Valt mee, bijna dagelijks.quote:Op woensdag 1 maart 2023 16:04 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
@:caland lijkt mij iemand die al 8 jaar uberhaupt niet op een fiets gezeten heeft.
jij lijkt mij iemand die al 8 jaar niet op een pik heb gezetenquote:Op woensdag 1 maart 2023 16:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die heeft lang binnen zitten fietsen en is nu klaar om naar buiten te gaan.
Sow koekoekquote:Op woensdag 1 maart 2023 17:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
jij lijkt mij iemand die al 8 jaar niet op een pik heb gezeten
Wow, ik schrik hiervanquote:Op woensdag 1 maart 2023 17:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Voor een pik kun je gewoon naar een Braziliaans ziekenhuis gaan.quote:Op woensdag 1 maart 2023 17:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Niet eens nodig. Gewoon vrouw zijn, altijd score.quote:Op woensdag 1 maart 2023 17:24 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Voor een pik kun je gewoon naar een Braziliaans ziekenhuis gaan.
Als man kom je nog makkelijker aan een pik anders.quote:Op woensdag 1 maart 2023 17:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Niet eens nodig. Gewoon vrouw zijn, altijd score.
Dat is wel de meest actieve scene ja.quote:Op woensdag 1 maart 2023 17:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als man kom je nog makkelijker aan een pik anders.
Drizzt zal wel te druk zijn met een computerspel.quote:Op woensdag 1 maart 2023 17:59 schreef tong80 het volgende:
Eten we nog vanavond ?
Hier macaroni, ham-kaas.
Dat durf ik niet zo te zeggen, met een racefiets vallen rijt je je hele been open. Of kan je zelfs ondanks een helm serieuze hersenschade oplopen. MTB zeker in Nederland moet je je best doen.quote:Op woensdag 1 maart 2023 14:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja ongetwijfeld, maar heb het idee dat de blessures bij een sport als MTB gelijk wat heftiger kunnen zijn vooral door het terrein en snelheid natuurlijk. Ik val toch liever op het asfalt met een racefiets dan op een hobbelig bergje tegen een tak.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had precies vandaag macaroni met kaas.quote:Op woensdag 1 maart 2023 19:09 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Drizzt zal wel te druk zijn met een computerspel.
quote:Op woensdag 1 maart 2023 19:29 schreef onlogisch het volgende:
Yo boys en @:Pisces29
Ik zou nog verslag doen van de wedstrijd vandaag op Varkenoord tegen Feyenoord. Het is nogal een lang en uitgebreid stuk geworden. Dus ik heb het even in een spoiler gezet
Jeetje wat een boekwerk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou nog verslag doen van de wedstrijd vandaag op Varkenoord tegen Feyenoord. Het is nogal een lang en uitgebreid stuk geworden. Dus ik heb het even in een spoiler gezet
Hoe waren de jongens eronder?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel 3 minder dan je grote vrees.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Je hebt ze gelijk na de wedstrijd een straftraining af laten werken neem ik aan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
Koekoek. Stukje lijnen van de tetten afsnuiven genotquote:Op woensdag 1 maart 2023 13:18 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kijk nu de samenvatting FC Utrecht-Spakenburg.
@:wereldgozer
@:de_boswachter
Teveel ontzag voor Feyenoord. Erg onder de indruk. Laat er geen misverstand over bestaan : Feyenoord was geen 2 maar 3 of 4 klasse beter dan wij. Maar mijn sterkhouders haalden hun niveau niet. Dat was ook zeker de verdienste van Feyenoord maar het zorgde er wel voor dat we naar de slachtbank werden geleid.quote:
Thanks makker brotherquote:Op woensdag 1 maart 2023 19:52 schreef tong80 het volgende:
Trusten. Vanavond 2-2. Enjoy the game. Tot morgen.
Zijn ze wel hoopvol voor de volgende wedstrijd?quote:Op woensdag 1 maart 2023 19:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Teveel ontzag voor Feyenoord. Erg onder de indruk. Laat er geen misverstand over bestaan : Feyenoord was geen 2 maar 3 of 4 klasse beter dan wij. Maar mijn sterkhouders haalden hun niveau niet. Dat was ook zeker de verdienste van Feyenoord maar het zorgde er wel voor dat we naar de slachtbank werden geleid.
Waar ze bij Feyenoord, en vast bij alle BVO's op die leeftijd al ontzettend goed in zijn is de bal het werk laten doen. We speelden 4x een kwartier, na een kwartier stond het slechts 2-0. Na een half uur 5-0. Maar toen was de pijp leeg en werd het prijs schieten. Gelukkig had mijn keepertje een goede dag anders waren er nog een stuk of 6 ingegaan.
De 3 aanvallertjes van Feyenoord waren 8 jaar. Mijn jongens zijn allemaal 10. De rest van Feyenoord waren 9 jaar.
Naar huis laten lopen Adriaanse stijl.quote:Op woensdag 1 maart 2023 19:31 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je hebt ze gelijk na de wedstrijd een straftraining af laten werken neem ik aan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |