Ik denk dat het verstandig is als jij ook in het gewone leven wat vrienden gaat maken die je niet wilt neuken, gewoon, om je wereldbeeld wat te laten groeien en om je interesseveld wat breder te maken. Er bestaan ook mensen die gezellig uit gaan zonder dat ze de intentie hebben dat ze moeten neuken, dat weet je hé?quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:25 schreef ph-buf het volgende:
PS in samenspraak met begeleider en arts besloten om te stoppen met alcohol. Moeilijk besluit maar ik denk een wijs besluit. Wat denken jullie, zal ik er voordeel of meer nadeel aan hebben?
Zonder alcohol durf je waarschijnlijk nog minder. Maar minder dan niks is nog steeds niks.quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:25 schreef ph-buf het volgende:
PS in samenspraak met begeleider en arts besloten om te stoppen met alcohol. Moeilijk besluit maar ik denk een wijs besluit. Wat denken jullie, zal ik er voordeel of meer nadeel aan hebben?
Maar met zo'n instelling ben je ook helemaal niet leuk.quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:23 schreef ph-buf het volgende:
Ook dat telkens IK degene ben die het initiatief moet nemen en dat er nooit iets aan mij gevraagd wordt,
Met al die boze gedachten van TS denk ik niet dat het lukt om halal te worden.quote:Op woensdag 1 maart 2023 00:11 schreef madam-april het volgende:
[..]Heb ik toch nog even kunnen lachen vanavond
Thanks!
Prima, ben je een blanke Nederlander? Ga naar een land waar ze dat interessant vinden. En dan bedoel ik dus niet Thailand ofzo, waar je het business model van de dames bent, want dat wil je dus niet. Bijvoorbeeld sub-sahara Afrika, centraal of zuid Amerika wellicht nog beter geschikt.quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:14 schreef ph-buf het volgende:
[..]
Er zijn meer mensen die met het goedbedoelde advies komen om naar een raamwerker oid te stappen maar daar zie ik geen oplossing in. Het gaat mij erom dat een vrouw mij aantrekkelijk en sexy vind om de persoon wie ik ben. Ik wil gezien worden.
Naar een hoer stappen om maar even je maagdelijkheid kwijt te raken vind ik nogal sneu.
Ja, alcohol is iets wat jouw denkende mind shut-off.quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:25 schreef ph-buf het volgende:
Nou, ik zie het continu om mij heen, ook bij andere mannen!quote:Op donderdag 2 maart 2023 03:14 schreef SootSprite het volgende:
Ok TS, ik denk dat je toch niet luistert maaarrr
- MANNEN PROBEREN JOUW VANGST NIET AF TE PAKKEN!
Het is vooral dat ik gezondheidsklachten erdoor krijg, anders dronk ik wel dagelijks.quote:Op woensdag 1 maart 2023 22:20 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Zonder alcohol durf je waarschijnlijk nog minder. Maar minder dan niks is nog steeds niks.
Misschien kom je nuchter eens een keertje tot bezinning.quote:Op donderdag 2 maart 2023 11:27 schreef ph-buf het volgende:
[..]
Het is vooral dat ik gezondheidsklachten erdoor krijg, anders dronk ik wel dagelijks.
Waar begeef jij je? Ik zie het werkelijk nooit zo openlijk.quote:Op donderdag 2 maart 2023 11:26 schreef ph-buf het volgende:
[..]
Nou, ik zie het continu om mij heen, ook bij andere mannen!
Dat noemen psychologen ook wel jou perceptie. Percepties zijn subjectieve interpretaties van waarnemingen.quote:Op donderdag 2 maart 2023 11:26 schreef ph-buf het volgende:
[..]
Nou, ik zie het continu om mij heen, ook bij andere mannen!
Ik ook niet. Hooguit in films.quote:Op donderdag 2 maart 2023 12:47 schreef SootSprite het volgende:
[..]
Waar begeef jij je? Ik zie het werkelijk nooit zo openlijk.
Ik krijg er dit soort associaties bij:quote:Op donderdag 2 maart 2023 13:22 schreef StateOfMind het volgende:
Missie
Vangst![]()
Nee dan snap ik wel waarom het je niet lukt, als je het zo ziet, kolere
Hihi hij is vast kalend en kleinquote:Op donderdag 2 maart 2023 14:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik krijg er dit soort associaties bij:
[ afbeelding ]
Gewoon eng hoe hij denkt. Mja. Hulp wilt 'ie niet.
TS = Putin 😱quote:Op donderdag 2 maart 2023 14:11 schreef SootSprite het volgende:
[..]
Hihi hij is vast kalend en klein
Sowieso gaat het er vanuit dat vrouwen willoze figuren zijn die zelf niet kunnen bepalen welke kerel ze leuk vinden.quote:Op donderdag 2 maart 2023 13:19 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Ik ook niet. Hooguit in films.
Die high school prom scene in Back to the Future.
Dat niet alleen, ze moeten ts leuk vinden anders zijn het gemene hoerenquote:Op donderdag 2 maart 2023 14:30 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Sowieso gaat het er vanuit dat vrouwen willoze figuren zijn die zelf niet kunnen bepalen welke kerel ze leuk vinden.
En mannen die wel een vrouw fatsoenlijk aan kunnen spreken en een relatie kunnen krijgen zijn de vijand. Want die hebben ZIJN VROUW AFGEPAKT!!!quote:Op donderdag 2 maart 2023 14:48 schreef SootSprite het volgende:
[..]
Dat niet alleen, ze moeten ts leuk vinden anders zijn het gemene hoeren
Sowieso kuthoeren, allemaal.quote:Op donderdag 2 maart 2023 14:48 schreef SootSprite het volgende:
[..]
Dat niet alleen, ze moeten ts leuk vinden anders zijn het gemene hoeren
De staat zou elke incel een vrouw moeten toewijzen!quote:Op donderdag 2 maart 2023 15:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En mannen die wel een vrouw fatsoenlijk aan kunnen spreken en een relatie kunnen krijgen zijn de vijand. Want die hebben ZIJN VROUW AFGEPAKT!!!
Wel minimaal een 9/10 he? I have standardsquote:Op donderdag 2 maart 2023 15:19 schreef SootSprite het volgende:
[..]
De staat zou elke incel een vrouw moeten toewijzen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |