God, gaat het nu nog steeds over Het Narratief?quote:Op zondag 19 maart 2023 12:16 schreef Magister_Artium het volgende:
Ook de dames van ON zijn nog in de war. Doctor Raisa Blommestein legt zichzelf bloot op Twitter:
[ twitter ]
Mensen die soeverein zijn hebben geen invloed op onze rechtsstaat, daar hebben ze namelijk afscheid van genomen.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 00:00 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ik wilde het ook plaatsen. Die soevereinen gaan er nog eens voor zorgen dat lijfstraffen weer ingevoerd worden, met algemene instemming.
Mooie opkomst, Max is er ook en een of andere rapper of zo.. Goed verhaal, ik zie ook nog steeds niet wat ze er nou doen behalve een beetje rondhangen maar het houdt ze van de straat heh.. oh wacht..quote:Op zondag 19 maart 2023 12:44 schreef Starhopper het volgende:
Albert staat in Enschede. Geen idee waarom![]()
Spidermanquote:Op zondag 19 maart 2023 12:44 schreef Starhopper het volgende:
Albert staat in Enschede. Geen idee waarom![]()
quote:Op zondag 19 maart 2023 13:15 schreef spectrumanalyser het volgende:
z'n verhaal is wat langdradig, maar nu komt alles toch nog goed.
Toch wel. Het op voorhand wraken van rechters, of wraken op oneigenlijke gronden, vertraagt de toch al flink belaste rechtspraak behoorlijk. Veel van de wrakingen die ik in deze categorie zie, hebben als grond dat de rechter zijn burgerservicenummer weigert te geven, een bepaald verzoek van de soeverein niet als wet vastlegt (kan een rechter niet eens, daar hebben we in Nederland een parlement voor), weigert iemands zelfverzonnen functie te erkennen (Micha Kat) en zelfs een beschuldiging van valsheid in geschrifte wegens het vergeten van een trema in een naam (Erik Groenendijk).quote:Op zondag 19 maart 2023 12:58 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Mensen die soeverein zijn hebben geen invloed op onze rechtsstaat, daar hebben ze namelijk afscheid van genomen.
Hij heeft vooral zichzelf ermee, want hierdoor zit hij alleen maar langer vast.quote:Op zondag 19 maart 2023 18:18 schreef Magister_Artium het volgende:
[..]
Toch wel. Het op voorhand wraken van rechters, of wraken op oneigenlijke gronden, vertraagt de toch al flink belaste rechtspraak behoorlijk. Veel van de wrakingen die ik in deze categorie zie, hebben als grond dat de rechter zijn burgerservicenummer weigert te geven, een bepaald verzoek van de soeverein niet als wet vastlegt (kan een rechter niet eens, daar hebben we in Nederland een parlement voor), weigert iemands zelfverzonnen functie te erkennen (Micha Kat) en zelfs een beschuldiging van valsheid in geschrifte wegens het vergeten van een trema in een naam (Erik Groenendijk).
Dan moet er een wrakingskamer worden samengesteld (door aangehaalde personen ook direct gewraakt, want partijdig, omdat ze met een oordeel zouden komen), die hele monologen moet aanhoren van de wraker, zich terug moet trekken voor een oordeel en een oordeel moet vellen. Daarna moet de rechter de zaak bij afwijzing hervatten, als het al niet eind van de middag is, dus moet de zaak weer worden opgeschort. Dagenlang met iets bezig en niemand die er beter van wordt.
Erwin Lensink, tragisch geval. Moeder overleden, in zijn frustratie geeft hij iedereen de schuld. Micha Kat en kornuiten omarmen hem en stoken het vuurtje op, alsof het koningshuis speciaal zijn moeder heeft vermoord. Intussen gaat het allang niet meer om zijn moeder, maar zwaait hij met de aanname onder complotters dat er voor bekende personen een biologische afstammingsrelatie in vaderlijke lijn moet zijn om te mogen bestaan. Onzin, want de wet spreekt van ‘wettige nakomelingen van koning Willem I’ voor het koningschap. Dus ook als koningin Wilhelmina niet door haar wettige vader Willem III is verwekt, was zij nog steeds een wettige dochter van hem, want geboren in zijn gezin.quote:Op zondag 19 maart 2023 21:12 schreef Wantie het volgende:
[..]
Hij heeft vooral zichzelf ermee, want hierdoor zit hij alleen maar langer vast.
Jaren geleden was er ook zo'n wappie die vanwege een klein vergrijp richting het koningshuis zeker 2 jaar heeft vastgezeten door zijn eigen getraineer van de rechtsgang.
Jaa, Erwin!quote:Op zondag 19 maart 2023 21:22 schreef Magister_Artium het volgende:
[..]
Erwin Lensink, tragisch geval. Moeder overleden, in zijn frustratie geeft hij iedereen de schuld. Micha Kat en kornuiten omarmen hem en stoken het vuurtje op, alsof het koningshuis speciaal zijn moeder heeft vermoord.
Ja, hun manier van denken is onnavolgbaar.quote:Intussen gaat het allang niet meer om zijn moeder, maar zwaait hij met de aanname onder complotters dat er voor bekende personen een biologische afstammingsrelatie in vaderlijke lijn moet zijn om te mogen bestaan. Onzin, want de wet spreekt van ‘wettige nakomelingen van koning Willem I’ voor het koningschap. Dus ook als koningin Wilhelmina niet door haar wettige vader Willem III is verwekt, was zij nog steeds een wettige dochter van hem, want geboren in zijn gezin.
Alleen het Statuut voor het Koninkrijk, dus met de Antillen erbij. De grondwet blijft nog bij koning Willem I.quote:Op zondag 19 maart 2023 21:32 schreef Wantie het volgende:
[..]
Jaa, Erwin!
Was zijn naam helemaal vergeten.
Hij heeft me een keer aangesproken op een ander forum, was niet zo blij met mijn samenvatting van wat hij notabene zelf had gepubliceerd op internet. Zag het allemaal toch anders.
[..]
Ja, hun manier van denken is onnavolgbaar.
Volgens mij is de wet op het koningshuis inmiddels ook veranderd en draait het om nazaten van koningin Juliana.
Dat is ook een van de middelen om onrust te zaaien onder de goedgelovige volgers.quote:Op maandag 20 maart 2023 19:21 schreef spectrumanalyser het volgende:
De handlangers van Huig Plug hebben vanmiddag een filmpje opgenomen buiten bij de Rutgers stichting. Dit vanwege het lesmateriaal wat in hun ogen niet goed is.
Toevallig is Huig Plug deze hoofdpersoon van Rutgers al jaren op knettergekke wijze aan het lasteren. Deze mevrouw is namelijk sinds vorig jaar directeur van Rutgers.
Bizar, deze figuren moeten zich nog verantwoorden voor de rechter wegens laster en smaad. Dan staan ze nu op de stoep omdat Rutgers lesmateriaal voor scholen gemaakt heeft.
Ze moesten aan hun (groot-)ouders denken die de VUT nog mee hebben gemaakt?quote:Op zondag 26 maart 2023 15:17 schreef Bluesdude het volgende:
Ik snap dit niet
wappies? gingen naar Frankrijk om te demonstreren tegen pensioenuitstel ?
En wat toen....waarom boos en zo ontdaan /
[ twitter ]
Simpel, in Nederland valt er niet veel meer te demonstreren. Pandemie voorbij, alle op Orwell gebaseerde voorspellingen zijn niet uitgekomen, de zzp’ers die na hun vmbo-groen een grondverzetbedrijf zijn begonnen boeren wachten de BBB af, 2/3 heeft de omgekeerde vlag gestreken, waar moet je dan nog boos op worden?quote:Op zondag 26 maart 2023 15:17 schreef Bluesdude het volgende:
Ik snap dit niet
[ twitter ]
Neusbel heeft een tijdje in Frankrijk gewoond en spreekt de taal ook (dacht ik althans). De uit Frankrijk overgewaaide Gele Hesjes in NL waren een beetje de voorlopers van het wappenprotest hier on Nederland, dus er is altijd warme belangstelling geweest voor het protest daar. Maar met die Gelehesjes viel dat nog wel een beetje te begrijpen maar met dit protest doet het nogal belachelijk aan.quote:Op zondag 26 maart 2023 15:17 schreef Bluesdude het volgende:
Ik snap dit niet
[ twitter ]
Gisteren reed ik ergens in het buitengebied langs een boerderij waar een bord in de tuin hing en daar stond iets op als:quote:Op zondag 26 maart 2023 21:47 schreef Magister_Artium het volgende:
[..]
boeren wachten de BBB af, 2/3 heeft de omgekeerde vlag gestreken, waar moet je dan nog boos op worden?
Het is waarschijnlijk een jong boerengezin. Wat zich tijdens de zwangerschap veel zorgen gemaakt heeft, en blij is met een gezonde dochter.quote:Op zondag 26 maart 2023 23:24 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Gisteren reed ik ergens in het buitengebied langs een boerderij waar een bord in de tuin hing en daar stond iets op als:
'Het kabinet heeft verloren, hier is een boerin geboren.'
Dan ben je toch tamelijk geestelijk gestoord als je de geboorte van je dochter aangrijpt om een of ander fictief en paranoïde punt te maken.
Heb je even?quote:Op zondag 26 maart 2023 21:47 schreef Magister_Artium het volgende:
[..]
Simpel, in Nederland valt er niet veel meer te demonstreren. Pandemie voorbij, alle op Orwell gebaseerde voorspellingen zijn niet uitgekomen, de zzp’ers die na hun vmbo-groen een grondverzetbedrijf zijn begonnen boeren wachten de BBB af, 2/3 heeft de omgekeerde vlag gestreken, waar moet je dan nog boos op worden?
Het waaiert wel uit. En de tanden poetsen ze wel met motorolie, als een influencer dat propageert.quote:Op maandag 27 maart 2023 20:59 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Heb je even?
De doorgewinterde wap was zondag in Amsterdam met witte vlaggen aan het lopen voor Putin.
Wappen die met alle winden meewaaien zijn van viroloog omgeschoold naar pedagoog en vertellen de wereld nu hoe docenten vooral geen seksuele voorlichting moeten geven.
Wappen scharen zich nog altijd tussen andere anti-overheids-bijeenkomsten, bijvoorbeeld slachtoffers van de toeslagenaffaire. Morgen staan ze weer in Den Haag, inclusief 'stille tocht voor overledenen van toeslagenmisdaad'
Dresscode
Verkleed jezelf als kaars (het staat er echt, linksboven)![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Extra gekkigheid
Er is een lichting die tegen het gebruik van Shampoo is. je haar wassen met ei, azijn of baking soda schijnt helemaal hip te zijn.
Hij kan wel flink cachenquote:Op dinsdag 28 maart 2023 11:59 schreef xpompompomx het volgende:
Ah, Micha Kat staat vandaag voor de rechter.
https://www.ad.nl/binnenl(...)mt-mij-dit~ae47436a/
...wat.quote:Op woensdag 5 april 2023 08:30 schreef spectrumanalyser het volgende:
Ze denken werkelijk dat de treinramp in scene is gezet. Omdat er eerst al in Ohio een treinramp was.
Zag ook een tweet van zo'n complotgek die dan over getalletjes begint. Ja, want het was op 4 April, en dat is 4=4. En maar over getalletjes beginnen, het getal 18. Want treinnummer 9405 is opgeteld 18. De tandjes, dan ben je erg ver heen als je zo de hele dag denkt.
Dat is nog te genadig. Hoe verknipt moet je wel niet zijn om dit te zien.quote:Op woensdag 5 april 2023 08:39 schreef spectrumanalyser het volgende:
[ twitter ]
Enkeltje GGZ aub voor deze meneer.
Die borden staan langs elk perron om aan te geven waar de trein moet stoppen (het nummer staat voor het aantal rijtuigen dat de trein lang is). Bij elk langer perron kun je die foto dus maken. Als het al manipuleren was, dan is het door degene gedaan die met de foto aan de haal ging.quote:Op woensdag 5 april 2023 08:39 schreef spectrumanalyser het volgende:
[ twitter ]
Enkeltje GGZ aub voor deze meneer.
Alleen al het twijfelen aan de treinramp..... Kanonnen zeg. Dat heeft gewoon stemrecht en mag zich vermedigvuldigen.quote:Op woensdag 5 april 2023 18:29 schreef Magister_Artium het volgende:
[..]
Die borden staan langs elk perron om aan te geven waar de trein moet stoppen (het nummer staat voor het aantal rijtuigen dat de trein lang is). Bij elk langer perron kun je die foto dus maken. Als het al manipuleren was, dan is het door degene gedaan die met de foto aan de haal ging.
Als je maar lang genoeg zoekt dan zie je overal spoken.quote:Op woensdag 5 april 2023 08:42 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat is nog te genadig. Hoe verknipt moet je wel niet zijn om dit te zien.
Vooral die berekening van de letterwaarde van Voorschoten vind ik bijzonder. Hoe kom je vanaf daar op een duivels getal? Zelfs na honderd jaar scrabbelen kom je er nog niet op…quote:Op woensdag 5 april 2023 18:40 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Als je maar lang genoeg zoekt dan zie je overal spoken.
Gewoon knettergek. Laten we er eens als Oppergek Erik naar gaan kijken.. Voorschoten, dames en heren.. VOOR SCHOTEN.. dit is nog maar het begin, dit is voor de massa-executies.. VOOR SCHOTEN.quote:Op woensdag 5 april 2023 18:52 schreef Magister_Artium het volgende:
[..]
Vooral die berekening van de letterwaarde van Voorschoten vind ik bijzonder. Hoe kom je vanaf daar op een duivels getal? Zelfs na honderd jaar scrabbelen kom je er nog niet op…
Al een tijdje barst het van de screenshots van die tool. Dat die malloten daar waarde aan hechten snap ik niet.quote:Op woensdag 5 april 2023 18:52 schreef Magister_Artium het volgende:
[..]
Vooral die berekening van de letterwaarde van Voorschoten vind ik bijzonder. Hoe kom je vanaf daar op een duivels getal? Zelfs na honderd jaar scrabbelen kom je er nog niet op…
En wat zien we daarrr… een TREIN, ja damus en heruh, een TREIN, blauw en geel in een weiland, waar normaal koeien rondlopen… MOEHHH… maar nu dus niet heh. Wat zou dat nou zijn, wie zit daar nou achter? Heuj… de EN ES, de NEP SPOOR WEGEN.quote:Op woensdag 5 april 2023 20:22 schreef JohnWickPic het volgende:
[..]
Gewoon knettergek. Laten we er eens als Oppergek Erik naar gaan kijken.. Voorschoten, dames en heren.. VOOR SCHOTEN.. dit is nog maar het begin, dit is voor de massa-executies.. VOOR SCHOTEN.
Ik heb het als ironie ook gedacht te posten, maar voor je het weet, gaan mensen er serieus mee aan de haal.quote:Op donderdag 6 april 2023 19:59 schreef spectrumanalyser het volgende:
Ook het overlijden van Bokito is voor de wappie een aanleiding om te Googlen of Bokito gevaccineerd is, en meteen maar de wappie-complottheorie er op los te laten.
We hebben het over een Gorilla in een dierentuin![]()
Over jeugdzorg heeft hij het allang niet meer. Is komende zomer, met de meerderjarigheid van zijn jongste dochter, helemaal mosterd na de maaltijd. Bij het restant van wat eens de Gele Hesjes waren, heeft hij ook geen vrienden meer, iedere wap die invloed krijgt, is verdacht, net als iedereen die net even anders denkt.quote:Op donderdag 6 april 2023 13:53 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Al die mensen in die trein zijn 5G doodgestraald dames en heren! De Gele Camera groet, laterss!
Overigens, er is een teken van leven van Groenendijk!Nieuwe filmpjes op brighteon. Zo te zien alleen maar weer ether flauwe kul, ik zit nog te wachten op de reden van zijn tijdelijke afwezigheid (lees: monoloog vanaf de keukentafel waar hij tegen de betreffende personen / instanties aanschopt die verantwoordelijk hiervoor waren
![]()
).
‘Hellup, ik word aangerand! Dies ar mai spullen, tu es krimmenols!’ Als een mager varkentje krijsen omdat de politie klaar is met je provocaties. Ik hoop dat er ooit een protest is in Spanje en dat hij de Guardia Civil gaat uitdagen. Die weten er wel raad mee:quote:Op zondag 9 april 2023 15:34 schreef spectrumanalyser het volgende:
't schijnt dat de fakkelman weer eens opgepakt is. Hij ging naar Parijs en kwam in aanraking met de politie, sindsdien is hij onbereikbaar.
Gelukkig hebben deze snowflakes nu hun eigen safespace.quote:Op zondag 9 april 2023 16:53 schreef Wantie het volgende:
Ach, op dit forum treffen we leden aan die denken dat de oorlog in Oekraïne geheel in scène is gezet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
quote:Op zondag 9 april 2023 17:37 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Gelukkig hebben deze snowflakes nu hun eigen safespace.NWS?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moet niks, ik wil jou, ik moet gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |