Ik krijg nu een 'the shining' meets 'missery' combo verhaal geschreven door een zeer middelmatige alcoholistische Russisch schrijver in mijn hoofdquote:Op zondag 26 februari 2023 10:56 schreef Molo het volgende:
[..]
Is een act joh
Komt uiteindelijk in een zeer matige roman te staan ofzo
Correct, maar dat komt niet doordat de westerse samenleving nu minder geseksualiseerd is. In tegendeel, het wordt juist steeds erger en mallotiger, met als hoer verklede travestieten (‘drag queens’) die voorlezen aan peuters als het nieuwste steeds meer voorkomende dieptepunt. Kennelijk kan de perverse indoctrinatie niet jong genoeg beginnen, in het westen.quote:Op zondag 26 februari 2023 10:55 schreef Molo het volgende:
[..]
In de westerse wereld hebben jongeren steeds ouder pas seks en ook steeds minder seks, mafklapper
Surequote:Op zondag 26 februari 2023 11:06 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Correct, maar dat komt niet doordat de westerse samenleving nu minder geseksualiseerd is. In tegendeel, het wordt juist steeds erger en mallotiger, met als hoer verklede travestieten (‘drag queens’) die voorlezen aan peuters als het nieuwste steeds meer voorkomende dieptepunt. Kennelijk kan de perverse indoctrinatie niet jong genoeg beginnen, in het westen.
Wat de toename van de gemiddelde leeftijd bij de eerste keer seks betreft: dit komt doordat de verdeling van seks steeds ongelijker wordt (in het westen). Als in: een kleine groep mannen heeft seks met een grote groep vrouwen, waardoor de gemiddelde leeftijd waarop mannen voor het eerst seks hebben inderdaad stijgt.
Interessant leesvoer hieromtrent: The Redistribution of Sex (The New York Times)
En ter illustratie:
[ afbeelding ]
Ik stel zeer zeker wél voor dat TS zich tot de ware religie bekeert, al is het (uiteraard) uiteindelijk ieders individuele keuze, aangezien de islam geen dwang kent.quote:Op zondag 26 februari 2023 11:00 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Een geloof aannemen omdat je dan gekoppeld kan worden aan mogelijke trouw kandidaten lijkt me een zeer slecht idee.
Ik mag hopen dat je dit niet voor stelt. Dat je wil dat iemand tot geloof komt in hun hart ipv als middel tot een lichamelijk doel.
Sergej Sergejevitsj Prokofjnep uit Krasnodorkquote:Op zondag 26 februari 2023 11:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik krijg nu een 'the shining' meets 'missery' combo verhaal geschreven door een zeer middelmatige alcoholistische Russisch schrijver in mijn hoofd
In de islamitische wereld ligt de leeftijd voor heren ook vrij hoog. Omdat ze eerst moeten kunnen providen voordat ze kunnen trouwen.quote:Op zondag 26 februari 2023 11:06 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Correct, maar dat komt niet doordat de westerse samenleving nu minder geseksualiseerd is. In tegendeel, het wordt juist steeds erger en mallotiger, met als hoer verklede travestieten (‘drag queens’) die voorlezen aan peuters als het nieuwste steeds meer voorkomende dieptepunt. Kennelijk kan de perverse indoctrinatie niet jong genoeg beginnen, in het westen.
Wat de toename van de gemiddelde leeftijd bij de eerste keer seks betreft: dit komt doordat de verdeling van seks steeds ongelijker wordt (in het westen). Als in: een kleine groep mannen heeft seks met een grote groep vrouwen, waardoor de gemiddelde leeftijd waarop mannen voor het eerst seks hebben inderdaad stijgt.
Interessant leesvoer hieromtrent: The Redistribution of Sex
En ter illustratie:
[ afbeelding ]
Wat zegt de islam over onder valse voorwendselen het geloof aannemen?quote:Op zondag 26 februari 2023 11:12 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Ik stel zeer zeker wél voor dat TS zich tot de ware religie bekeert, al is het (uiteraard) uiteindelijk ieders individuele keuze, aangezien de islam geen dwang kent.
De reden voor bekering zal voor eenieder ander zijn, maar is uiteindelijke de acceptatie van één God, met Mohammed als profeet. Dat is de kern. Inshallah zal TS dan ook de innerlijke rust vinden die hij nu mist in zijn westerse ‘missie’.
Klopt, maar de hoge leeftijd is op zichzelf ook geen probleem. Op deze mannen wacht namelijk een grote kans op een lang en gelukkig huwelijk met een maagdelijke vrouw. Dit in tegenstelling tot westerse mannen die ‘laat’ trouwen en veelal worden opgezadeld met een bij voorbaat kansloos huwelijk met een vrouw die rechtstreeks van de ‘cock carousel’ (westerse terminologie) stapt.quote:Op zondag 26 februari 2023 11:15 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
In de islamitische wereld ligt de leeftijd voor heren ook vrij hoog. Omdat ze eerst moeten kunnen providen voordat ze kunnen trouwen.
quote:- Women with 10 or more partners were the most likely to divorce, but this only became true in recent years;
- Women with 3-9 partners were less likely to divorce than women with 2 partners; and,
- Women with 0-1 partners were the least likely to divorce.
quote:Op zondag 26 februari 2023 11:30 schreef 2thmx het volgende:
een grote kans op een lang en gelukkig huwelijk
quote:Op zondag 26 februari 2023 11:17 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Wat zegt de islam over onder valse voorwendselen het geloof aannemen?
Zover ik me het herinner is het oordeel niet heel mild.
quote:Op zondag 26 februari 2023 11:12 schreef 2thmx het volgende:
De reden voor bekering zal voor eenieder ander zijn, maar is uiteindelijk de acceptatie van één God, met Mohammed als profeet. Dat is de kern.
Goed idee, maar nóg effectiever is het vermoedelijk om TS even te DM’en. Desalniettemin bedankt voor het meedenken!quote:Op zondag 26 februari 2023 11:38 schreef Prego het volgende:
@:2thmx waarom open je geen topic over hoe geweldig jouw religie wel niet is? Het gaat hier niet om jou of om Allah. Je begint over te komen als een Jehovagetuige die de deuren langsgaat om het zaakje op te dringen.
Vergeet de maagdelijke vrouw niet.quote:
quote:Op zondag 26 februari 2023 10:47 schreef 2thmx het volgende:
TS, je zou eens kritisch bij jezelf te rade mogen gaan waarom je het vinden van vluchtig seksueel contact als je huidige levensdoel ziet.
In de westerse cultuur waarin je bent opgegroeid is seksualiteit alom vertegenwoordigd. Is deze (perverse) culturele invloed niet de werkelijke oorsprong van je ‘missie’? Zo ja — en het juiste antwoord is inderdaad ja —, dan is het tijd om jezelf los te trekken van die cultuur. Er is namelijk een alternatief, ook voor jou, inshallah.
Haha ja de islam lost alles seksuele frustratie op. Zie je ook duidelijk in moslimlanden, waar jonge tieners uit wanhoop maar hun vrienden gaan neuken.quote:Op zondag 26 februari 2023 10:47 schreef 2thmx het volgende:
TS, je zou eens kritisch bij jezelf te rade mogen gaan waarom je het vinden van vluchtig seksueel contact als je huidige levensdoel ziet.
In de westerse cultuur waarin je bent opgegroeid is seksualiteit alom vertegenwoordigd. Is deze (perverse) culturele invloed niet de werkelijke oorsprong van je ‘missie’? Zo ja — en het juiste antwoord is inderdaad ja —, dan is het tijd om jezelf los te trekken van die cultuur. Er is namelijk een alternatief, ook voor jou, inshallah.
Daar hebben we F&L voor, leef je daar maar van harte uit. Voor nu is het hiermee klaar hier in R&P.quote:Op zondag 26 februari 2023 11:40 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Goed idee, maar nóg effectiever is het vermoedelijk om TS even te DM’en. Desalniettemin bedankt voor het meedenken!
Dat is natuurlijk sowieso een goed idee, dat TS zijn wens om vleselijke lusten te botvieren pertinent niet langer als zijn "missie" ziet, maar het wat meer op een zijspoor zet en daarnaast gewoon verder gaat met zijn leven. Maar TS doet helemaal niets met die adviezen.quote:Op zondag 26 februari 2023 15:46 schreef Lenny77 het volgende:
TS... niet ok he...
Je ziet toch zelf hoe hoog de frustraties oplopen? Dat het tijd is om terug tot jezelf te komen voor je dingen gaat doen die je echt in de shit gaan brengen (en natuurlijk anderen nog meer).
De vorige keer wou je de kerel naast je nog een klap geven omdat hij steeds opkeek als er een meisje kwam inchecken en nu gooi je je beker kapot omdat er naast je gegeten wordt..
Kan je niet even terug naar huis gaan? Ofwel gewoon even een tijdje je missie op pauze zetten?
R&P / Op straat vrouwen aanspreken, doen?quote:Op zondag 26 februari 2023 17:01 schreef summer2bird het volgende:
Dit is mijn missie#2, waar is deel 1 dan?
-nee-quote:Op zondag 26 februari 2023 17:07 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
R&P / Op straat vrouwen aanspreken, doen?
Ik vlieg binnenkort weer naar huis. Niet voor lang, want ben al volop bezig om met partners het zomer offensief voor te bereiden.quote:Op zondag 26 februari 2023 15:46 schreef Lenny77 het volgende:
Kan je niet even terug naar huis gaan? Ofwel gewoon even een tijdje je missie op pauze zetten?
Partners? Vertel meer over dit grandioze planquote:Op zondag 26 februari 2023 19:42 schreef ph-buf het volgende:
[..]
Ik vlieg binnenkort weer naar huis. Niet voor lang, want ben al volop bezig om met partners het zomer offensief voor te bereiden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |