Ach, als je vorig seizoen in ogenschouw nam, dan begrijp ik je keuze.quote:Op maandag 8 mei 2023 00:18 schreef Nattekat het volgende:
Ik mag in gaan pakken, manmanman wat was McLaren een miskoop.
Dat had je op basis van FP3 toch al kunnen weten?quote:Op maandag 8 mei 2023 00:18 schreef Nattekat het volgende:
Ik mag in gaan pakken, manmanman wat was McLaren een miskoop.
Ik twijfelde na VT3 wel een beetje, maar ze zagen er goed uit qua racepace in VT2 en ik vond het dus de transactiekosten niet echt waard. De Vries zal me vast ook wel wat punten gekost hebben door de auto van Norris te beschadigen, anders was het een stuk minder tragisch geweest.quote:Op maandag 8 mei 2023 08:40 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Dat had je op basis van FP3 toch al kunnen weten?
Idem, na een beroerde start van het seizoen toch wat aan het opkrabbelen.quote:Op maandag 8 mei 2023 19:11 schreef Questular het volgende:
Van volstrekt kansloos naar niet iets minder kansloos. Prima ronde.
@Pino112quote:Op vrijdag 26 mei 2023 15:25 schreef chufi het volgende:
Is er nu al duidelijkheid over de sluitingstijd?
Voor nu staat er nog altijd:quote:Op vrijdag 26 mei 2023 15:25 schreef chufi het volgende:
Is er nu al duidelijkheid over de sluitingstijd?
Kloptquote:Op vrijdag 26 mei 2023 21:14 schreef Sally het volgende:
[..]
Voor nu staat er nog altijd:
"Rondemelding
De volgende ronde is de GP van Monaco.
Je hebt nog tot vrijdag 26 mei 2023 23:59 uur om je team aan te passen voor de komende ronde."
Dus het lijkt voor vandaag/ deze GP-ronde niet veranderd.
quote:Op vrijdag 5 mei 2023 21:51 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad ook weer zo.
Heb het aangepast naar 21.59 uur
Zal later de andere rondes ook even gelijktrekken aan start Q.
Maar....quote:Op vrijdag 26 mei 2023 22:15 schreef D. het volgende:
[..]
Klopt
Maar...
[..
Op vrijdag 5 mei 2023 21:51 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad ook weer zo.
Heb het aangepast naar 21.59 uur
Zal later de andere rondes ook even gelijktrekken aan start Q.]
quote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:59 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja maar dan is de VT2 nog bezig!!11
Voor nu is het aangepast en voor de volgende races heb ik het toch nog even achter neergelegd, dus wordt vervolgd allen.
Ik protesteer.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 22:20 schreef chufi het volgende:
Nog iets van 100 minuten om het aan te passen naar morgen
Of vanafvolgende keer, dat maakt niet zoveel uit, als zo'n wijziging maar VOOR het reaceweekend wordt doorgevoerd en niet tijdens. Het is de FIA niet.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 22:26 schreef Starflyer het volgende:
Gewoon zo laten en vanaf volgend jaar de start van de kwalificatie als deadline gebruiken.
Wijzigingen tijdens het seizoen doen me heel erg aan de FIA denkenquote:Op vrijdag 26 mei 2023 22:27 schreef Zorro het volgende:
[..]
Of vanafvolgende keer, dat maakt niet zoveel uit, als zo'n wijziging maar VOOR het reaceweekend wordt doorgevoerd en niet tijdens. Het is de FIA niet.
Ik dacht het ook later, maar ik hoopte dat het niet opvielquote:Op vrijdag 26 mei 2023 22:30 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Wijzigingen tijdens het seizoen doen me heel erg aan de FIA denken
Aston lijkt niet echt een verbetering nee, erg jammer.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 17:24 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
Hmmm, misschien niet het juiste moment om de Alpine-motor weg te doen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |