Jij wil kunnen analyseren, dat hoeft niet meer als je VT3 mee neemt, en iedereen kan het zien.quote:
Really?quote:Op zaterdag 6 mei 2023 11:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij wil kunnen analyseren, dat hoeft niet meer als je VT3 mee neemt, en iedereen kan het zien.
Hele top 8 klopt, de volgorde is alleen net anders, wat helemaal niet uit maakt in de managerquote:Op zaterdag 6 mei 2023 11:15 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Really?![]()
Bahrain VT3:
Alonso, Verstappen, Perez, Hamilton, Leclerc, Russel, Stroll, Sainz, Piastri, Gasli.
Bahrain quali 3:
Verstappen, Perez, Leclerc, Sainz, Alonso, Russel, Hamilton, Stroll, Ocon, Hulkenberg
De hele top 10 klopt, alleen met Ocon ipv Verstappen om bekende redenen.quote:Saudi VT3:
Verstappen, Perez, Alonso, Stroll, Hamilton, Leclerc, Norris, Piastri, Gasly, Sainz.
Saudi quali 3:
Perez, Leclerc, Alonso, Russell, Sainz, Stroll, Ocon, Hamilton, Piastri, Gasly.
Australië is dan de eerste die echt anders is, maar goed, uitzondering die de regel bevestigt.quote:Australie VT3:
Verstappen, Alonso, Ocon, Russell, Gasly, Perez, Sainz, Hamilton, Stroll, Zhou
Australie quali 3:
Verstappen, Russell, Hamilton, Alonso, Sainz, Stroll, Leclerc, Albon, Gasly, Hulkenberg.
Niet helemaal carbon copy.
Als je een kutbui hebt, kun je dat ook gewoon zeggen. Of is dat een chronisch iets?quote:
En toch sta ik 148 plaatsen boven jou.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 11:24 schreef Nattekat het volgende:
Je snapt het spel niet en wil het niet snappen.
Tis dat ik weet dat het een man is.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 11:30 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Als je een kutbui hebt, kun je dat ook gewoon zeggen. Of is dat een chronisch iets?
Ik kan hier niks mee, technisch kan ik niets doen met jullie teams oid.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 10:41 schreef Sally het volgende:
@:Pino112
Sally in F1 / FOK! F1-manager 2023 is van start! #1 Met twee Nederlanders
Hellep...![]()
Than wth happened?quote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik kan hier niks mee, technisch kan ik niets doen met jullie teams oid.
Ja, dat is wel zo. En als je nog iets verder kijkt dan zie je zelfs dat de hele top 20 klopt, alleen in een net andere volgorde.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 11:24 schreef Nattekat het volgende:
Hele top 8 klopt, de volgorde is alleen net anders, wat helemaal niet uit maakt in de manager
De hele top 10 klopt, alleen met Ocon ipv Verstappen om bekende redenen.
In de context van een manager maakt het natuurlijk geen ene reet uit of een coureur of onderdeel 8e of 10e wordt, het gaat erom dat ie 8e kan worden en niet in de achterhoede blijft haken omdat die auto niet lekker gaat op een bepaald circuit. Daar gaat het om; VT3 laat zien of teams er wel of niet bij zitten en geven een globaal idee van waar alle teams staan.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:18 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Ja, dat is wel zo. En als je nog iets verder kijkt dan zie je zelfs dat de hele top 20 klopt, alleen in een net andere volgorde.
Ik denk niet dat zoiets door een technische fout is gebeurd.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:08 schreef Sally het volgende:
[..]
Than wth happened?
Op zich is het voor mij nu 'gunstig' - denk ik, want ik heb nu meer budget dan voor de plotselinge wijziging.
Maar goed, ik doe toch maar mee voor de lol en niet voor de prijzen.
Er is niet een team achter de schermen om bepaalde technische fouten recht te zetten?
Of ben jij degene die de kleine technische aanpassingen doet?
We kunnen ook de manager open laten tot een paar uur na de race op zondag, dan heb je nog meer informatiequote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
In de context van een manager maakt het natuurlijk geen ene reet uit of een coureur of onderdeel 8e of 10e wordt, het gaat erom dat ie 8e kan worden en niet in de achterhoede blijft haken omdat die auto niet lekker gaat op een bepaald circuit. Daar gaat het om; VT3 laat zien of teams er wel of niet bij zitten en geven een globaal idee van waar alle teams staan.
Je snapt toch wel dat het een beetje lachwekkend is wanneer je zegt dat de top tien klopt, maar in een andere volgorde? Dat is het halve veld. Je hebt echt geen FP3 nodig om te voorspellen dat Verstappen, Leclerc, Alonso, etc. in de bovenste helft zullen zitten.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
In de context van een manager maakt het natuurlijk geen ene reet uit of een coureur of onderdeel 8e of 10e wordt, het gaat erom dat ie 8e kan worden en niet in de achterhoede blijft haken omdat die auto niet lekker gaat op een bepaald circuit. Daar gaat het om; VT3 laat zien of teams er wel of niet bij zitten en geven een globaal idee van waar alle teams staan.
Kijk, dat zijn ideeën.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:29 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
We kunnen ook de manager open laten tot een paar uur na de race op zondag, dan heb je nog meer informatie
Leuk grapje: topteams zijn te duur in deze fase van het seizoen. Het gaat om het middenveld. En als je geen VT3 nodig hebt, kan de deadline dus best voor VT3, is dat ook mooi geregeld.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:30 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Je snapt toch wel dat het een beetje lachwekkend is wanneer je zegt dat de top tien klopt, maar in een andere volgorde? Dat is het halve veld. Je hebt echt geen FP3 nodig om te voorspellen dat Verstappen, Leclerc, Alonso, etc. in de bovenste helft zullen zitten.
Ja, kan ervoor. Erna kan ook.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Leuk grapje: topteams zijn te duur in deze fase van het seizoen. Het gaat om het middenveld. En als je geen VT3 nodig hebt, kan de deadline dus best voor VT3, is dat ook mooi geregeld.
Of we doen het gewoon net zoals altijd op vrijdagavond 23:59 en iedereen doet niet zo gigantisch moeilijk over een simpel spel.quote:
Zit óók wat in, natuurlijk.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:35 schreef Starflyer het volgende:
He, jongens en meisjes, we gaan toch niet halverwege het seizoen de regels aanpassen?
Voorheen was de sluiting altijd voor FP3, dus ik verwacht dat dat nu ook gebeurt.
Mochten er redenen zijn om dat niet meer te willen doen, kan dat vanaf volgend jaar ingevoerd worden.
Ja maar dan is de VT2 nog bezig!!11quote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Of we doen het gewoon net zoals altijd op vrijdagavond 23:59 en iedereen doet niet zo gigantisch moeilijk over een simpel spel.
Voor de duidelijkheid: ik vind ook dat de deadline vóór FP3 zou moeten liggen. Ik kon het echter niet nalaten om even de vinger te leggen op de lachwekkende argumenten die daarvoor werden aangedragen.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:45 schreef Sally het volgende:
[..]
Zit óók wat in, natuurlijk.
Maar in geval van deze race lag het wisselmoment op zich wel ongunstig.
Al had ook dat natuurlijk een 'bijkomende uitdaging' kunnen zijn geweest 😉
Vrijdag 23:59 is reeds gepasseerdquote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:59 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja maar dan is de VT2 nog bezig!!11
Voor nu is het aangepast en voor de volgende races heb ik het toch nog even achter neergelegd, dus wordt vervolgd allen.
Het zou je sieren als je gewoon toegeeft dat je die argumenten niet goed begrepen hebt als je zelf al toegeeft iemand ervoor belachelijk te maken.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 13:02 schreef Sodemieters het volgende:
Ik kon het echter niet nalaten om even de vinger te leggen op de lachwekkende argumenten die daarvoor werden aangedragen.
Kan.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:28 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik denk niet dat zoiets door een technische fout is gebeurd.
Waarschijnlijk toch zelf op "bevestigen" ipv "annuleren" geklikt.
Kan me ook geen gebeurtenissen in het verleden herinneren waarbij een team spontaan veranderde.
Ik heb het prima begrepen en het is gewoon lachwekkend om te zeggen dat de eerste tien kloppen, maar in een andere volgorde. Het is een sport. Die volgorde is nou juist waar het allemaal om draait.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 13:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het zou je sieren als je gewoon toegeeft dat je die argumenten niet goed begrepen hebt als je zelf al toegeeft iemand ervoor belachelijk te maken.
Maar iets als "het was altijd zo, dus waarom veranderen" is wel een beetje een flauw argumentquote:Op zaterdag 6 mei 2023 13:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het zou je sieren als je gewoon toegeeft dat je die argumenten niet goed begrepen hebt als je zelf al toegeeft iemand ervoor belachelijk te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |