Misschien pak ik daar dan nog net wat van mee voor ik aan de bami gaquote:
Terecht. TOPSHOW!quote:
Polen eerste ?quote:Op zondag 26 februari 2023 01:08 schreef molloot200 het volgende:
Hoe zou het zijn als we vandaag de eerste n laatste plek van dit ESF zouden krijgen?
Op dezelfde avond danquote:
Ja de dramaqueenquote:Op zondag 26 februari 2023 01:09 schreef Nashipeer het volgende:
Zouden er hier wel vrouwen in de top 5 eindigen?
Ik ook niet, maar Le Deva was wel ok.quote:Op zondag 26 februari 2023 01:10 schreef NailQueen het volgende:
Kan ze alle drie niet meer herinneren
Oh dat klinkt wel aannemelijkerquote:
Is dit een grap of ga je echt nu nog terugkijken?quote:Op zondag 26 februari 2023 01:07 schreef NailQueen het volgende:
Nou kom. Ik moet WIDM nog terugkijken
Check de OPquote:
Mwah misschien welquote:Op zondag 26 februari 2023 01:17 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Is dit een grap of ga je echt nu nog terugkijken?
San Marino zelf welquote:Op zondag 26 februari 2023 01:16 schreef Momo het volgende:
Niemand heeft ook dat optreden op YouTube gezet, wel van veel anderen
Als barista of wat?quote:Op zondag 26 februari 2023 01:18 schreef Momo het volgende:
Zo te zien stond Piqued Jacks eerder dit jaar nog op Noorderslag
Malta blijft tenminste nog hangenquote:Op zondag 26 februari 2023 01:21 schreef Momo het volgende:
[..]
Beetje mix tussen Letland en Malta wat dat betreft
Nouja zeg. Ze waren maar een half uur bij mij vandaan.quote:Op zondag 26 februari 2023 01:18 schreef Momo het volgende:
Zo te zien stond Piqued Jacks eerder dit jaar nog op Noorderslag
Ja, die band klinkt best goed. En dan zo’n niksig liedje.quote:Op zondag 26 februari 2023 08:50 schreef aarontje112 het volgende:
Hmm misschien gaan ze het nummer nog veranderen?. Band is best okay
Het ligt aan het geluid aldaar.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 17:59 schreef Prego het volgende:
Ligt het aan mijn speakers of is het geluid van deze video op het Eurovisie kanaal hartstikke kut?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |