Wat een leuke gast lijkt mij dat zeg!quote:Op vrijdag 10 maart 2023 12:03 schreef Greys het volgende:
Wat een ontwapenend wezen is het toch. (En dat Engels gaat al best wat beter he.)
[ twitter ]
Freestyler in het Fins.quote:
Een vrouw heeft het gevonden op de weg in z'n kostuumhoes.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 19:53 schreef Momo het volgende:
Nou hij heeft zijn top al weer gevonden in een tas
Net zo spannend als het Sinterklaasjournaal.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 14:46 schreef Greys het volgende:
DIT IS SPANNENDER DAN WELKE ANDERE SCANDICRIME DAN OOK OP NETFLIX
Welkom bij de club.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 09:49 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
Aahh dus hier komt de CHA CHA CHA tekst die ik voorbij heb zien komen vandaan. Moet zo nog even een vertaling opzoeken voor de tekst.
Toen het begon dacht ik een paar seconde ‘ik weet niet of het iets voor mij is’. Toen ik een beetje erin begon te komen en het wat meer ‘begreep’ en dacht oké… Sloeg het nummer ineens weer totaal om in een richting die ik totaal niet had verwacht, wat mijn aandacht weer opnieuw pakte. Top in elkaar gezet en ik wil het nu meteen nog een keer kijken.
Briljante staging ook.
Zacht uitgedrukt. We proberen ons in te houden en realistisch te blijven. Dat lukt soms.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 09:59 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[..]
Haha is dit een cha cha cha cult ja?
Het komt én door het lied én door de staging maar vooral door de oh zo leuke man. Hij is zo echt en grappig en ik leef voor z'n insta stories.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 09:59 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[..]
Haha is dit een cha cha cha cult ja?
Hoop dat het helpt.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 11:20 schreef Greys het volgende:
Poll voor wie er een keer NIET wil dat Loreen elke poll wint vooraf.Of in elk geval met een niet al te grote voorsprong.
[ twitter ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |