SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
quote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:43 schreef livelink het volgende: Connie heeft het ook moeilijk gehad met het ouder worden. Zo jammer dat de vrouwen denken dat het helpt om vervolgens je gezicht te verminken. [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:51 schreef livelink het volgende:
Als een man zo tegen mij zou praten, zou ik heel hard wegrennen.
quote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:51 schreef livelink het volgende:
Als een man zo tegen mij zou praten, zou ik heel hard wegrennen.
quote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:56 schreef MadMaster het volgende:
AC/DC - You Shook Me All Night Long
Welterusten MadMaster.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:57 schreef MadMaster het volgende:
En dat was de laatste voor mij vandaag.
Het was een lange, intensieve dag en morgen mag ik er weer vroeg uit.
Dank en welterusten!
Snap ik.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:57 schreef MadMaster het volgende:
Dank en welterusten!
Welterusten.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:57 schreef MadMaster het volgende:
Dank en welterusten!
Toen was hij nog minder selectief.quote:
quote:Op zaterdag 25 februari 2023 23:03 schreef livelink het volgende:
Sjors komt tegenwoordig standaard voorbij op zaterdagavond, lijkt het.
Niet alle kinderen zitten er even vrolijk bij.quote:
Ik denk dat ik maar even heel wijselijk zwijgquote:Op zaterdag 25 februari 2023 23:02 schreef Melting het volgende:
[..]
Toen was hij nog minder selectief.
quote:Op zaterdag 25 februari 2023 23:06 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Hij had z'n Selection thuis gelaten.
quote:Op zaterdag 25 februari 2023 23:02 schreef Melting het volgende:
[..]
Toen was hij nog minder selectief.
Is al aangepast.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 23:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Zelfs hett plaatje heeft er nog nooit van gehoord zo te zien
Welterusten.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 23:18 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga zo mijn mandje opzoeken. Morgen een drukke dag voor de boeg.
Dank voor de muziek en de gezelligheid.
Fijne avond nog allemaal
Welterusten Symphquote:Op zaterdag 25 februari 2023 23:18 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga zo mijn mandje opzoeken. Morgen een drukke dag voor de boeg.
Dank voor de muziek en de gezelligheid.
Fijne avond nog allemaal
Hoef je je toch niet voor te verontschuldigen? Hopelijk iets leuks.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 23:34 schreef Melting het volgende:
Voor ik het vergeet.... zoals het er nu uit ziet, draai ik donderdagavond niet.
Moet bij hoge uitzondering weg.
Als ik tijd had, zou ik je vervangen, maar ik heb waarschijnlijk gewoon oefenavond.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 23:34 schreef Melting het volgende:
Voor ik het vergeet.... zoals het er nu uit ziet, draai ik donderdagavond niet.
Moet bij hoge uitzondering weg.
Ik zit in de PV op het werk, en we hebben een overleg gepland in een skybox in het psv stadion (Psv speelt dan voor de KNVB beker tegen ADO Den Haag).quote:Op zaterdag 25 februari 2023 23:35 schreef livelink het volgende:
[..]
Hoef je je toch niet voor te verontschuldigen? Hopelijk iets leuks.
Het is sowieso leuk om eens in zo'n skybox te mogen zijn, lijkt me.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 23:36 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik zit in de PV op het werk, en we hebben een overleg gepland in een skybox in het psv stadion (Psv speelt dan voor de KNVB beker tegen ADO Den Haag).
Maar ben geen Psv supporter, dus weet nog niet of het leuk is.
quote:Op zaterdag 25 februari 2023 23:35 schreef livelink het volgende:
Hoe ging je slaaponderzoek trouwens? Kon je slapen?
Ons bedrijf huurt die al jaren. Meestal zijn klanten uitgenodigd. Nu wij een keer.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 23:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Het is sowieso leuk om eens in zo'n skybox te mogen zijn, lijkt me.
Wel een stom idee om echt tijdens zo'n wedstrijd te gaan overleggen. Of is het overleg al klaar als de wedstrijd begint?quote:Op zaterdag 25 februari 2023 23:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Ons bedrijf huurt die al jaren. Meestal zijn klanten uitgenodigd. Nu wij een keer.![]()
Inclusief beperkt diner.
Voorheen hadden we er ook 1 in het Twente stadion, toen we daar nog een bedrijf in de buurt hadden.
Dat denk ik wel.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 23:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Wel een stom idee om echt tijdens zo'n wedstrijd te gaan overleggen. Of is het overleg al klaar als de wedstrijd begint?
Heb je je jubileum met bijbehorende bonus trouwens al gehad?quote:Op zaterdag 25 februari 2023 23:40 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat denk ik wel.
Denk dat er weinig overlegd zal worden. We hebben namelijk dinsdag ook al overleg.
Maar de dame die de boekingen daar regelt, zit ook in de pv-organisatie.
Zeker.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 23:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Heb je je jubileum met bijbehorende bonus trouwens al gehad?
Gelijk heb je. Meteen uitgeven. Anders gaat het maar op aan boodschappen.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 23:42 schreef Melting het volgende:
[..]
Zeker.
Dit heb ik vorig jaar geïnvesteerd in 2 airco units.
Ja, dat ook. En is echt ideaal. 1 in huiskamer en 1 in slaapkamer.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 23:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Gelijk heb je. Meteen uitgeven. Anders gaat het maar op aan boodschappen.
Amateur.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 23:52 schreef DJ11 het volgende:
Ik vind de muziek prettig, maar ik ga zo wel achter de computer vandaan. Ik zit hier al een uurtje of 7 inmiddels en mijn nek begint een beetje op te spelen.
Ja, anders heb ik er vannacht bij het slapen last vanquote:Op zaterdag 25 februari 2023 23:53 schreef Melting het volgende:
[..]
Amateur.![]()
Maar geen probleem hoor.
Alvast een fijne avond.
Een opspelende nek is nooit leuk. Sterkte daarmee en alvast welterusten gewenst.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 23:52 schreef DJ11 het volgende:
Ik vind de muziek prettig, maar ik ga zo wel achter de computer vandaan. Ik zit hier al een uurtje of 7 inmiddels en mijn nek begint een beetje op te spelen.
quote:
Nee, kwam heel toevallig zou uit.quote:Op zondag 26 februari 2023 00:00 schreef livelink het volgende:
Draai je dit speciaal voor DJ11, Melting?
Oh ja, doet vaag een belletje rinkelen. Waarschijnlijk uit de jaren dat ik niet keek.quote:Op zondag 26 februari 2023 00:06 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, eigenlijk.
Songfestivallied.![]()
[ afbeelding ]
Is er al bekend wie Nederland dit jaar stuurt?quote:Op zondag 26 februari 2023 00:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh ja, doet vaag een belletje rinkelen. Waarschijnlijk uit de jaren dat ik niet keek.
Een of ander duo dat ik niet ken dacht ik.quote:Op zondag 26 februari 2023 00:10 schreef Melting het volgende:
[..]
Is er al bekend wie Nederland dit jaar stuurt?
quote:Op zondag 26 februari 2023 00:12 schreef livelink het volgende:
Crowded House - Don't dream it's over
Zegt me weer niets.quote:Op zondag 26 februari 2023 00:13 schreef livelink het volgende:
Mia Nicolai & Dion Cooper gaan naar het ESF voor Nederland dit jaar.
Maar stelt dus weer niets voor.quote:
Ben ik je enige luisteraar nog?quote:Op zondag 26 februari 2023 00:18 schreef Melting het volgende:
Heb nog 4 nummers klaar staan.
Dan ga ik er een eind aan breien.
Nee, Rataplan en een maat van me luisteren ook nog.quote:
Ik had ook nog nooit van hem gehoord, maar ook wel zielig ergens. Hij moet wel heel erg niet grappig zijn geweestquote:Op zondag 26 februari 2023 00:24 schreef Melting het volgende:
https://www.hln.be/showbi(...)d90ZxkAnEHLOiu6rSgvc
Hoe slecht ben je dan?
Ja hè?quote:Op zondag 26 februari 2023 00:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik had ook nog nooit van hem gehoord, maar ook wel zielig ergens. Hij moet wel heel erg niet grappig zijn geweest
Het ziet er wel kerstelijk uit.quote:Op zondag 26 februari 2023 00:29 schreef Melting het volgende:
Ik zit nu overigens aan dit biertje (bijna op):
[ afbeelding ]
En zo kwam ik op het laatste nummer voor vandaag uit.
Nee, dat niet. Maar wel lekker.quote:
Google kent geen Ellen van Vlierde Dordrecht MUDquote:Op zondag 26 februari 2023 00:32 schreef Melting het volgende:
[..]
Inclusief Nederlandse fanclub.
Dus je kan je weer uitleven, livelink.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 26 februari 2023 00:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Google kent geen Ellen van Vlierde Dordrecht MUD
Zou het van Vlierden kunnen zijn?quote:Op zondag 26 februari 2023 00:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Google kent geen Ellen van Vlierde Dordrecht MUD
Ga je op zoek naar een wandelvakantie? Want eigenlijk zou je zoiets een keer moeten gaan doen he?quote:Op zondag 26 februari 2023 10:08 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen allemaal. Ik ga vandaag misschien naar de wandelbeurs. En misschien ook niet, want eigenlijk is het zonde van het geld
Ja, het themaland is Duitsland. Dus ik wil wel eens kijken wat voor een opties ze daar hebben.quote:Op zondag 26 februari 2023 10:10 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ga je op zoek naar een wandelvakantie? Want eigenlijk zou je zoiets een keer moeten gaan doen he?
Gewoon gaan.quote:Op zondag 26 februari 2023 10:08 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen allemaal. Ik ga vandaag misschien naar de wandelbeurs. En misschien ook niet, want eigenlijk is het zonde van het geld
Dan ga je er gewoon heen. In Duitsland kun je prachtig wandelen en er worden vast leuke arrangementen aangeboden die je zelf niet zomaar vindt.quote:Op zondag 26 februari 2023 10:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, het themaland is Duitsland. Dus ik wil wel eens kijken wat voor een opties ze daar hebben.
Leuke routes.quote:Op zondag 26 februari 2023 11:45 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dan ga je er gewoon heen. In Duitsland kun je prachtig wandelen en er worden vast leuke arrangementen aangeboden die je zelf niet zomaar vindt.
Een bekende van mij is reisblogger en wandelt ook graag https://www.ikreis.net/p-(...)ooie-plekken-utrecht
Leuk. Uit de wind was het vandaag zelfs wel aangenaam om buiten te zitten.quote:Op zondag 26 februari 2023 20:05 schreef Doedezemaar het volgende:
Wij waren vanmiddag in Utrecht op verjaardag, gezellig met iedereen bijgekletst
Dat was vast heel gezellig. Welkom in Nederland @Fogel en geniet van je lekkernijen, MadMaster!quote:Op zondag 26 februari 2023 21:23 schreef MadMaster het volgende:
Aan het eind van de middag heb ik @:Fogel welkom geheten in Nederland, op Schiphol.
Na ruim 2 jaar (??) heb ik eindelijk zijn zelfgebrouwen mede in ontvangst kunnen nemen + enkele 5cl flesjes whisky + enkele whisky bonbons, die uitsluitend op grote hoogte bij de SAS verkrijgbaar zijn…
Nogmaals dank Fogel!
Een prima welkomst en een prima fles bierquote:Op zondag 26 februari 2023 21:23 schreef MadMaster het volgende:
Aan het eind van de middag heb ik @:Fogel welkom geheten in Nederland, op Schiphol.
Na ruim 2 jaar (??) heb ik eindelijk zijn zelfgebrouwen mede in ontvangst kunnen nemen + enkele 5cl flesjes whisky + enkele whisky bonbons, die uitsluitend op grote hoogte bij de SAS verkrijgbaar zijn…
Nogmaals dank Fogel!
Nice!!!!quote:Op zondag 26 februari 2023 21:23 schreef MadMaster het volgende:
Nogmaals dank Fogel!
Goedemorgen livelink.quote:
quote:Op maandag 27 februari 2023 06:50 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen livelink.
Of ja goede....... eigenlijk niet. Wat heb ik weer enorm slecht geslapen.
Oh je hebt buiten gezeten, heerlijk.quote:Op zondag 26 februari 2023 20:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Leuk. Uit de wind was het vandaag zelfs wel aangenaam om buiten te zitten.
Binnen 2 weken als het goed is.quote:Op maandag 27 februari 2023 07:02 schreef livelink het volgende:
Wanneer krijg je de uitslag van het slaaponderzoek?
Palen?quote:
Ja, dat magquote:Op maandag 27 februari 2023 20:46 schreef Doedezemaar het volgende:
Mag ik even uit de grond van hart “KUT” roepen…
Mag ik daar even aan meedoen?quote:Op maandag 27 februari 2023 20:46 schreef Doedezemaar het volgende:
Mag ik even uit de grond van hart “KUT” roepen…
Ik heb net nog wel even naar Jupiter en Venus bij de maan gekeken. Dan voel je je toch wel even nietig als je die planeten zo goed ziet.quote:Op maandag 27 februari 2023 21:52 schreef Doedezemaar het volgende:
Geen noorderlicht te zien vanuit het zolderraam en geen puf om nu naar het uitkijkpunt bij de Waddenzee te gaan, we reden er vanmiddag wel langs
Gisteren waren ze ook al goed zichtbaar. Ik zag ze onderweg in de auto.quote:Op maandag 27 februari 2023 22:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb net nog wel even naar Jupiter en Venus bij de maan gekeken. Dan voel je je toch wel even nietig als je die planeten zo goed ziet.
Nee, alleen deze morgen. Ik heb zo meteen weer een bijeenkomst met die organisatie voor mijn afvallen.quote:
Goedemorgen Tjoent.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 07:00 schreef Tjoent het volgende:
GFT is groen, Meltingde rest is grijs, tenzij chemisch
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 07:02 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen Tjoent.
Wat bedoel je precies?
PMD??¿quote:Op dinsdag 28 februari 2023 07:00 schreef Tjoent het volgende:
GFT is groen, Meltingde rest is grijs, tenzij chemisch
Ohoh..... daar is de afvalpolitie.quote:
Koop een Freddy Krueger pop en zet die voor het raam...quote:Op dinsdag 28 februari 2023 12:20 schreef Doedezemaar het volgende:
Uiterlijk volgende week staan alle hoge hagenen zodra de stoep er (eerder dan gepland) ligt worden de laatste lage haagjes aan de voorkant ook geplaatst.
Vanmiddag maar eens proberen om het inkijkwerende folie op de keukenramen te plakken, echt iedereen die langskomt kijkt naar binnen
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 17:03 schreef Fogel het volgende:
[..]
Koop een Freddy Krueger pop en zet die voor het raam...
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 17:03 schreef Fogel het volgende:
[..]
Koop een Freddy Krueger pop en zet die voor het raam...
Sterkte met zo’n broer. Vout kun je tenminste nog opsluiten in het toiletquote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:26 schreef Fogel het volgende:
Broer is zijn nieuwe speakers aan het testen… als dit op de stream was geweest hadden jullie nu vout heel normaal gevonden waarschijnlijk. En ook iets met bloedende oren ofzo.
Ik heb het overleefd.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:43 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Sterkte met zo’n broer. Vout kun je tenminste nog opsluiten in het toilet
Ja, die had ik wel gehoord.quote:
Dat is ook wel echt achterlijk vroeg.quote:
Ze zijn een paar huizen verderop de tuin aan het aanleggen en er wordt ook druk gewerkt aan het aanleggen van de straat hierachter. Stoepbandjes doorslijpen is een erg onaangenaam geluid kan ik je meldenquote:Op woensdag 1 maart 2023 19:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat is ook wel echt achterlijk vroeg.
Dank voor de meltding…quote:Op donderdag 2 maart 2023 06:34 schreef Melting het volgende:
Nog even als herhaling: ik draai vanavond niet vanwege andere verplichtingen.
Dat vind ik nou eens een goed planquote:Op donderdag 2 maart 2023 09:25 schreef MadMaster het volgende:
Na een kleine overpeinzing wil ik het tijdslot van Melting op soortgelijke wijze zoals we van hem gewend zijn vanavond wel vullen, mocht daar interesse in zijn...
Heel goed planquote:Op donderdag 2 maart 2023 09:25 schreef MadMaster het volgende:
Na een kleine overpeinzing wil ik het tijdslot van Melting op soortgelijke wijze zoals we van hem gewend zijn vanavond wel vullen, mocht daar interesse in zijn...
Geen idee, hij had andere verplichtingen.quote:Op donderdag 2 maart 2023 19:17 schreef livelink het volgende:
Melting was bij de bekerwedstrijd toch?
quote:Op donderdag 2 maart 2023 19:19 schreef livelink het volgende:
Gooi ik er ook maar eens een mama appelsap in.
Oh, spuit 111 zie ik.quote:Op donderdag 2 maart 2023 19:19 schreef livelink het volgende:
Gooi ik er ook maar eens een mama appelsap in.
Ja, staat me bij dat hij in de skybox zat van zijn werk.quote:Op donderdag 2 maart 2023 19:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geen idee, hij had andere verplichtingen.
Meer weet ik niet...
quote:Op donderdag 2 maart 2023 19:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
7 weken
11 piekpositie
139 punten
1979
quote:Op donderdag 2 maart 2023 19:24 schreef livelink het volgende:
Alle leuke jongens willen vrijen van Willeke?? (grote gok)
quote:Op donderdag 2 maart 2023 19:25 schreef Symphonic het volgende:
Gonnie Baars Alle leuke jongens willen vrijen
Binnen 2 minuten alles herstart, incl. een vies blauw Windows scherm en weer in de lucht.quote:Op donderdag 2 maart 2023 19:30 schreef livelink het volgende:
Maar we zijn weer terug. En ik herken dit, maar kan er (nog) geen naam aan hangen.
Dat is wel snel ja 👍quote:Op donderdag 2 maart 2023 19:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Binnen 2 minuten alles herstart, incl. een vies blauw Windows scherm en weer in de lucht.
Nieuw record!
Een Nick, maar ik weet niet welke Nick.quote:
Mijn vorige draai pc hetzelfde verhaal. Dat was echt pats boem overquote:Op donderdag 2 maart 2023 19:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Afgelopen dinsdag wilde hij aanvankelijk helemaal niet opstarten...
Snap er niks van. Gebruik 'm ook alleen maar voor muziek.quote:Op donderdag 2 maart 2023 19:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Mijn vorige draai pc hetzelfde verhaal. Dat was echt pats boem over
Ja, raar is dat, opeens geven ze de geestquote:Op donderdag 2 maart 2023 19:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Snap er niks van. Gebruik 'm ook alleen maar voor muziek.
Voorheen stond 'ie altijd aan, gebeurde er nooit wat mee.
Nu zet ik 'm uit als ik 'm niet gebruik, stort 'ie in elkaar.
En goedkoop was 'ie niet, alles SSD en zo...
Op een externe SSD drive.quote:Op donderdag 2 maart 2023 19:47 schreef brother52 het volgende:
Heb je de muziek lokaal staan of op een NAS? Bij mij was de grootste oorzaak van het haperen de NAS.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |