Daar blijkbaar ook al stikstofproblemenquote:Op donderdag 2 maart 2023 18:50 schreef wimderon het volgende:
[..]
Daar mag niet gebouwd worden, dat is het probleem juist
Daar gaat een goudmijn voor Tenerifequote:Op donderdag 2 maart 2023 18:50 schreef wimderon het volgende:
[..]
Daar mag niet gebouwd worden, dat is het probleem juist
Maar Eurosport op TV is natuurlijk ook gewoon vreselijkquote:Op donderdag 2 maart 2023 18:48 schreef wimderon het volgende:
[..]
Gelukkig zijn ze daarvoor de hoofdrechten kwijtgeraakt
Nouja Jumbo Visma zal vast de komende 5 winters alle hotelkamers hebben opgekocht die lachen zich rot.quote:Op donderdag 2 maart 2023 18:51 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Daar gaat een goudmijn voor Tenerife
Erger zelfs.quote:Op donderdag 2 maart 2023 18:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar Eurosport op TV is natuurlijk ook gewoon vreselijk
Weidemann schaatst al het hele seizoen geen deuk in een pakje boter.quote:Op donderdag 2 maart 2023 18:55 schreef Nober het volgende:
Wydeman, Wiklund en Sablikova gaan het doen aldus NOS.
Ik zie die laatste twee nog wel onder Rijpma - De Jong duiken, maar niet onder Schouten.quote:Op donderdag 2 maart 2023 18:55 schreef Nober het volgende:
Wydeman, Wiklund en Sablikova gaan het doen aldus NOS.
Ja. De streams die te pauzeren en terug te kijken zijn is wel een ruime verbetering trouwens.quote:
Beschermd natuurgebiedquote:Op donderdag 2 maart 2023 18:51 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Daar blijkbaar ook al stikstofproblemen
Komt vast door de cappuccino.quote:
De lineaire uitzending is voor het dagjesvolk.quote:Op donderdag 2 maart 2023 18:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar Eurosport op TV is natuurlijk ook gewoon vreselijk
Viel heel erg mee nu, dan moet Beune het maar doen.quote:Op donderdag 2 maart 2023 19:01 schreef wimderon het volgende:
[..]
Bij haar is het wel altijd de vraag of ze een Pedersen-slotronde heeft of niet.
Alle spanning wegquote:Op donderdag 2 maart 2023 19:03 schreef SilverEyes het volgende:
Echt, die live tussenstanden, zo irritant.
Eitrem heeft hem ook, dat is echt een Noors euvelquote:Op donderdag 2 maart 2023 19:01 schreef wimderon het volgende:
[..]
Bij haar is het wel altijd de vraag of ze een Pedersen-slotronde heeft of niet.
Ik heb liever een Noorse wereldtitel.quote:Op donderdag 2 maart 2023 19:03 schreef Felagund het volgende:
[..]
Viel heel erg mee nu, dan moet Beune het maar doen.
Ik doelde op een Pedersen-slotronde.quote:Op donderdag 2 maart 2023 19:04 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik heb liever een Noorse wereldtitel.
Ze ligt op schemaquote:Op donderdag 2 maart 2023 19:05 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik doelde op een Pedersen-slotronde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |