Sit.quote:
Jij braaf.quote:
Dus jij hebt de letter die tussen de g en de j zit uit mijn toetsenbord gesloopt.quote:
Mij niet gezienquote:
Heb je wat tegen de Dees?quote:Op zondag 26 februari 2023 00:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mij niet gezien![]()
Ik zou voor geen goud bij dat incompetent groepje willen horen
Ik heb niks tegen mods, ik zou er alleen zelf nooit eentje worden.quote:
Ik ook niet, laat mij maar een badeendje blijven.quote:Op zondag 26 februari 2023 00:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen mods, ik zou er alleen zelf nooit eentje worden.
Dan moet ik ineens onlogisch, ongefundeerd en extreem wispelturige beslissingen gaan nemen
Ja, daar reageer ik ook altijd heel gewenst opquote:
Da was heul nie nodichquote:Op zondag 26 februari 2023 00:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dus jij hebt de letter die tussen de g en de j zit uit mijn toetsenbord gesloopt.![]()
Als je zegt dat et een mij ligt.....quote:
Ik heb nog wel een toetsenbord met H voor je liggen. Kun je maandag na je werk komen ophalenquote:Op zondag 26 februari 2023 00:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als je zegt dat et een mij ligt.....
Zoiets zou ik nooooiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiittttttttttttttttttttttttt zeggen hoorquote:Op zondag 26 februari 2023 00:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als je zegt dat et een mij ligt.....
Kun je de toets er niet gewoon afhalen ?quote:Op zondag 26 februari 2023 00:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een toetsenbord met H voor je liggen. Kun je maandag na je werk komen ophalen
quote:Op zondag 26 februari 2023 00:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mij niet gezien![]()
Ik zou voor geen goud bij dat incompetent groepje willen horen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |