alleen maar beter johquote:Op woensdag 1 maart 2023 19:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Teveel ontzag voor Feyenoord. Erg onder de indruk. Laat er geen misverstand over bestaan : Feyenoord was geen 2 maar 3 of 4 klasse beter dan wij. Maar mijn sterkhouders haalden hun niveau niet. Dat was ook zeker de verdienste van Feyenoord maar het zorgde er wel voor dat we naar de slachtbank werden geleid.
Waar ze bij Feyenoord, en vast bij alle BVO's op die leeftijd al ontzettend goed in zijn is de bal het werk laten doen. We speelden 4x een kwartier, na een kwartier stond het slechts 2-0. Na een half uur 5-0. Maar toen was de pijp leeg en werd het prijs schieten. Gelukkig had mijn keepertje een goede dag anders waren er nog een stuk of 6 ingegaan.
De 3 aanvallertjes van Feyenoord waren 8 jaar. Mijn jongens zijn allemaal 10. De rest van Feyenoord waren 9 jaar.
Is dat de bitcoin mentaliteit om het moraal erin te houden?quote:Op woensdag 1 maart 2023 20:07 schreef aTypisch het volgende:
[..]
alleen maar beter joh
beter leren ze vroeg wat verliezen is
quote:Op woensdag 1 maart 2023 20:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is dat de bitcoin mentaliteit om het moraal erin te houden?
Misschien als team verloren maar staat je zoon nu op de lijst van de scout.quote:Op woensdag 1 maart 2023 19:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Teveel ontzag voor Feyenoord. Erg onder de indruk. Laat er geen misverstand over bestaan : Feyenoord was geen 2 maar 3 of 4 klasse beter dan wij. Maar mijn sterkhouders haalden hun niveau niet. Dat was ook zeker de verdienste van Feyenoord maar het zorgde er wel voor dat we naar de slachtbank werden geleid.
Waar ze bij Feyenoord, en vast bij alle BVO's op die leeftijd al ontzettend goed in zijn is de bal het werk laten doen. We speelden 4x een kwartier, na een kwartier stond het slechts 2-0. Na een half uur 5-0. Maar toen was de pijp leeg en werd het prijs schieten. Gelukkig had mijn keepertje een goede dag anders waren er nog een stuk of 6 ingegaan.
De 3 aanvallertjes van Feyenoord waren 8 jaar. Mijn jongens zijn allemaal 10. De rest van Feyenoord waren 9 jaar.
Nee joh. Jr. was ook niet best vandaag.quote:Op woensdag 1 maart 2023 20:22 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Misschien als team verloren maar staat je zoon nu op de lijst van de scout.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
???quote:Op donderdag 2 maart 2023 12:21 schreef tong80 het volgende:
Zo te zien weinig users aan het werken momenteel.
90% post hier tijdens het werk. Rustig nu.quote:
Laat m'n moeder nou eens met rust.quote:
We hebben dat veranderd we posten nu alleen nog maar tijdens jouw werkquote:Op donderdag 2 maart 2023 12:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
90% post hier tijdens het werk. Rustig nu.
FOK! is mijn werk.quote:Op donderdag 2 maart 2023 12:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
We hebben dat veranderd we posten nu alleen nog maar tijdens jouw werk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |