abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_208430669
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2023 18:32 schreef Magister_Artium het volgende:
Hoort meer bij de boerenprotesten, maar aangezien we hier alle wappen bespreken, zet ik hier de link neer naar het relaas van de meneer die vorige week met de shovel door de hekken ging:

[ twitter ]
Ik wilde het ook plaatsen. Die soevereinen gaan er nog eens voor zorgen dat lijfstraffen weer ingevoerd worden, met algemene instemming.
anonieme razernist
pi_208430970
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2023 21:27 schreef JohnWickPic het volgende:
Ok, de coronamaatregelen bestaan al een tijdje niet meer, FvD is op hun bek gegaan (FAKE NEWS!!), de boeren keren hun vlaggen weer om... Wat is, behalve claimen dat BBB gewonnen heeft dankzij hun demo's, de volgende stap van onze harde kern Wapsels?
Zo te lezen draaien ze om. Op Onrecht 3.0 zijn ze druk bezig met "pion" Caroline, de link tussen WEF & BBB en de steun in de vorm van pegels van Bayer/Monsanto. Het mooie verschijnsel is dat persoon A enthousiast is over BBB, Persoon B zegt dat je dat niet moet doen en Persoon A plotsklap de mening van B deelt. Binnen luttele minuutjes. :')

Ik voorspel Caroline haar "agenda" als de volgende stap in nuthouse land.
De enige echte.
pi_208449790
Ook de dames van ON zijn nog in de war. Doctor Raisa Blommestein legt zichzelf bloot op Twitter:

twitter
  zondag 19 maart 2023 @ 12:44:13 #100
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_208450181
Albert staat in Enschede. Geen idee waarom :')
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_208450327
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2023 12:16 schreef Magister_Artium het volgende:
Ook de dames van ON zijn nog in de war. Doctor Raisa Blommestein legt zichzelf bloot op Twitter:

[ twitter ]
God, gaat het nu nog steeds over Het Narratief?
  zondag 19 maart 2023 @ 12:58:09 #102
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_208450330
quote:
2s.gif Op zaterdag 18 maart 2023 00:00 schreef NoCigar het volgende:

[..]
Ik wilde het ook plaatsen. Die soevereinen gaan er nog eens voor zorgen dat lijfstraffen weer ingevoerd worden, met algemene instemming.
Mensen die soeverein zijn hebben geen invloed op onze rechtsstaat, daar hebben ze namelijk afscheid van genomen.
pi_208450506
quote:
84s.gif Op zondag 19 maart 2023 12:44 schreef Starhopper het volgende:
Mooie opkomst, Max is er ook en een of andere rapper of zo.. Goed verhaal, ik zie ook nog steeds niet wat ze er nou doen behalve een beetje rondhangen maar het houdt ze van de straat heh.. oh wacht..
pi_208450554
quote:
84s.gif Op zondag 19 maart 2023 12:44 schreef Starhopper het volgende:
Spiderman :Y

z'n verhaal is wat langdradig, maar nu komt alles toch nog goed.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_208450585
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2023 13:15 schreef spectrumanalyser het volgende:

z'n verhaal is wat langdradig, maar nu komt alles toch nog goed.
:D _O-
pi_208455762
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2023 12:58 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Mensen die soeverein zijn hebben geen invloed op onze rechtsstaat, daar hebben ze namelijk afscheid van genomen.
Toch wel. Het op voorhand wraken van rechters, of wraken op oneigenlijke gronden, vertraagt de toch al flink belaste rechtspraak behoorlijk. Veel van de wrakingen die ik in deze categorie zie, hebben als grond dat de rechter zijn burgerservicenummer weigert te geven, een bepaald verzoek van de soeverein niet als wet vastlegt (kan een rechter niet eens, daar hebben we in Nederland een parlement voor), weigert iemands zelfverzonnen functie te erkennen (Micha Kat) en zelfs een beschuldiging van valsheid in geschrifte wegens het vergeten van een trema in een naam (Erik Groenendijk).
Dan moet er een wrakingskamer worden samengesteld (door aangehaalde personen ook direct gewraakt, want partijdig, omdat ze met een oordeel zouden komen), die hele monologen moet aanhoren van de wraker, zich terug moet trekken voor een oordeel en een oordeel moet vellen. Daarna moet de rechter de zaak bij afwijzing hervatten, als het al niet eind van de middag is, dus moet de zaak weer worden opgeschort. Dagenlang met iets bezig en niemand die er beter van wordt.
pi_208459345
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2023 18:18 schreef Magister_Artium het volgende:

[..]
Toch wel. Het op voorhand wraken van rechters, of wraken op oneigenlijke gronden, vertraagt de toch al flink belaste rechtspraak behoorlijk. Veel van de wrakingen die ik in deze categorie zie, hebben als grond dat de rechter zijn burgerservicenummer weigert te geven, een bepaald verzoek van de soeverein niet als wet vastlegt (kan een rechter niet eens, daar hebben we in Nederland een parlement voor), weigert iemands zelfverzonnen functie te erkennen (Micha Kat) en zelfs een beschuldiging van valsheid in geschrifte wegens het vergeten van een trema in een naam (Erik Groenendijk).
Dan moet er een wrakingskamer worden samengesteld (door aangehaalde personen ook direct gewraakt, want partijdig, omdat ze met een oordeel zouden komen), die hele monologen moet aanhoren van de wraker, zich terug moet trekken voor een oordeel en een oordeel moet vellen. Daarna moet de rechter de zaak bij afwijzing hervatten, als het al niet eind van de middag is, dus moet de zaak weer worden opgeschort. Dagenlang met iets bezig en niemand die er beter van wordt.
Hij heeft vooral zichzelf ermee, want hierdoor zit hij alleen maar langer vast.

Jaren geleden was er ook zo'n wappie die vanwege een klein vergrijp richting het koningshuis zeker 2 jaar heeft vastgezeten door zijn eigen getraineer van de rechtsgang.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_208459477
quote:
1s.gif Op zondag 19 maart 2023 21:12 schreef Wantie het volgende:

[..]
Hij heeft vooral zichzelf ermee, want hierdoor zit hij alleen maar langer vast.

Jaren geleden was er ook zo'n wappie die vanwege een klein vergrijp richting het koningshuis zeker 2 jaar heeft vastgezeten door zijn eigen getraineer van de rechtsgang.
Erwin Lensink, tragisch geval. Moeder overleden, in zijn frustratie geeft hij iedereen de schuld. Micha Kat en kornuiten omarmen hem en stoken het vuurtje op, alsof het koningshuis speciaal zijn moeder heeft vermoord. Intussen gaat het allang niet meer om zijn moeder, maar zwaait hij met de aanname onder complotters dat er voor bekende personen een biologische afstammingsrelatie in vaderlijke lijn moet zijn om te mogen bestaan. Onzin, want de wet spreekt van ‘wettige nakomelingen van koning Willem I’ voor het koningschap. Dus ook als koningin Wilhelmina niet door haar wettige vader Willem III is verwekt, was zij nog steeds een wettige dochter van hem, want geboren in zijn gezin.
pi_208459589
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2023 21:22 schreef Magister_Artium het volgende:

[..]
Erwin Lensink, tragisch geval. Moeder overleden, in zijn frustratie geeft hij iedereen de schuld. Micha Kat en kornuiten omarmen hem en stoken het vuurtje op, alsof het koningshuis speciaal zijn moeder heeft vermoord.
Jaa, Erwin!
Was zijn naam helemaal vergeten.

Hij heeft me een keer aangesproken op een ander forum, was niet zo blij met mijn samenvatting van wat hij notabene zelf had gepubliceerd op internet. Zag het allemaal toch anders.

quote:
Intussen gaat het allang niet meer om zijn moeder, maar zwaait hij met de aanname onder complotters dat er voor bekende personen een biologische afstammingsrelatie in vaderlijke lijn moet zijn om te mogen bestaan. Onzin, want de wet spreekt van ‘wettige nakomelingen van koning Willem I’ voor het koningschap. Dus ook als koningin Wilhelmina niet door haar wettige vader Willem III is verwekt, was zij nog steeds een wettige dochter van hem, want geboren in zijn gezin.
Ja, hun manier van denken is onnavolgbaar.
Volgens mij is de wet op het koningshuis inmiddels ook veranderd en draait het om nazaten van koningin Juliana.
pi_208459697
quote:
1s.gif Op zondag 19 maart 2023 21:32 schreef Wantie het volgende:

[..]
Jaa, Erwin!
Was zijn naam helemaal vergeten.

Hij heeft me een keer aangesproken op een ander forum, was niet zo blij met mijn samenvatting van wat hij notabene zelf had gepubliceerd op internet. Zag het allemaal toch anders.
[..]
Ja, hun manier van denken is onnavolgbaar.
Volgens mij is de wet op het koningshuis inmiddels ook veranderd en draait het om nazaten van koningin Juliana.
Alleen het Statuut voor het Koninkrijk, dus met de Antillen erbij. De grondwet blijft nog bij koning Willem I.
pi_208470076
De handlangers van Huig Plug hebben vanmiddag een filmpje opgenomen buiten bij de Rutgers stichting. Dit vanwege het lesmateriaal wat in hun ogen niet goed is.

Toevallig is Huig Plug deze hoofdpersoon van Rutgers al jaren op knettergekke wijze aan het lasteren. Deze mevrouw is namelijk sinds vorig jaar directeur van Rutgers.

Bizar, deze figuren moeten zich nog verantwoorden voor de rechter wegens laster en smaad. Dan staan ze nu op de stoep omdat Rutgers lesmateriaal voor scholen gemaakt heeft.
pi_208472329
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2023 19:21 schreef spectrumanalyser het volgende:
De handlangers van Huig Plug hebben vanmiddag een filmpje opgenomen buiten bij de Rutgers stichting. Dit vanwege het lesmateriaal wat in hun ogen niet goed is.

Toevallig is Huig Plug deze hoofdpersoon van Rutgers al jaren op knettergekke wijze aan het lasteren. Deze mevrouw is namelijk sinds vorig jaar directeur van Rutgers.

Bizar, deze figuren moeten zich nog verantwoorden voor de rechter wegens laster en smaad. Dan staan ze nu op de stoep omdat Rutgers lesmateriaal voor scholen gemaakt heeft.
Dat is ook een van de middelen om onrust te zaaien onder de goedgelovige volgers.
1. Je pakt een lesboek over seksuele voorlichting.
2. Je plukt er een of meer onderdelen uit die volgens het Gesundes Volksempfinden taboe zijn (homoseksualiteit, afbeeldingen van genitalin,).
3. Je spreekt er schande van en noemt bespreken ‘normaliseren’ of ‘propageren’.

En klaar is weer een argument waarmee je actie kunt voeren tegen vermeende pedofilie.
pi_208544027
Ik snap dit niet
wappies? gingen naar Frankrijk om te demonstreren tegen pensioenuitstel ?
En wat toen....waarom boos en zo ontdaan /
twitter
  zondag 26 maart 2023 @ 21:40:48 #114
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_208549166
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2023 15:17 schreef Bluesdude het volgende:
Ik snap dit niet
[ twitter ]
Ze moesten aan hun (groot-)ouders denken die de VUT nog mee hebben gemaakt? :')
pi_208549230
quote:
Ik snap dit niet
[ twitter ]
Simpel, in Nederland valt er niet veel meer te demonstreren. Pandemie voorbij, alle op Orwell gebaseerde voorspellingen zijn niet uitgekomen, de zzp’ers die na hun vmbo-groen een grondverzetbedrijf zijn begonnen boeren wachten de BBB af, 2/3 heeft de omgekeerde vlag gestreken, waar moet je dan nog boos op worden?
pi_208550032
quote:
Ik snap dit niet
[ twitter ]
Neusbel heeft een tijdje in Frankrijk gewoond en spreekt de taal ook (dacht ik althans). De uit Frankrijk overgewaaide Gele Hesjes in NL waren een beetje de voorlopers van het wappenprotest hier on Nederland, dus er is altijd warme belangstelling geweest voor het protest daar. Maar met die Gelehesjes viel dat nog wel een beetje te begrijpen maar met dit protest doet het nogal belachelijk aan.
anonieme razernist
pi_208550143
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2023 21:47 schreef Magister_Artium het volgende:

[..]
boeren wachten de BBB af, 2/3 heeft de omgekeerde vlag gestreken, waar moet je dan nog boos op worden?
Gisteren reed ik ergens in het buitengebied langs een boerderij waar een bord in de tuin hing en daar stond iets op als:
'Het kabinet heeft verloren, hier is een boerin geboren.'
Dan ben je toch tamelijk geestelijk gestoord als je de geboorte van je dochter aangrijpt om een of ander fictief en paranode punt te maken.
anonieme razernist
  maandag 27 maart 2023 @ 00:47:58 #118
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_208550553
quote:
1s.gif Op zondag 26 maart 2023 23:24 schreef NoCigar het volgende:

[..]
Gisteren reed ik ergens in het buitengebied langs een boerderij waar een bord in de tuin hing en daar stond iets op als:
'Het kabinet heeft verloren, hier is een boerin geboren.'
Dan ben je toch tamelijk geestelijk gestoord als je de geboorte van je dochter aangrijpt om een of ander fictief en paranode punt te maken.
Het is waarschijnlijk een jong boerengezin. Wat zich tijdens de zwangerschap veel zorgen gemaakt heeft, en blij is met een gezonde dochter.

Het zou mij tekst niet zijn maar ik sta niet in hun schoenen, ik zou er niet te hard over oordelen.
pi_208560525
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2023 21:47 schreef Magister_Artium het volgende:

[..]
Simpel, in Nederland valt er niet veel meer te demonstreren. Pandemie voorbij, alle op Orwell gebaseerde voorspellingen zijn niet uitgekomen, de zzp’ers die na hun vmbo-groen een grondverzetbedrijf zijn begonnen boeren wachten de BBB af, 2/3 heeft de omgekeerde vlag gestreken, waar moet je dan nog boos op worden?
Heb je even?
De doorgewinterde wap was zondag in Amsterdam met witte vlaggen aan het lopen voor Putin.
Wappen die met alle winden meewaaien zijn van viroloog omgeschoold naar pedagoog en vertellen de wereld nu hoe docenten vooral geen seksuele voorlichting moeten geven.

Wappen scharen zich nog altijd tussen andere anti-overheids-bijeenkomsten, bijvoorbeeld slachtoffers van de toeslagenaffaire. Morgen staan ze weer in Den Haag, inclusief 'stille tocht voor overledenen van toeslagenmisdaad'

Dresscode
Verkleed jezelf als kaars (het staat er echt, linksboven) _O- |:( :')

Extra gekkigheid
Er is een lichting die tegen het gebruik van Shampoo is. je haar wassen met ei, azijn of baking soda schijnt helemaal hip te zijn.

[ Bericht 12% gewijzigd door spectrumanalyser op 27-03-2023 21:12:37 ]
pi_208562157
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2023 20:59 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]
Heb je even?
De doorgewinterde wap was zondag in Amsterdam met witte vlaggen aan het lopen voor Putin.
Wappen die met alle winden meewaaien zijn van viroloog omgeschoold naar pedagoog en vertellen de wereld nu hoe docenten vooral geen seksuele voorlichting moeten geven.

Wappen scharen zich nog altijd tussen andere anti-overheids-bijeenkomsten, bijvoorbeeld slachtoffers van de toeslagenaffaire. Morgen staan ze weer in Den Haag, inclusief 'stille tocht voor overledenen van toeslagenmisdaad'

Dresscode
Verkleed jezelf als kaars (het staat er echt, linksboven) _O- |:( :')
[ afbeelding ]

Extra gekkigheid
Er is een lichting die tegen het gebruik van Shampoo is. je haar wassen met ei, azijn of baking soda schijnt helemaal hip te zijn.
Het waaiert wel uit. En de tanden poetsen ze wel met motorolie, als een influencer dat propageert.
Wel zie ik, over influencers gesproken, toename van jonge bevallige dames die met een zeikstem en een kop kruidenthee de grootste onzin over spiritualiteit verkondigen, in monoloog of tweespraak. Die zorgen wel dat alle Gerda’s, Jokes en Ria’s, op zoek naar zichzelf en uitgekeken op hun olijke boeddhabeeld, blijven kijken.
pi_208562700
Morgen komt complotgekkie Huig Plug weer voor de rechter, in de zaak over het lasteren van politici en hooggeplaatsten.

[ Bericht 5% gewijzigd door spectrumanalyser op 27-03-2023 22:46:21 ]
pi_208565944
Ah, Micha Kat staat vandaag voor de rechter.
https://www.ad.nl/binnenl(...)mt-mij-dit~ae47436a/
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_208566560
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 maart 2023 11:59 schreef xpompompomx het volgende:
Ah, Micha Kat staat vandaag voor de rechter.
https://www.ad.nl/binnenl(...)mt-mij-dit~ae47436a/
Hij kan wel flink cachen

https://www.ad.nl/binnenl(...)n-de-staat~ab7778ad/
pi_208569599
Vier jaar geist tegen Kat:

https://nos.nl/l/2469229

En dan geeft hij nog zijn kompanen de schuld van zijn doorgedraaide gedrag…
pi_208634101
Het wordt stil op dit draadje. Maar kennen we Max nog? De jezusfakkelwap gaat na een anekdotische verdachtmaking Nemo onveilig maken. Morgen beelden. Reden: er schijnt een afdeling te zijn van naakte volwassen poppen (toegang boven de 12) en dat is seksualisering van kinderen. Afijn, we zullen het meemaken.
Mike komt ook geen steek verder. Het UWV maakt geen uitkering over zolang Mike geen (post)adres heeft. Dus stalkt Mike het callcenter met intieme vragen aan de medewerkers. Elke keer dat de verbinding wordt verbroken, voelt hij zich weer de grote winnaar, want zijn gelijk wordt alleen maar duidelijker. Ik heb liever geld dan gelijk, als ik moet kiezen, maar blijkbaar denkt meneer Otte er anders over.
Wappenprofeet Micha Kat wordt dinsdag 60 in de cel. Genoeg Jokes en Gerda’s die dinsdag voor de gevangenis een gitaar pakken en opwekkingsliederen zingen, denk ik. Binnenkort uitspraak in zijn zaak en dan zullen we zien wat er van de vier jaar overblijft. Ook als vrij mens zal het moeilijk worden om door te leven, aangezien hij op den duur zelfs zijn donateurs voor de bus gooit.
Sportnieuws: Brian Roy retweet wat de gemiddelde aanhang van Ongehoord Nederland tweet.
Shownieuws: Tim Douwsma retweet vergelijkbaar materiaal, maar vooral om de inhumane maatregelen van de afgelopen drie jaar te blijven gedenken. Voortaan op 1 april de omgekeerde vlaggen halfstok?
Het weer: weinig chemtrails in de lucht. De sterrenbeelden staan gunstig voor holistische NLP-coaches.
pi_208635075
Het is inderdaad minimaal hoeveel mensen er nog de straat op gaan om tegen alles te demonstreren.

BPOC
Pieter Kuit is vrijgelaten, vermoedelijk onder de voorwaarde dat hij tijdelijk stopt met zijn social media-kanalen. De websites zijn offline en de Twitter-accounts verdwenen. Pieter en Jade zijn uit het bestuur van de stichting gezet.

TV-programma
Productiebedrijf Simpelzodiak gaat een tv-programma maken ala Filemon en de complotten. Werktitel is nog onbekend, echter zijn meerdere complotfiguren zoals Steffanie maria Kruts benaderd om mee te werken.

Wapperigheden maken zich boos over dat hun nieuwe held Jandino Aspartaan gecancelled is vanwege zijn visie over 9/11 en de maanlanding. De geplande gastles van Jandino op een school gaat niet door.

Soms bekruipt mij het gevoel dat Pieter Omtzigt ook het wappiepubliek wilt aanspreken door spontaan te beginnen over de bijlmerramp. Er is een geheim document opgedoken, er is gesproken over 75 jaar geheimhouding. En als het woordje geheim of geheimhouding valt dan is het hek van de dam....
pi_208635713
Was ik George van Houts nog vergeten. Met De verleiders begon hij al wat apart te denken, maar inmiddels is hij overtuigd van zijn eigen gelijk niet meer van Twitter te slaan. Waren het eerst nog een soort Tiktokfilmpjes, nu is het de ene monoloog na de andere, met een zuigerig toontje.
pi_208655330
Ja hoor. Er zijn wappen die denken dat het treinongeluk bij Voorschoten in scne is gezet en puur is ter afleiding is (mede gestuurd door de MSM) om de kabinetsplannen vandaag er doorheen te krijgen. :') 8)7
https://twitter.com/itsmeSZ/status/1643148019313901575

Hoe walgelijk deze hersenspinsels ook zijn, ik moest later vandaag lachen toen bleek dat het hele debat vandaag niet doorging omdat Rutte ziek is. _O- Daar ga je met je complotje. :W
The only way you can be original, is to be yourself.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')