caland het volgende:
[..]
De mensen die ik ken die mountainbiken (of dat deden) hebben er bijna allemaal een (zeer) zware blessure aan overgehouden, dat heeft mij altijd een beetje tegengehouden. Vooral het verhaal van een maat waarbij hulpdiensten hem nauwelijks uit dat bos konden krijgen. Ook niet echt chill om in je ééntje te doen dan lijkt me.
Een beetje aanleg om die fiets te sturen is op zich ook best handigquote:Op woensdag 1 maart 2023 14:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik fiets al sinds ik klein ben 6-7 dagen per week en ben aan de kust opgegroeid. Dus ik ben wel redelijk goed op de fiets.
Hele spannende routes moet je, als je amper een ervaren fietser bent, natuurlijk niet meteen pakken. Ik fiets vaak zat simpele routes.
Blessures heb ik zat, ik leef vandaag. Morgen kan alles over zijn
Als je twee linkerhanden hebt, zou ik het rustig aan doen.quote:Op woensdag 1 maart 2023 14:30 schreef Sked het volgende:
[..]
Een beetje aanleg om die fiets te sturen is op zich ook best handig
Ik had een keer een near miss met een boomstam en toen ook maar besloten dat het niks voor mij is, een paar centimeter verschil en m'n schouder had in de puin gelegen.quote:Op woensdag 1 maart 2023 14:23 schreef Caland het volgende:
[..]
De mensen die ik ken die mountainbiken (of dat deden) hebben er bijna allemaal een (zeer) zware blessure aan overgehouden, dat heeft mij altijd een beetje tegengehouden. Vooral het verhaal van een maat waarbij hulpdiensten hem nauwelijks uit dat bos konden krijgen. Ook niet echt chill om in je ééntje te doen dan lijkt me.
Een broer van me doet downhill, dat gaat best hard.quote:Op woensdag 1 maart 2023 14:30 schreef Sked het volgende:
[..]
Een beetje aanleg om die fiets te sturen is op zich ook best handig
Ja ongetwijfeld, maar heb het idee dat de blessures bij een sport als MTB gelijk wat heftiger kunnen zijn vooral door het terrein en snelheid natuurlijk. Ik val toch liever op het asfalt met een racefiets dan op een hobbelig bergje tegen een tak.quote:Op woensdag 1 maart 2023 14:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik fiets al sinds ik klein ben 6-7 dagen per week en ben aan de kust opgegroeid. Dus ik ben wel redelijk goed op de fiets.
Hele spannende routes moet je, als je amper een ervaren fietser bent, natuurlijk niet meteen pakken. Ik fiets vaak zat simpele routes.
Blessures heb ik zat, ik leef vandaag. Morgen kan alles over zijn
Zijn dit van die korte ritjes?quote:Op woensdag 1 maart 2023 14:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Een broer van me doet downhill, dat gaat best hard.
Ja dat is zeker zo, maar je hebt natuurlijk allerlei soorten routes, je hoeft niet meteen een hardcore plek te kiezen.quote:Op woensdag 1 maart 2023 14:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja ongetwijfeld, maar heb het idee dat de blessures bij een sport als MTB gelijk wat heftiger kunnen zijn vooral door het terrein en snelheid natuurlijk. Ik val toch liever op het asfalt met een racefiets dan op een hobbelig bergje tegen een tak.
Wat zou je mij aanradenquote:Op woensdag 1 maart 2023 14:38 schreef Wereldgozer het volgende:
Wat een midlife sporten allemaal
Gewoon balletje slaan @:fetx
Tennis in een fijn broekje?quote:
Kom jij dan kijken?quote:Op woensdag 1 maart 2023 14:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Tennis in een fijn broekje?
@:Lenny_Leonard
gewoon touwtjespringen, zwemmen en zware dingen optillenquote:Op woensdag 1 maart 2023 14:38 schreef Wereldgozer het volgende:
Wat een midlife sporten allemaal
Gewoon balletje slaan @:fetx
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 1 maart 2023 14:42 schreef aTypisch het volgende:
[..]
gewoon touwtjespringen, zwemmen en zware dingen optillenWielrenfiets in de zomer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Je woont wel erg ver.quote:
Fietsen in het buitenland is ook wel echt genot.quote:Op woensdag 1 maart 2023 14:46 schreef aTypisch het volgende:
[..]
in nederland niet maar in het buitenland wel soms
ga je voor de marathon?quote:Op woensdag 1 maart 2023 14:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Het is wel godverdomme goed weer om te gaan hardlopen zeg. Morgen staat er in principe een lange duurloop op de planning. Alleen heb de corona mij te pakken gehad twee weken terug en voor lange afstanden rennen is dat niet goed geweest
Heb je al besloten wat je gaat doen of kijk je morgen pas?quote:Op woensdag 1 maart 2023 14:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja, in principe zou ik morgen voor het eerst 30 rennen.
New York is toch het plan of zit ik fout?quote:Op woensdag 1 maart 2023 14:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja, in principe zou ik morgen voor het eerst 30 rennen.
Ik ga sowieso rennen, ben helemaal klaar met niks doen. De afspraak om morgen 30km te rennen stond al weken met de vriendin met wie ik de marathon ga rennen, alleen als het morgen niet goed aanvoelt stop ik wel eerder.quote:Op woensdag 1 maart 2023 14:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb je al besloten wat je gaat doen of kijk je morgen pas?
Rotterdam gewoon (dus over zes weken al).quote:Op woensdag 1 maart 2023 14:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
New York is toch het plan of zit ik fout?
pics van de vriendinquote:Op woensdag 1 maart 2023 15:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ga sowieso rennen, ben helemaal klaar met niks doen. De afspraak om morgen 30km te rennen stond al weken met de vriendin met wie ik de marathon ga rennen, alleen als het morgen niet goed aanvoelt stop ik wel eerder.
Dan heb je als het goed is ook gewoon bescherming aan.quote:Op woensdag 1 maart 2023 14:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Een broer van me doet downhill, dat gaat best hard.
Oud-leraar Nederlands van me, brak z'n nek bij een val op een paaltje toen er een kat voor z'n wielrenwiel kwam op een dijk.quote:Op woensdag 1 maart 2023 15:19 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Dan heb je als het goed is ook gewoon bescherming aan.
Men doet hier net alsof wanneer je valt direct in de kreukels ligt
Er was een tijdje terug een verhaal, een man die dat deed in het Amsterdamse Bos, iemand kon dat blijkbaar niet waarderen en had een boomstam over het pad gelegd... man dwarslaesie en uiteindelijk euthanasie gedaan... ze zoeken de dader nog.quote:Op woensdag 1 maart 2023 14:23 schreef Caland het volgende:
[..]
maar hij was al oud dus?quote:Op woensdag 1 maart 2023 15:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Oud-leraar Nederlands van me, brak z'n nek bij een val op een paaltje toen er een kat voor z'n wielrenwiel kwam op een dijk.
Ja, in de 70. Maar dat kan iedereen overkomen.quote:
quote:Op woensdag 1 maart 2023 15:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Oud-leraar Nederlands van me, brak z'n nek bij een val op een paaltje toen er een kat voor z'n wielrenwiel kwam op een dijk.
Moedig @Caland dan een beetje aan, wil je.quote:Op woensdag 1 maart 2023 15:19 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Dan heb je als het goed is ook gewoon bescherming aan.
Men doet hier net alsof wanneer je valt direct in de kreukels ligt
@Caland lijkt mij iemand die al 8 jaar uberhaupt niet op een fiets gezeten heeft.quote:Op woensdag 1 maart 2023 15:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Moedig @:Caland dan een beetje aan, wil je.
quote:Op woensdag 1 maart 2023 15:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Die kon er klaarblijkelijk toch geen reet van.
Die heeft lang binnen zitten fietsen en is nu klaar om naar buiten te gaan.quote:Op woensdag 1 maart 2023 16:04 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
@:caland lijkt mij iemand die al 8 jaar uberhaupt niet op een fiets gezeten heeft.
Valt mee, bijna dagelijks.quote:Op woensdag 1 maart 2023 16:04 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
@:caland lijkt mij iemand die al 8 jaar uberhaupt niet op een fiets gezeten heeft.
jij lijkt mij iemand die al 8 jaar niet op een pik heb gezetenquote:Op woensdag 1 maart 2023 16:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die heeft lang binnen zitten fietsen en is nu klaar om naar buiten te gaan.
Sow koekoekquote:Op woensdag 1 maart 2023 17:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
jij lijkt mij iemand die al 8 jaar niet op een pik heb gezeten
Wow, ik schrik hiervanquote:Op woensdag 1 maart 2023 17:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Voor een pik kun je gewoon naar een Braziliaans ziekenhuis gaan.quote:Op woensdag 1 maart 2023 17:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Niet eens nodig. Gewoon vrouw zijn, altijd score.quote:Op woensdag 1 maart 2023 17:24 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Voor een pik kun je gewoon naar een Braziliaans ziekenhuis gaan.
Als man kom je nog makkelijker aan een pik anders.quote:Op woensdag 1 maart 2023 17:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Niet eens nodig. Gewoon vrouw zijn, altijd score.
Dat is wel de meest actieve scene ja.quote:Op woensdag 1 maart 2023 17:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als man kom je nog makkelijker aan een pik anders.
Drizzt zal wel te druk zijn met een computerspel.quote:Op woensdag 1 maart 2023 17:59 schreef tong80 het volgende:
Eten we nog vanavond ?
Hier macaroni, ham-kaas.
Dat durf ik niet zo te zeggen, met een racefiets vallen rijt je je hele been open. Of kan je zelfs ondanks een helm serieuze hersenschade oplopen. MTB zeker in Nederland moet je je best doen.quote:Op woensdag 1 maart 2023 14:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja ongetwijfeld, maar heb het idee dat de blessures bij een sport als MTB gelijk wat heftiger kunnen zijn vooral door het terrein en snelheid natuurlijk. Ik val toch liever op het asfalt met een racefiets dan op een hobbelig bergje tegen een tak.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had precies vandaag macaroni met kaas.quote:Op woensdag 1 maart 2023 19:09 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Drizzt zal wel te druk zijn met een computerspel.
quote:Op woensdag 1 maart 2023 19:29 schreef onlogisch het volgende:
Yo boys en @:Pisces29
Ik zou nog verslag doen van de wedstrijd vandaag op Varkenoord tegen Feyenoord. Het is nogal een lang en uitgebreid stuk geworden. Dus ik heb het even in een spoiler gezet
Jeetje wat een boekwerk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou nog verslag doen van de wedstrijd vandaag op Varkenoord tegen Feyenoord. Het is nogal een lang en uitgebreid stuk geworden. Dus ik heb het even in een spoiler gezet
Hoe waren de jongens eronder?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel 3 minder dan je grote vrees.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Je hebt ze gelijk na de wedstrijd een straftraining af laten werken neem ik aan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
Koekoek. Stukje lijnen van de tetten afsnuiven genotquote:Op woensdag 1 maart 2023 13:18 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kijk nu de samenvatting FC Utrecht-Spakenburg.
@:wereldgozer
@:de_boswachter
Teveel ontzag voor Feyenoord. Erg onder de indruk. Laat er geen misverstand over bestaan : Feyenoord was geen 2 maar 3 of 4 klasse beter dan wij. Maar mijn sterkhouders haalden hun niveau niet. Dat was ook zeker de verdienste van Feyenoord maar het zorgde er wel voor dat we naar de slachtbank werden geleid.quote:
Thanks makker brotherquote:Op woensdag 1 maart 2023 19:52 schreef tong80 het volgende:
Trusten. Vanavond 2-2. Enjoy the game. Tot morgen.
Zijn ze wel hoopvol voor de volgende wedstrijd?quote:Op woensdag 1 maart 2023 19:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Teveel ontzag voor Feyenoord. Erg onder de indruk. Laat er geen misverstand over bestaan : Feyenoord was geen 2 maar 3 of 4 klasse beter dan wij. Maar mijn sterkhouders haalden hun niveau niet. Dat was ook zeker de verdienste van Feyenoord maar het zorgde er wel voor dat we naar de slachtbank werden geleid.
Waar ze bij Feyenoord, en vast bij alle BVO's op die leeftijd al ontzettend goed in zijn is de bal het werk laten doen. We speelden 4x een kwartier, na een kwartier stond het slechts 2-0. Na een half uur 5-0. Maar toen was de pijp leeg en werd het prijs schieten. Gelukkig had mijn keepertje een goede dag anders waren er nog een stuk of 6 ingegaan.
De 3 aanvallertjes van Feyenoord waren 8 jaar. Mijn jongens zijn allemaal 10. De rest van Feyenoord waren 9 jaar.
Naar huis laten lopen Adriaanse stijl.quote:Op woensdag 1 maart 2023 19:31 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je hebt ze gelijk na de wedstrijd een straftraining af laten werken neem ik aan?
alleen maar beter johquote:Op woensdag 1 maart 2023 19:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Teveel ontzag voor Feyenoord. Erg onder de indruk. Laat er geen misverstand over bestaan : Feyenoord was geen 2 maar 3 of 4 klasse beter dan wij. Maar mijn sterkhouders haalden hun niveau niet. Dat was ook zeker de verdienste van Feyenoord maar het zorgde er wel voor dat we naar de slachtbank werden geleid.
Waar ze bij Feyenoord, en vast bij alle BVO's op die leeftijd al ontzettend goed in zijn is de bal het werk laten doen. We speelden 4x een kwartier, na een kwartier stond het slechts 2-0. Na een half uur 5-0. Maar toen was de pijp leeg en werd het prijs schieten. Gelukkig had mijn keepertje een goede dag anders waren er nog een stuk of 6 ingegaan.
De 3 aanvallertjes van Feyenoord waren 8 jaar. Mijn jongens zijn allemaal 10. De rest van Feyenoord waren 9 jaar.
Is dat de bitcoin mentaliteit om het moraal erin te houden?quote:Op woensdag 1 maart 2023 20:07 schreef aTypisch het volgende:
[..]
alleen maar beter joh
beter leren ze vroeg wat verliezen is
quote:Op woensdag 1 maart 2023 20:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is dat de bitcoin mentaliteit om het moraal erin te houden?
Misschien als team verloren maar staat je zoon nu op de lijst van de scout.quote:Op woensdag 1 maart 2023 19:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee joh. Jr. was ook niet best vandaag.quote:Op woensdag 1 maart 2023 20:22 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Misschien als team verloren maar staat je zoon nu op de lijst van de scout.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
???quote:Op donderdag 2 maart 2023 12:21 schreef tong80 het volgende:
Zo te zien weinig users aan het werken momenteel.
90% post hier tijdens het werk. Rustig nu.quote:
Laat m'n moeder nou eens met rust.quote:
We hebben dat veranderd we posten nu alleen nog maar tijdens jouw werkquote:Op donderdag 2 maart 2023 12:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
90% post hier tijdens het werk. Rustig nu.
FOK! is mijn werk.quote:Op donderdag 2 maart 2023 12:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
We hebben dat veranderd we posten nu alleen nog maar tijdens jouw werk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |