abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_208206313
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2023 15:45 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Wel minimaal een 9/10 he? I have standards :{w

Hier ook een gezelligerd: https://www.ad.nl/buitenl(...)den-gedood~a47eb122/
"Een voormalig FBI-agent vertelt dat de verdachte leed aan seksuele frustratie. Volgens de moeder van een meisje die de verdachte op de middelbare school leuk vond, klopt dit. Ook vertelde zij dat hij werd gepest door populaire studenten. Volgens de ex-agent wilde de verdachte zich machtig voelen door controle te hebben over de slachtoffers. Het mannelijke slachtoffer (20) was namelijk het vriendje van een van de vrouwelijke slachtoffers."

Leuke man.
pi_208206484
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2023 15:53 schreef SootSprite het volgende:

[..]
"Een voormalig FBI-agent vertelt dat de verdachte leed aan seksuele frustratie. Volgens de moeder van een meisje die de verdachte op de middelbare school leuk vond, klopt dit. Ook vertelde zij dat hij werd gepest door populaire studenten. Volgens de ex-agent wilde de verdachte zich machtig voelen door controle te hebben over de slachtoffers. Het mannelijke slachtoffer (20) was namelijk het vriendje van een van de vrouwelijke slachtoffers."

Leuke man.
En dan vraagt TS zich af waarom zovelen hier zich zorgen maken om/voor hem...
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  donderdag 2 maart 2023 @ 16:14:53 #228
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_208206536
quote:
1s.gif Op donderdag 2 maart 2023 13:22 schreef StateOfMind het volgende:
Missie :')
Vangst :') _O-

Nee dan snap ik wel waarom het je niet lukt, als je het zo ziet, kolere 8)7
TS denkt dat vrouwen pokemons zijn
pi_208206552
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2023 14:30 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Sowieso gaat het er vanuit dat vrouwen willoze figuren zijn die zelf niet kunnen bepalen welke kerel ze leuk vinden.
Ja precies. Maar zelfs al blijkt die "concurrent" haar vriend of echtgenoot te zijn dan is ze waarschijnlijk alsnog een verwaande kuthoer omdat ze liever daarmee naar huis gaat.
pi_208206608
quote:
9s.gif Op donderdag 2 maart 2023 16:14 schreef Momo het volgende:

[..]
"A wild Jynx appeared!"

Sorry :@
  donderdag 2 maart 2023 @ 16:32:42 #231
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_208206736
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2023 12:47 schreef SootSprite het volgende:

[..]
Waar begeef jij je? Ik zie het werkelijk nooit zo openlijk.
Nou ja tja. Ts vist dan ook in een beperkte vijver van hele mooie en hele jonge (wel legaal) dames.

Eigenlijk denk ik dat de ts helemaal niet zo enorm zou falen in een dame vinden die hem ook wil, maar dat hij het zichzelf erg moeilijk maakt door in een zeer beperkte vijver te vissen. Een vijver die steeds minder visjes bevat die zelfs ook maar met hem zouden willen praten.

Ik denk dat de ts zichzelf een erg groot plezier zou doen door zijn vijver wat te vergroten. Hij hoeft echt niet voor bonkige Berta van 47 jaar te gaan. Maar als hij zijn vijver vergroot tot ongeveer zijn eigen leeftijd zijn er veel meer goed uitziende vrouwen die misschien wel veel beter bij hem passen, hem wel zien staan.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  donderdag 2 maart 2023 @ 17:18:13 #232
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_208207287
quote:
9s.gif Op donderdag 2 maart 2023 16:14 schreef Momo het volgende:

[..]
Gotta catch 'm all _O-
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  donderdag 2 maart 2023 @ 21:16:12 #233
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_208211514
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2023 21:14 schreef ph-buf het volgende:
Het gaat mij erom dat een vrouw mij aantrekkelijk en sexy vind om de persoon wie ik ben. Ik wil gezien worden.
Holy shitballs begin dat dan zelf eens te doen met anderen. The golden rule, vriend.
Ik ga naar huis.
pi_208211557
quote:
2s.gif Op donderdag 2 maart 2023 21:16 schreef nietzman het volgende:

[..]
Holy shitballs begin dat dan zelf eens te doen met anderen. The golden rule, vriend.
Vrouwen zijn npcs toch
pi_208211820
quote:
15s.gif Op donderdag 2 maart 2023 14:09 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Ik krijg er dit soort associaties bij:

[ afbeelding ]

Gewoon eng hoe hij denkt. Mja. Hulp wilt 'ie niet.
Volgende topic heet 'mijn strijd'.
nielsgeode schreef het volgende:
Prachtig om te zien hoe mensen niet gehinderd door gebrek aan kennis precies denken te weten hoe het zit en daarbij de keiharde ongefundeerde conclusies ook zeer duidelijk op het forum plempen.
pi_208212723
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2023 16:32 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]
Nou ja tja. Ts vist dan ook in een beperkte vijver van hele mooie en hele jonge (wel legaal) dames.

Eigenlijk denk ik dat de ts helemaal niet zo enorm zou falen in een dame vinden die hem ook wil, maar dat hij het zichzelf erg moeilijk maakt door in een zeer beperkte vijver te vissen. Een vijver die steeds minder visjes bevat die zelfs ook maar met hem zouden willen praten.

Ik denk dat de ts zichzelf een erg groot plezier zou doen door zijn vijver wat te vergroten. Hij hoeft echt niet voor bonkige Berta van 47 jaar te gaan. Maar als hij zijn vijver vergroot tot ongeveer zijn eigen leeftijd zijn er veel meer goed uitziende vrouwen die misschien wel veel beter bij hem passen, hem wel zien staan.
Het enige punt hierbij is natuurlijk wel dat ts zich al jaren zo ontzettend bezig houdt met zijn 'missie' dat hij qua ontwikkeling nogal achterloopt.

Het is ergens een beetje ironisch, als hij 5/6jaar geleden had geluisterd en de 'lange weg' had gekozen (de weg van echt aan zichzelf werken) ipv zoeken naar de 'shortcut', dan was hij nu een heel stuk verder geweest.

Ik hoop oprecht dat hij zijn missie opgeeft en aan zichzelf gaat werken. Hij laat zijn hele bestaan nu afhangen van iets wat gewoon niet realistisch is. Hij moet echt gaan leren om de verantwoordelijkheid voor zijn leven en geluk bij zichzelf te zoeken.
  donderdag 2 maart 2023 @ 22:36:32 #237
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_208212863
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2023 22:27 schreef madam-april het volgende:

[..]
Het enige punt hierbij is natuurlijk wel dat ts zich al jaren zo ontzettend bezig houdt met zijn 'missie' dat hij qua ontwikkeling nogal achterloopt.

Het is ergens een beetje ironisch, als hij 5/6jaar geleden had geluisterd en de 'lange weg' had gekozen (de weg van echt aan zichzelf werken) ipv zoeken naar de 'shortcut', dan was hij nu een heel stuk verder geweest.

Ik hoop oprecht dat hij zijn missie opgeeft en aan zichzelf gaat werken. Hij laat zijn hele bestaan nu afhangen van iets wat gewoon niet realistisch is. Hij moet echt gaan leren om de verantwoordelijkheid voor zijn leven en geluk bij zichzelf te zoeken.
Om eerlijk te zijn denk ik dat hij nogsteeds in het verleden en de pijn die daarmee gepaard ging leeft.
Hij blijft maar dingen opzoeken die dat bevestigen en versterken. Waardoor hij zich ‘niets waard’ blijft voelen.

Tussen haakjes, want hij is wel wat waard. Hij hoeft die buitenstaander niet te zijn, niet te blijven. Maar hij blijft vasthouden aan die pijn en hopen dat als hij iets aan dat beeld van het verleden kan veranderen, iets essentieels eraan kan veranderen dat hij dan verder kan.
Dat gaat niet lukken, je kan niet terug, je kan het verleden niet veranderen. Zelfs al lukt het hem om die meid die hem vroeger zo bot afwees nu wel voor hem te laten kiezen zal het dat verleden niet veranderen en moet hij dat nogsteeds een plaats geven.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_208213089
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2023 22:36 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]
Om eerlijk te zijn denk ik dat hij nogsteeds in het verleden en de pijn die daarmee gepaard ging leeft.
Hij blijft maar dingen opzoeken die dat bevestigen en versterken. Waardoor hij zich ‘niets waard’ blijft voelen.

Tussen haakjes, want hij is wel wat waard. Hij hoeft die buitenstaander niet te zijn, niet te blijven. Maar hij blijft vasthouden aan die pijn en hopen dat als hij iets aan dat beeld van het verleden kan veranderen, iets essentieels eraan kan veranderen dat hij dan verder kan.
Dat gaat niet lukken, je kan niet terug, je kan het verleden niet veranderen. Zelfs al lukt het hem om die meid die hem vroeger zo bot afwees nu wel voor hem te laten kiezen zal het dat verleden niet veranderen en moet hij dat nogsteeds een plaats geven.
Ik had het niet beter kunnen verwoorden. Hij zal echt eerst de pijn uit zijn verleden een plek moeten geven en moeten accepteren dat hij het verleden niet kan veranderen. Hij laat het verleden zijn toekomst bepalen, daardoor zit hij vast in een vicieuze cirkel.

Het verleden kan hij niet veranderen, hoe zijn verleden zijn toekomst beïnvloed heeft hij wel in de hand. Het zal geen makkelijke, korte weg zijn en het zal tijd kosten, maar het zal hem wel veel brengen..
pi_208213256
Ik kom helemaal tot rust nu ik onrustig hostels heb omgeruild voor een hotelkamer. Vandaag was een drukke werkdag, heb verschillende approaches gedaan maar helaas gefaald omdat ik te nerveus/gespannen was. Ik moet leren om dit beter te beheersen. Ik zit nog in een positieve vibe, hopelijk morgen meer succes.

Iemand advies of ik beter direct or indirect kan gaan?
  donderdag 2 maart 2023 @ 23:09:10 #240
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_208213276
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2023 23:07 schreef ph-buf het volgende:
Ik kom helemaal tot rust nu ik onrustig hostels heb omgeruild voor een hotelkamer. Vandaag was een drukke werkdag, heb verschillende approaches gedaan maar helaas gefaald omdat ik te nerveus/gespannen was. Ik moet leren om dit beter te beheersen. Ik zit nog in een positieve vibe, hopelijk morgen meer succes.

Iemand advies of ik beter direct or indirect kan gaan?
Post je dit wel op het goede forum?
The love you take is equal to the love you make.
pi_208213288
quote:
1s.gif Op donderdag 2 maart 2023 23:09 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Post je dit wel op het goede forum?
Ik ben toch aan mezelf aan het werken?!
pi_208213304
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2023 22:51 schreef madam-april het volgende:

[..]
Ik had het niet beter kunnen verwoorden. Hij zal echt eerst de pijn uit zijn verleden een plek moeten geven en moeten accepteren dat hij het verleden niet kan veranderen. Hij laat het verleden zijn toekomst bepalen, daardoor zit hij vast in een vicieuze cirkel.

Het verleden kan hij niet veranderen, hoe zijn verleden zijn toekomst beïnvloed heeft hij wel in de hand. Het zal geen makkelijke, korte weg zijn en het zal tijd kosten, maar het zal hem wel veel brengen..
Welke pijn? Ik ben toch gvd proactief bezig om mijn maagdelijkheid kwijt te raken?! Heb eens respect voor iemand die aan zijn probleem werkt. Thuis zitten lost niets op!
  donderdag 2 maart 2023 @ 23:12:26 #243
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_208213318
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2023 23:09 schreef ph-buf het volgende:

[..]
Ik ben toch aan mezelf aan het werken?!
Is er iemand in dit topic van wie je het idee krijgt dat je dat aan jezelf werken goed aanpakt met je ‘missies’?
The love you take is equal to the love you make.
  donderdag 2 maart 2023 @ 23:13:01 #244
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_208213324
Gewoon slotje erop. Dit is een dagboek aan het worden. TS reageert selectief en blijft volharden in zijn kansloze creepy missies.
  donderdag 2 maart 2023 @ 23:16:35 #245
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_208213360
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2023 23:11 schreef ph-buf het volgende:

[..]
Welke pijn? Ik ben toch gvd proactief bezig om mijn maagdelijkheid kwijt te raken?! Heb eens respect voor iemand die aan zijn probleem werkt. Thuis zitten lost niets op!
Als je probeert met watjes een olifant dood te gooien dan ben je ook pro-actief bezig. Even nog even effectief ook.
pi_208213388
quote:

[..]
Je maagdelijkheid is niet het probleem. Je persoonlijkheid is het probleem. Ga daar eens aan werken, dan komt het met die maagdelijkheid ook wel goed.
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_208213389
quote:

[..]
Rustaaaaaag!

Die plaat kunnen we maar niet afbreken he? Zinvol pro-actief bezig zijn is NIET zoveel mogelijk vrouwen op straat belagen met je "approaches". Dat doe je al jaren, en al jaren brengt het je niet dichter bij je doel.
pi_208213396
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2023 21:18 schreef SootSprite het volgende:

[..]
Vrouwen zijn npcs toch
Wat betekent dat nu weer? :')
pi_208213437
quote:

[..]
Ben je er oprecht van overtuigd dat de pijn van afwijzing uit je verleden geen invloed heeft op je gedrag en handelingen nu?

Je werkt niet aan je problemen, je bent gefocust op een symptoom dat voortkomt uit je problemen en denkt dat, wanneer je dat symptoom hebt bestreden, je problemen vanzelf verdwijnen. En dat is nou juist het punt, je maagdelijkheid is slechts een klein symptoom van veel grotere en dieperliggende problemen.
pi_208213823
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2023 23:20 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Wat betekent dat nu weer? :')
Npc, als in een game
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')