De fout ligt hier gewoon bij de dader.quote:Op maandag 27 februari 2023 15:50 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Dan denk ik: als je met Jan en alleman in bed duikt en daarom bang voor soas bent, misschien moet je dan niet het risico nemen en zelf voor bescherming zorgen dmv een vrouwencondoom.
Uiteraard.quote:Op maandag 27 februari 2023 16:00 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
De fout ligt hier gewoon bij de dader.
Die belooft een condoom om te doen zoals het slachtoffer vraagt en doet het vervolgens stiekem af.
quote:Op maandag 27 februari 2023 16:11 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Uiteraard.
Maar als je condooms wilt gebruiken tegen soa's dan heb je geen vaste bedpartner. Als je dan met Jan en alleman in bed duikt (slet) dan moet je voor je eigen veiligheid zorgen en niet van wildvreemden uitgaan.
quote:
quote:Op woensdag 15 februari 2023 13:01 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Genoteerd. Ik ga de eerste date niet met je naar bed trouwens (waarschijnlijk wel want ik heb de ruggengraat van een amoebe).
sex met jezelf is gewoon veilig hoor.quote:Op maandag 27 februari 2023 16:11 schreef Twiitch het volgende:
Gelukkig heb ik nooit seks want het is wel een erg ingewikkelde en risicovolle aangelegenheid als ik al die nieuwsberichten tegenwoordig lees.
Ik vraag zelfs consent aan m'n dutch wife. Niks zeggen is akkoord gaan, jatoch, pohhhh.quote:Op maandag 27 februari 2023 16:20 schreef Speekselklier het volgende:
[..]
sex met jezelf is gewoon veilig hoor.
quote:Op maandag 27 februari 2023 15:50 schreef superniger het volgende:
Stealthing kan ook voorkomen tussen 2 mannen.Ook wel bekend als de HIV five.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nielsgeode schreef het volgende:
Prachtig om te zien hoe mensen niet gehinderd door gebrek aan kennis precies denken te weten hoe het zit en daarbij de keiharde ongefundeerde conclusies ook zeer duidelijk op het forum plempen.
Ja dit heet lonethingquote:Op maandag 27 februari 2023 15:56 schreef Speekselklier het volgende:
Is sex met condoom maar zonder partner ook strafbaar?
Een goede vrouw slikt.quote:Op maandag 27 februari 2023 17:17 schreef Rickocum het volgende:
Goede zaak.
Maar dan ook voor vrouwen als ze niks dragen of slikken.
Hij heeft toch gewoon gelijk. Degene die het doet is fout en enorme klootzak maar wat koop je daarvoor als je aids hebt? Beter ook zelf aan je veiligheid denkenquote:
Ik ben daar eens ingetraptquote:Op maandag 27 februari 2023 17:17 schreef Rickocum het volgende:
Goede zaak.
Maar dan ook voor vrouwen als ze niks dragen of slikken.
Op dezelfde manier zoals je dat bij andere zedendelicten doet? Appjes en telefoongesprekken en de emotie daar in. Is er misschien toch wat fysiek bewijs (is die condoom ongebruikt aangetroffen misschien?). Kloppen die delen van de verklaringen die je wel kunt controleren?quote:Op maandag 27 februari 2023 17:16 schreef Elan het volgende:
Hoe ga je dit ooit bewijzen bij een rechter zonder getuigen.
Zij: Hij heeft de condoom afgedaan!!!!
Ik: Nee hoor, we hebben gewoon met condoom geneukt
Rechter::![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |