Dat valt wel mee. De mensen die veel Williams hebben zullen het dan waarschijnlijk de eerstvolgende race slecht doen. Tenzij in de tweede race opnieuw dezelfde teams uitvallen, maar da's niet zo waarschijnlijk.quote:Op donderdag 2 maart 2023 09:16 schreef nils7 het volgende:
[..]
Ja dat was maar een voorbeeld, voor hetzelfde geld valt AM, HAAS en Alfa uit en scoren de mensen met een Williams behoorlijk
Die dan inhalen is bijna niet te doen.
En uiteindelijk hou je altijd een stukje onvoorspelbaarheid en geluk of pech in zo'n manager.quote:Op donderdag 2 maart 2023 12:05 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Dat valt wel mee. De mensen die veel Williams hebben zullen het dan waarschijnlijk de eerstvolgende race slecht doen. Tenzij in de tweede race opnieuw dezelfde teams uitvallen, maar da's niet zo waarschijnlijk.
quote:Op maandag 27 februari 2023 08:47 schreef Knut het volgende:
Is het niet mogelijk om per coureur/chassis/motor het systeem van de snelste ronde te gebruiken en wat bonuspunten te geven ?
Handmatig gedoe, maar wel een duidelijke toevoeging aan het manager spel
Update: we hebben bonuspunten toegevoegd voor de nummer 1, 2 en 3 van de sprintrace. Respectievelijk 18, 12 en 6 punten voor de coureur.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:55 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja dit zou kunnen inderdaad, ik heb het 'achter' neergelegd
In welke F1 manager is dat niet het geval?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 10:14 schreef rotaderp44 het volgende:
is gewoon puur gokken en geluk deze manager.....
f1 fantasy bijv....een stuk minderquote:Op vrijdag 3 maart 2023 10:34 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
In welke F1 manager is dat niet het geval?
Ok, die vul je zeker na het raceweekend in dan.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 10:36 schreef rotaderp44 het volgende:
[..]
f1 fantasy bijv....een stuk minder
Onzin. Daar tellen uitvallers nog veel zwaarder mee.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 10:36 schreef rotaderp44 het volgende:
[..]
f1 fantasy bijv....een stuk minder
Wellicht kan je volgend seizoen meedenken met de FOK!sport- dan wel FOK!F1-manager-crew?quote:Op woensdag 1 maart 2023 10:12 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Misschien zijn anderen sneller tevreden.
Ga idd net K-Mag vervangen. Door...quote:Op vrijdag 3 maart 2023 22:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Meer zeg ik niet. (Vermoedelijk net als 80% van het speelveld)
Ik realiseer me dat de Manager gemaakt is en beheerd wordt door vrijwilligers en dat het veel werk is en er veel tijd in gaat zitten. Mijn reacties zijn dan ook niet om daar afbreuk aan te doen. Maar op dit moment is mijn mening dat je in het begin van het seizoen te weinig keuzemogelijkheden hebt. Vorig jaar werden de beheerders wellicht een beetje verrast door de actuele ontwikkelingen en daardoor had je m.i. aan het begin wel meer keuzemogelijkheden. Als Ferrari in de loop van het seizoen meer aansluiting had gehouden met RB, dan had je als Manager, op het moment dat je de duurdere componenten kon betalen, ook echt keuzes moeten maken om het maximale uit je team te halen. Dat maakt het m.i. juist leuk.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 17:26 schreef Sally het volgende:
[..]
Wellicht kan je volgend seizoen meedenken met de FOK!sport- dan wel FOK!F1-manager-crew?
(serieus bedoeld)
Want geloof me: dit soort dingen is echt een heel gepuzzel, en men gaat niet over 1 nacht ijs, of dat het nattevingerwerk is.
Ik spreek uit ervaring - jarenlang FOK!sportcrew en FOK!manager-crew geweest (eerst waren ook de Wielren- Tour-de-France-, én ook de Voetbal-manager er nog; ook allemaal waarden bepalen, invoeren, enz enz enz).
Meehelpers/denkers zijn imo altijd welkom!![]()
(al ben ik nu al jaren geen lid meer van de FOK!crew, dus ik kan offcieel niet voor hen spreken)
Vorig jaar (en mss ook eerdere seizoenen) al aan de hand geweest: je krijgt niets als een coureur niet rijdt.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 23:17 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
Oh, en even uit nieuwsgierigheid. Stel ik neem Stroll en AM besluit morgen om hem toch niet te laten racen, krijg ik dan de punten van zijn vervanger of krijg ik niks?
Ok, check.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 23:21 schreef Sally het volgende:
[..]
Vorig jaar (en mss ook eerdere seizoenen) al aan de hand geweest: je krijgt niets als een coureur niet rijdt.
Ik heb even vlug rondgekeken, en van de 5 gecheckte accounts waren er geen dezelfde teams.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 23:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Iedereen heeft hetzelfde team nu waarschijnlijk…
Alsnog weer van alles omgegooid. Toch maar een AM onderdeel erin gegooidquote:Op vrijdag 3 maart 2023 21:28 schreef Sally het volgende:
Team opgeslagen - nog eens VT1 en VT2 teruggekeken.
Lastig om als je een wat duurdere coureur hebt, om toch wat gespreid de keuze te maken in 2e coureur, motor en chassis - je komt toch elke keer wel weer op hetzelfde merk uit.
En als dan een auto van dat merk uitvalt, loop je 2, soms 3x punten mis...
Nou ja, dat is dan de charme van deze F1-manager![]()
![]()
Norris (McLaren)
Magnussen (Haas) <<< toch nog op de valreep vervangen door: ...Hulkenberg (Haas)[Go for it, oudje!
]
M: Williams
Ch: Haas
Let's rock n roll, ladies 'n gents!
3x Haas en 1x Aston Martin hierquote:Op vrijdag 3 maart 2023 23:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Iedereen heeft hetzelfde team nu waarschijnlijk…
Dat is inderdaad de meest logische samenstelling, en dan hopen dat die teams niet uitvallen. Of tegen vallenquote:
Alonso podium zou al een hoop goed maken hahahaquote:Op zaterdag 4 maart 2023 08:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is inderdaad de meest logische samenstelling, en dan hopen dat die teams niet uitvallen. Of tegen vallen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |