Jij ging er op in.quote:
Ik heb er niet om gevraagd.quote:Op zondag 26 februari 2023 01:08 schreef chufi het volgende:
Oh serieus er is een Modje geweest die de H heeft toegepast
Ik maakte het je idd wel erg makkelijk deze keer.quote:
En normaliter is dat not done om eerlijk te zijn, want soms zijn dat soort typo's wel met opzet ... en daar moet je gewoon niet aankomenquote:Op zondag 26 februari 2023 01:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb er niet om gevraagd.
Het zou netjes zijn geweest als het even aan mij gevraagd zou zijn. Maar we hebben er om kunnen lachen en ik ga mij er niet druk om maken.quote:Op zondag 26 februari 2023 01:14 schreef chufi het volgende:
[..]
En normaliter is dat not done om eerlijk te zijn, want soms zijn dat soort typo's wel met opzet ... en daar moet je gewoon niet aankomen
Ja dat dus ... in dit geval snap ik hetquote:Op zondag 26 februari 2023 01:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het zou netjes zijn geweest als het even aan mij gevraagd zou zijn. Maar we hebben er om kunnen lachen en ik ga mij er niet druk om maken.
Ik kan er ook wel om lachen als ik een fout maak.quote:Op zondag 26 februari 2023 01:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat dus ... in dit geval snap ik het
Ik maak ze soms bewust ... dus afblijvenquote:Op zondag 26 februari 2023 01:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kan er ook wel om lachen als ik een fout maak.
Lekker Maily pesten.quote:Op zondag 26 februari 2023 01:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik maak ze soms bewust ... dus afblijven
Daar lees ik overheen. Soms reageer ik wel eens in het fp feedback als de berichtgeving niet juist is.quote:Op zondag 26 februari 2023 01:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja van die grammar nerds op internet .... aan het plafond mogen die
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |