quote:Rankka viikko ja paljon pitkii päiviä takan
Mielenkiintona pińa colada ja rata
Ilta on vielä nuori ja aikaa kumota
Tää jäinen ulkokuori on aika tuhota
Pidän kaksin käsin kiinni juomista niinku
Cha cha cha cha cha cha cha,
Ei, en mieti huomista ku tartun tuopista niinku
Ei Haluun olla sekasin ja vapaa huolista niinku,
cha cha cha cha cha cha cha, Ei
Ja mä jatkan kunnes en enää pysy tuolissa niinku
Muutama pińa colada on jo takana
Silti mul on vielä naamataulu vakava,
yeah yeah ye ye yeh
Ilta on vielä nuori ja aikaa kumota
Tää jäinen ulkokuori on aika tuhota
Parketti kutsuu mua ku en oo enää lukossa
Niinku cha cha cha mä oon tulossa
Pidän kaksin käsin kiinni juomista niinku
Ei, en mieti huomista ku tartun tuopista niinku
Ei Haluun olla sekasin ja vapaa huolista niinku,
cha cha cha cha cha cha cha, Ei
Ja mä jatkan kunnes en enää pysy tuolissa niinku
Nyt lähden tanssimaan niinku cha cha cha cha enkä pelkääkään tätä maailmaa
Niinku cha cha cha kun mä kaadan päälleni samppanjaa
Cha cha cha toinen silmä jo karsastaa,
ja puhe sammaltaa ku tää toinen puoli must vallan saa
Cha cha cha en oo arkena tää mies laisinkaan,
en oo mut tänään oon se mies, tänään oon se mies
Nyt lähden tanssimaan niinku cha cha cha, enkä pelkääkään tätä maailmaa
Niinku cha cha cha, kun mä kaadan päälleni samppanjaa
Niinku cha cha cha
Cha cha cha cha cha cha cha aa-aah
Niinku cha cha cha
Cha cha cha cha cha cha cha
Cha cha cha cha cha cha cha
Ik vind het tweede gedeelte juist minder, dan zakt het nummer nogal in qua energieniveau, maar nu ik de vertaling van de tekst heb gelezen begrijp ik het wel. Dat is het deel dat hij in dronken toestand de dansvloer betreedt.quote:Op zondag 26 februari 2023 09:50 schreef Gerard-Joling het volgende:
Geinig nummertje. Vooral het tweede deel is goed. Schaar dit een beetje onder de categorie "The Roop". Zal een nette top 10 notering worden maar meer ook niet.
Haha ja, dan heeft ie door de pienja de moed om z'n ijzige schel van zich af te werpen en z'n inner dancing queen te bevrijden. Love it.quote:Op zondag 26 februari 2023 10:25 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik vind het tweede gedeelte juist minder, dan zakt het nummer nogal in qua energieniveau, maar nu ik de vertaling van de tekst heb gelezen begrijp ik het wel. Dat is het deel dat hij in dronken toestand de dansvloer betreedt.
Tof he.quote:Op zondag 26 februari 2023 13:02 schreef RipCity het volgende:
Nog maar klein beetje schaven aan de act. Vuurwerk erbij en het hele CHA CHA CHA gaat keihard door die zaal in Liverpool heen. De act is al bijna helemaal perfect, nummer kan niet beter. 110% top 3.
Qua verschijning is het inderdaad ook een oorwurm oogwurm.quote:Op zondag 26 februari 2023 13:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Tof he.
Ben er echt een beetje aan verslaafd. En dat terwijl ik de allereerste keer bij even snel luisteren 'mwehh' dacht.
HE PUT A SPELL ON ME, deze babyhulk.
“It’s crazy, it’s party”?quote:Op zondag 26 februari 2023 13:27 schreef koffieleuk het volgende:
We zitten nu op de helft qua liedjes maar denk dat ik wel een groen vermoeden heb wat voor tekst ik dit jaar op m'n EiC shirt ga zetten
Dat mag sinds 2021 op band staan.quote:Op zondag 26 februari 2023 13:42 schreef RipCity het volgende:
Hoe zit het met die delen op band? Want lijkt wel alsof in die clip allemaal verschillende stemmen te horen zijn (van tape?). En dat chacha gedeelte ook vanaf tape. Mag dat of moeten ze daar dan achtergrondzangers voor gebruiken?
Sinds covid en ze de reizenden in de delegatie wat wilden beperken mogen alle backing vocals op tape behalve de main zang die moet live.quote:Op zondag 26 februari 2023 13:42 schreef RipCity het volgende:
Hoe zit het met die delen op band? Want lijkt wel alsof in die clip allemaal verschillende stemmen te horen zijn (van tape?). En dat chacha gedeelte ook vanaf tape. Mag dat of moeten ze daar dan achtergrondzangers voor gebruiken?
Ik heb ook een vaag vermoeden wie de winnaar wordt van de eerste halve finale.quote:Op zondag 26 februari 2023 13:27 schreef koffieleuk het volgende:
We zitten nu op de helft qua liedjes maar denk dat ik wel een groen vermoeden heb wat voor tekst ik dit jaar op m'n EiC shirt ga zetten
quote:Op zondag 26 februari 2023 13:59 schreef Greys het volgende:
Matt is toch erg van de mooie liedjes zoals Amar Pelos Dois en Arcade en Voilą enzo maar zie z'n reactie op Cha Cha Cha.Heerlijk.
Oh, dat ga ik even terugkijkenquote:Op zondag 26 februari 2023 18:57 schreef TheVulture het volgende:
Zometeen Boulevard, ik kijk er nu al naar uit hoe ze dit weer belachelijk gaan maken
Oh Aran is fan
En nog eentje in het Zweedsquote:Op zondag 26 februari 2023 13:10 schreef Nashipeer het volgende:
Ook erg fijn dat er een lied in het Fins mogelijk zeer hoog kan scoren op het grote podium. Na de afschaffing van de taalregel stuurde Finland alleen in 2008, 2010 en 2015 een lied in het Fins.
Zin. An.quote:Op zondag 26 februari 2023 21:13 schreef Momo het volgende:
Zie jullie in de moshpit rave in Afas in april!
edit: OH NEE LAAT MAAR HET STAAT ER NOG chaosquote:Op zondag 26 februari 2023 21:13 schreef Cee het volgende:
Het plaatje met de Finse tourdata in april is van z'n insta weg.
Maar op andere sites is het weg! Met z'n tourdates. Daar staat nu 9 juni als eerste!quote:Op zondag 26 februari 2023 21:17 schreef Cee het volgende:
Gadverrrredammmeeeehhh ik was helemaal hyped maar hij had nieuwe posts er op gezet dus het plaatje stond nu ergens anders in het overzicht.
Oh!quote:Op zondag 26 februari 2023 21:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar op andere sites is het weg! Met z'n tourdates. Daar staat nu 9 juni als eerste!
quote:Op zondag 26 februari 2023 23:00 schreef Cirilico het volgende:
Ik bedenk nu pas dat dat waarschijnlijk chachacha-dansers zijn in zijn act.
wtfquote:Op maandag 27 februari 2023 11:00 schreef Momo het volgende:
Complotwappies hebben de inzending ontdektIk dacht even te gaan zoeken naar reacties.
Mijn hemel, elk detail heeft een betekenis volgens hen.quote:Op maandag 27 februari 2023 11:00 schreef Momo het volgende:
Complotwappies hebben de inzending ontdektIk dacht even te gaan zoeken naar reacties.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |