Ik dacht dat je de hoeveelheid dislikes niet meer kon zien op YouTube.quote:Op maandag 27 februari 2023 17:08 schreef Nashipeer het volgende:
Die dislikes
[ afbeelding ]
https://www.escunited.com(...)page-44#post-2302097
Ik heb het zelf nooit geinstalleerd, maar in Chrome is er een extension die de dislikes weer zichtbaar makenquote:Op maandag 27 februari 2023 18:41 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je de hoeveelheid dislikes niet meer kon zien op YouTube.
Het is voor mij serieus wel duidelijk dat deze hele NSF een doorgestoken kaart was. En Jann was ook niet superzuiver qua zang, maar wat hier gebeurd klopt niet.quote:Op maandag 27 februari 2023 20:07 schreef NailQueen het volgende:
Even voor de duidelijkheid. Is er echt serieuze ophef of zijn dit gewoon kwade Jann fans die de uitslag niet accepteren en er van alles achter gaan zoeken?
Ah zo. Nou, we gaan het meemakenquote:Op maandag 27 februari 2023 20:19 schreef Momo het volgende:
[..]
Het is voor mij serieus wel duidelijk dat deze hele NSF een doorgestoken kaart was. En Jann was ook niet superzuiver qua zang, maar wat hier gebeurd klopt niet.
Nouja, denk niet dat er zoveel gaat gebeuren Malta en Roemeni๋ hadden eerder ook wel nationale finale met een hoog doorgestoken kaart gehalte. En wat bijvoorbeeld te denken van San Marino dit jaar? En Griekenland, al wordt daar wel actie ondernomen.quote:Op maandag 27 februari 2023 20:33 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ah zo. Nou, we gaan het meemaken
*Pakt de popcorn alvast bij
Wat voor doorgestoken kaart waren er bij San Marino en Roemenie?quote:Op maandag 27 februari 2023 20:35 schreef Momo het volgende:
[..]
Nouja, denk niet dat er zoveel gaat gebeuren Malta en Roemeni๋ hadden eerder ook wel nationale finale met een hoog doorgestoken kaart gehalte. En wat bijvoorbeeld te denken van San Marino dit jaar? En Griekenland, al wordt daar wel actie ondernomen.
San Marino in 2018 was super shady, ook dit jaar moesten artiesten elke ronde weer geld inleggen. Lees de tweets van Mirud maar. Dat gedoe vorig jaar in Roemenie bij die halve finale waar zo ongeveer de gehele televote top5 naar huis moest in de jury only ronde. In het verleden is daar ook wel meer gedoe geweest.quote:Op maandag 27 februari 2023 20:47 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Wat voor doorgestoken kaart waren er bij San Marino en Roemenie?
Die tweets van Mirud ken ik niet. Ik zal die eens opzoeken.quote:Op maandag 27 februari 2023 20:52 schreef Momo het volgende:
[..]
San Marino in 2018 was super shady, ook dit jaar moesten artiesten elke ronde weer geld inleggen. Lees de tweets van Mirud maar. Dat gedoe vorig jaar in Roemenie bij die halve finale waar zo ongeveer de gehele televote top5 naar huis moest in de jury only ronde. In het verleden is daar ook wel meer gedoe geweest.
quote:
quote:What a hidden talent. Keep it hidden
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |