abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_208295348
quote:
10s.gif Op woensdag 8 maart 2023 22:08 schreef NoCigar het volgende:
Dit is waarschijnlijk te mooi om waar te zijn, maar wie weet:

Een 58-jarige man, zijn 55-jarige echtgenote en een 30-jarige dochter van de man zijn dinsdag aangehouden. Ze worden verdacht van oplichting, witwassen en verduistering

De man en zijn dochter zijn bestuurders van een door hen opgerichte stichting. De twee zouden geld dat aan de stichting is geschonken, gebruikt hebben voor privé-uitgaven. De echtgenote van de man wordt verdacht van betrokkenheid hierbij, meldt het Openbaar Ministerie.

Bedankt voor het lezen van Leidsch Dagblad
Neem een abonnement of log in
De drie verdachten zitten in beperkingen. Dat betekent dat zij alleen contact mogen hebben met hun advocaat. Om die reden kan het OM nog weinig melden over de inhoud van de zaak.

[ twitter ]
De BPOC, tja. Kliko’s vol bewijs, maar dan moet je ze niet aan de weg zetten als de vuilniswagen langskomt. En publiceren, ho maar.
pi_208295618
'Pieter is inderdaad 58, Jade is 30. Ze komen uit Alphen.
Pieter (de man) en Jade (zijn dochter) zijn de gezichten van het BPOC.

Niet bevestigd dat zij het zijn, maar het kan bijna niet anders.'
anonieme razernist
pi_208295736
Goh, wat een verrassing. Ik ben geschokt. :o

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_208295946
Gelukkig hebben ze het nuttig besteed, anders geven de donateurs het toch maar uit aan wappie-stickers en moederhartposters.

anonieme razernist
pi_208298696
Zaterdag zou het chaos worden in Den Haag?
Welke kanalen kunnen we in de gaten houden voor livestreams?
Eigenlijk valt het niet meer echt onder corona demo's maar oke diverse protesten hebben vaak in het verlengde daarvan plaatsgevonden...
The only way you can be original, is to be yourself.
pi_208299654
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2023 10:31 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Eigenlijk valt het niet meer echt onder corona demo's maar oke diverse protesten hebben vaak in het verlengde daarvan plaatsgevonden...
Doet video in verzet nog wat die had altijd mooie beelden.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_208299666
quote:
2s.gif Op woensdag 8 maart 2023 22:39 schreef NoCigar het volgende:
'Pieter is inderdaad 58, Jade is 30. Ze komen uit Alphen.
Pieter (de man) en Jade (zijn dochter) zijn de gezichten van het BPOC.

Niet bevestigd dat zij het zijn, maar het kan bijna niet anders.'
:Y
https://www.ad.nl/binnenl(...)onatiegeld~a393f0d3/
pi_208300217
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2023 10:31 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Ik verwacht dat ene Max wel aanwezig zal zijn alsmede Revrouwlutie, misschien Donna of PNN. Und woher ist Katja? Er gaan sowieso wel streams komen, even afwachten nog.
pi_208300644
quote:
Ik blijf het toch heel bijzonder vinden dat de mensen die om het hardst roepen hun eigen onderzoek te doen telkenmale opgelicht worden.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-03-2023 14:05:54 ]
  donderdag 9 maart 2023 @ 14:24:46 #60
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_208300853
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2023 14:05 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Ik blijf het toch heel bijzonder vinden dat de mensen die om het hardst roepen hun eigen onderzoek te doen telkenmale opgelicht worden.
En dat de mensen die misstanden aan de kaak zeggen te willen stellen zelf die misstanden zijn _O-
pi_208301190
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2023 14:05 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
_O- _O- _O-
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_208303002
Toen ik het las moest ik bijkomen van het lachen.
De buitenparlementaire onderzoekcomissie is gedegradeerd tot binnenpenitiaire onderzoekscommissie.

Die twee hebben de afgelopen 2,5 jaar niets anders gedaan dan onzin verkondigen en donaties vragen.
De lijst met dingen die ze zouden gaan doen is enorm lang, echter is er nooit enig bewijs gevonden dat ze daadwerkelijk ook maar iets uitgevoerd hebben.
Van de donaties zijn ze heerlijk op vakantie geweest, o.a. naar Aruba.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_208307565
“Pieter K. en Jade K.” _O-
pi_208314409
Inmiddels is Soevereintje Mike Otte uitgeschreven (wellicht door zijn ouders) bij de gemeente. Die zullen wel gek zijn geworden van alle post, boetes en aanmaningen. Omdat hij dus officieel geen vast adres heeft, wordt zijn uitkering stopgezet. Omdat hij uit de GBA is geschreven, en dat dus terug wil draaien (want ja, tegen alles schoppen maar je wil uiteraard wel elke maand je handje blijven ophouden he! 8)7 ) gaat hij eerst maar eens met de Autoriteit Persoonsgegevens bellen.
https://videre.fail/soeverein-wappie-mike-otte-is-dakloos/

Vervolgens pleegt hij een bezoekje aan de betreffende ambtenaar die hem heeft uitgeschreven, en die daardoor zijn standaard onzinnig geneuzel moet aanhoren. Hardleerse Mike denkt nog steeds zelf de regels te kunnen bepalen en komt daardoor niks verder. :')
https://www.facebook.com/100011421598642/videos/2612524965564871/

Binnenkort slaapt-ie onder een brug. Fijn leven als Soevereintje is het toch! _O-
The only way you can be original, is to be yourself.
pi_208314754
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2023 16:11 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Inmiddels is Soevereintje Mike Otte uitgeschreven (wellicht door zijn ouders) bij de gemeente. Die zullen wel gek zijn geworden van alle post, boetes en aanmaningen. Omdat hij dus officieel geen vast adres heeft, wordt zijn uitkering stopgezet. Omdat hij uit de GBA is geschreven, en dat dus terug wil draaien (want ja, tegen alles schoppen maar je wil uiteraard wel elke maand je handje blijven ophouden he! 8)7 ) gaat hij eerst maar eens met de Autoriteit Persoonsgegevens bellen.

Vervolgens pleegt hij een bezoekje aan de betreffende ambtenaar die hem heeft uitgeschreven, en die daardoor zijn standaard onzinnig geneuzel moet aanhoren. Hardleerse Mike denkt nog steeds zelf de regels te kunnen bepalen en komt daardoor niks verder. :')

Binnenkort slaapt-ie onder een brug. Fijn leven als Soevereintje is het toch! _O-
Zijn ouders hebben dus een adresonderzoek ingesteld om hem uitgeschreven te krijgen.
Die zijn hem ook helemaal zat.
pi_208314969
Staat trouwens ook weer een pareltje van Max online, dat die uit de tweede kamer is gestuurd, meneer filmde de bewakingscamera’s…
pi_208316074
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2023 16:31 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Zijn ouders hebben dus een adresonderzoek ingesteld om hem uitgeschreven te krijgen.
Die zijn hem ook helemaal zat.
Niet alleen dat, maar als je één huishouden vormt en de deurwaarder komt nog eens beslag leggen, dan mag je wel heel lang gaan uitleggen wat van jou is en wat van Mike. Zeker als die de hele tijd verwarring loopt te zaaien door te zeggen dat spullen van de kosmos zijn.
  vrijdag 10 maart 2023 @ 20:57:40 #68
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_208318675
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  vrijdag 10 maart 2023 @ 21:00:31 #69
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_208318746
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_208353427
Wat een diepe haat hier.
pi_208353463
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2023 06:31 schreef Bananenbennie het volgende:
Wat een diepe haat hier.
haat zal wel meevallen, medelijden en leedvermaak eerder :)
  Moderator maandag 13 maart 2023 @ 07:29:02 #72
5428 crew  miss_sly
pi_208353614
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2023 06:31 schreef Bananenbennie het volgende:
Wat een diepe haat hier.
Wat zie jij als haat?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_208353638
quote:
Oei, dat zal lastig kiezen zijn geweest voor onze beroepsdemonstrant. Kiest ie voor de boeren of toch voor z’n vroegere liefde Extinction Rebellion?
Op 3:25
pi_208353691
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2023 16:11 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:

Wel lachen, Mike is volgens hemzelf dakloos omdat de ambtenaar hem heeft uitgeschreven.
Tja, als je een koophuis hebt, en de ambtenaar schrijft je uit, dan heb je nog steeds een dak boven je hoofd :')

Hij weet alles precies andersom te draaien.
Hij is dakloos omdat hij zijn huis heeft verkocht, en vervolgens bij zijn ouders is gaan wonen, die hem er nu uit hebben gezet.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_208355124
Mike zal uiteindelijk wel een Skaeve Huse krijgen.
pi_208355181
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2023 10:34 schreef ootjekatootje het volgende:
Zelfs dat niet.
pi_208355441
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2023 10:34 schreef ootjekatootje het volgende:
Moest even googlen wat dat is. Wel een positief project :Y Zeker als je toch nog iets van je leven wil maken dan is dit een mooie opstap m.i.
pi_208355714
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2023 11:00 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Moest even googlen wat dat is. Wel een positief project :Y Zeker als je toch nog iets van je leven wil maken dan is dit een mooie opstap m.i.
Het lukt alleen lang niet overal, er zijn ook een aantal projecten zwaar mislukt.
pi_208357108
quote:
7s.gif Op maandag 13 maart 2023 07:29 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Wat zie jij als haat?
Gewoon het algehele giftige sfeertje hier. Als ik dat nog moet uitleggen. Maar no worries ik vermijd dit topic wel. Probleem opgelost.
  maandag 13 maart 2023 @ 13:19:34 #80
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_208357144
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2023 11:00 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Heel positief project ja. Ik kwam laatst reportage gemaakt in Hilversum tegen. Heel mooi!

Maar ik denk dat Mike niet in aanmerking komt. Je moet zelf willen en je moet je ook aan bepaalde voorwaarden en regels houden.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Moderator maandag 13 maart 2023 @ 13:41:31 #81
5428 crew  miss_sly
pi_208357446
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2023 13:16 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
Gewoon het algehele giftige sfeertje hier. Als ik dat nog moet uitleggen. Maar no worries ik vermijd dit topic wel. Probleem opgelost.
Dat vraag of zeg ik toch niet?
Ik vraag wat jij als haat ziet. Het giftige sfeertje, zeg je, en die snap ik inderdaad niet zo. Kun je het uitleggen?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_208414315
Ok, de coronamaatregelen bestaan al een tijdje niet meer, FvD is op hun bek gegaan (FAKE NEWS!!), de boeren keren hun vlaggen weer om... Wat is, behalve claimen dat BBB gewonnen heeft dankzij hun demo's, de volgende stap van onze harde kern Wapsels?
pi_208414787
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2023 21:27 schreef JohnWickPic het volgende:
Ok, de coronamaatregelen bestaan al een tijdje niet meer, FvD is op hun bek gegaan (FAKE NEWS!!), de boeren keren hun vlaggen weer om... Wat is, behalve claimen dat BBB gewonnen heeft dankzij hun demo's, de volgende stap van onze harde kern Wapsels?
Stikstof?

Trouwens, we hebben een klacht over de verkiezingen, hoor:

twitter
pi_208415504
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2023 21:57 schreef Magister_Artium het volgende:

[..]
Stikstof?

[ twitter ]
_O- Ik was onze Engel alweer vergeten.. die voelt zich nu weer relevant. Die zal wel weer naar de rechter stappen :') .
pi_208415574
Mijn God, ik moest meteen ook even aan een ander vergeten figuur denken, Jensen, en ik dacht ik kijk eventjes op die site van hem... GROTE FOUT!!
pi_208415646
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2023 22:51 schreef JohnWickPic het volgende:
Mijn God, ik moest meteen ook even aan een ander vergeten figuur denken, Jensen, en ik dacht ik kijk eventjes op die site van hem... GROTE FOUT!!
Dat had je kunnen weten :P
pi_208415993
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2023 21:57 schreef Magister_Artium het volgende:

[..]
Stikstof?

[ twitter ]
Er is wel iets niet goed verlopen, daar heeft hij gelijk in.
Ik heb namelijk gestemd met de stempassen van mijn man, zonder dat ik, of iemand anders, dat in de gaten had.
En ik heb nog wel gestemd in de Tweede Kamer. _O-

Denk alleen niet dat Willem daarop doelde.
pi_208416362
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2023 23:17 schreef Samhain het volgende:

[..]
Er is wel iets niet goed verlopen, daar heeft hij gelijk in.
Ik heb namelijk gestemd met de stempassen van mijn man, zonder dat ik, of iemand anders, dat in de gaten had.
En ik heb nog wel gestemd in de Tweede Kamer. _O-

Denk alleen niet dat Willem daarop doelde.
Nee klopt, de uitslag viel een beetje tegen en daar is onze rastamajorette wat boos om. En waar Raisa en Eva, die zich afgelopen zaterdag nog juichend lieten ontvangen toen ze de menigte toezwaaiden op de bijeenkomst van minder geslaagde medemensen het boerenprotest, alleen maar boos zijn op de kiezers, geeft Engel de overheid de schuld.
pi_208417182
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2023 23:50 schreef Magister_Artium het volgende:

[..]
Nee klopt, de uitslag viel een beetje tegen en daar is onze rastamajorette wat boos om. En waar Raisa en Eva, die zich afgelopen zaterdag nog juichend lieten ontvangen toen ze de menigte toezwaaiden op de bijeenkomst van minder geslaagde medemensen het boerenprotest, alleen maar boos zijn op de kiezers, geeft Engel de overheid de schuld.
Uiteraaard. Flapdrol.
Het zijn hopelijk zo'n beetje zijn laatste stuiptrekkingen.
pi_208419274
Mooi dat de boeren uit het wappie-collectief stappen.
Ben benieuwd naar hoe het verder moet met de anti-alles groeperingen. Die kunnen zich nergens meer aan vastklampen. Maar dat stopt deze mensen niet, er moet actie gevoerd worden tegen shampoo en zonnebrandcreme.
  vrijdag 17 maart 2023 @ 10:18:48 #91
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_208419350
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2023 22:51 schreef JohnWickPic het volgende:
Ook maar even gekeken. Wat mij opviel was dit plaatje:
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  vrijdag 17 maart 2023 @ 10:19:46 #92
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_208419368
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2023 10:12 schreef spectrumanalyser het volgende:
Mooi dat de boeren uit het wappie-collectief stappen.
Ben benieuwd naar hoe het verder moet met de anti-alles groeperingen. Die kunnen zich nergens meer aan vastklampen. Maar dat stopt deze mensen niet, er moet actie gevoerd worden tegen shampoo en zonnebrandcreme.
Ja! Viel mij ook al op dat hier in de buurt alle blauw-wit-rood vlaggen weg zijn :o :o Op een enkel huis na, maar daar wonen diehard wappies
pi_208419530
quote:
84s.gif Op vrijdag 17 maart 2023 10:19 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Ja! Viel mij ook al op dat hier in de buurt alle blauw-wit-rood vlaggen weg zijn :o :o Op een enkel huis na, maar daar wonen diehard wappies
precies. nu ga je goed zien waar de wappen verblijven.
  vrijdag 17 maart 2023 @ 12:31:46 #94
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_208421240
Niet super happy met BBB, maar fucking lekker dat de echte wappie partijen nu moeten gaan inzien dat we ze niet willen.. Dat ze niet voor het volk spreken, maar voor een paar lunatics.
The name is Putler, Vladimir Putler
pi_208425694
Hoort meer bij de boerenprotesten, maar aangezien we hier alle wappen bespreken, zet ik hier de link neer naar het relaas van de meneer die vorige week met de shovel door de hekken ging:

twitter
  vrijdag 17 maart 2023 @ 18:42:19 #96
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_208425812
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2023 18:32 schreef Magister_Artium het volgende:
Hoort meer bij de boerenprotesten, maar aangezien we hier alle wappen bespreken, zet ik hier de link neer naar het relaas van de meneer die vorige week met de shovel door de hekken ging:

[ twitter ]
Het is een soeverein mens dus die past ook wel hier :T
pi_208430669
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2023 18:32 schreef Magister_Artium het volgende:

[ twitter ]
Ik wilde het ook plaatsen. Die soevereinen gaan er nog eens voor zorgen dat lijfstraffen weer ingevoerd worden, met algemene instemming.
anonieme razernist
pi_208430970
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2023 21:27 schreef JohnWickPic het volgende:
Zo te lezen draaien ze om. Op Onrecht 3.0 zijn ze druk bezig met "pion" Caroline, de link tussen WEF & BBB en de steun in de vorm van pegels van Bayer/Monsanto. Het mooie verschijnsel is dat persoon A enthousiast is over BBB, Persoon B zegt dat je dat niet moet doen en Persoon A plotsklap de mening van B deelt. Binnen luttele minuutjes. :')

Ik voorspel Caroline haar "agenda" als de volgende stap in nuthouse land.
De enige echte.
pi_208449790
Ook de dames van ON zijn nog in de war. Doctor Raisa Blommestein legt zichzelf bloot op Twitter:

twitter
  zondag 19 maart 2023 @ 12:44:13 #100
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_208450181
Albert staat in Enschede. Geen idee waarom :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')