Sit.quote:
Jij braaf.quote:
Dus jij hebt de letter die tussen de g en de j zit uit mijn toetsenbord gesloopt.quote:
Mij niet gezienquote:
Heb je wat tegen de Dees?quote:Op zondag 26 februari 2023 00:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mij niet gezien![]()
Ik zou voor geen goud bij dat incompetent groepje willen horen
Ik heb niks tegen mods, ik zou er alleen zelf nooit eentje worden.quote:
Ik ook niet, laat mij maar een badeendje blijven.quote:Op zondag 26 februari 2023 00:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen mods, ik zou er alleen zelf nooit eentje worden.
Dan moet ik ineens onlogisch, ongefundeerd en extreem wispelturige beslissingen gaan nemen
Ja, daar reageer ik ook altijd heel gewenst opquote:
Da was heul nie nodichquote:Op zondag 26 februari 2023 00:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dus jij hebt de letter die tussen de g en de j zit uit mijn toetsenbord gesloopt.![]()
Als je zegt dat et een mij ligt.....quote:
Ik heb nog wel een toetsenbord met H voor je liggen. Kun je maandag na je werk komen ophalenquote:Op zondag 26 februari 2023 00:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als je zegt dat et een mij ligt.....
Zoiets zou ik nooooiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiittttttttttttttttttttttttt zeggen hoorquote:Op zondag 26 februari 2023 00:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als je zegt dat et een mij ligt.....
Kun je de toets er niet gewoon afhalen ?quote:Op zondag 26 februari 2023 00:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een toetsenbord met H voor je liggen. Kun je maandag na je werk komen ophalen
quote:Op zondag 26 februari 2023 00:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mij niet gezien![]()
Ik zou voor geen goud bij dat incompetent groepje willen horen
Ga lekker naar KLB met je geklaag.quote:Op zondag 26 februari 2023 00:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen mods, ik zou er alleen zelf nooit eentje worden.
Dan moet ik ineens onlogisch, ongefundeerd en extreem wispelturige beslissingen gaan nemen
Ja toch .. .. beter dan alles met de muisquote:Op zondag 26 februari 2023 00:27 schreef Superbadeendje het volgende:
Een 24" touchscreen is pest wel grappig.
Beetje konijntjes wegsturen.quote:
ja dat klikt op scherm ..quote:Op zondag 26 februari 2023 00:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Beetje konijntjes wegsturen.
Het is alleen een inbouwscherm dus daar moet ik nog wat op verzinnen.quote:Op zondag 26 februari 2023 00:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja toch .. .. beter dan alles met de muis
Ik heb een draadloos toetsenbord met touchpad, dat is ook wel fijn.quote:
Voet bij stukquote:Op zondag 26 februari 2023 00:30 schreef tonja het volgende:
Ze zijn gek geworden bij YouTube. Ik heb net Greensleeves ge-upload, een muziekje dat al bekend is sinds de 16e eeuw en ze zeggen dat het auteursrechtelijk beschermd is![]()
2 claims maar liefst![]()
Ik ben in bezwaar gegaan. Niet omdat het enige consequenties heeft. Het blijft gewoon staan, maar omdat het te achterlijk voor woorden is.
Tot zover mijn rant van vanavond.
Goeiesnavons all
Is het niet vooral onhandigquote:Op zondag 26 februari 2023 00:27 schreef Superbadeendje het volgende:
Een 24" touchscreen is pest wel grappig.
Ik was even wat anders aan het doenquote:Op zondag 26 februari 2023 00:32 schreef Koen66 het volgende:
@:derrabbit laat zich niet zo snel wegsturen
Wel als scherm voor je standaard pc.quote:
Ik gebruik hem in mijn hobbiekamer. Ik ga hem in de muur wegwerken en dan de pc ook een onopvallende plaats geven. Ik zit nog wat te spelen met de ideeën.quote:
Jammer dat hij zo wappie in zijn hoofd isquote:Op zondag 26 februari 2023 00:37 schreef marcb1974 het volgende:
Voor de dames,
Tom Cruise, mooie man of niet
Hij is best knap, maar niet mijn smaak en hij is te klein.quote:Op zondag 26 februari 2023 00:37 schreef marcb1974 het volgende:
Voor de dames,
Niet mijn smaak, te gladjes en te klein.quote:Op zondag 26 februari 2023 00:37 schreef marcb1974 het volgende:
Voor de dames,
Nee hoor ... werkt prima ... al jarenquote:Op zondag 26 februari 2023 00:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wel als scherm voor je standaard pc.
[..]
Ik gebruik hem in mijn hobbiekamer. Ik ga hem in de muur wegwerken en dan de pc ook een onopvallende plaats geven. Ik zit nog wat te spelen met de ideeën.
nogal kleinquote:Op zondag 26 februari 2023 00:37 schreef marcb1974 het volgende:
Voor de dames,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |