Ik reageerde op wat jij zei.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 16:31 schreef kree het volgende:
[..]
waren het vooroordelen of gewoon open vragen in algemeen? denk het laatste he?
thanks en tuurlijk mss post ik te fel, maar het is toch echt niet aanvallend op persoon wmb?quote:Op zaterdag 25 mei 2024 16:31 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Even voor mezelf sprekend: het doet me heelveel verdriet.
Wil gewoon het beste van heel de wereld voor je
wie zegt dat dan? of wie heeft dat bepaalt?quote:Op zaterdag 25 mei 2024 16:31 schreef nostra het volgende:
[..]
Klinklare onzin, verslaving verdwijnt niet. Nooit. Ik geloof je wel hoor, dat je een keer normaal kan drinken. En vijf. En tien. Maar je gaat uiteindelijk voor gaas, echt.
ja en ik op de rest?quote:
Ik vind het echt zonde en jammer want dit gedrag laat iets zien , en is niet goed voor je.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 16:35 schreef kree het volgende:
[..]
ja en ik op de rest?
nou geen probleem toch? totdat het ervan gemaakt werd weer?
Zo'n beetje heel de wereld zegt dat.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 16:34 schreef kree het volgende:
[..]
wie zegt dat dan? of wie heeft dat bepaalt?
Ik denk dat dat iedere een keuze voor zichzelf is? hoe of wat je er mee omgaat?
Topic heeft volgens mij altijd in ONZ gestaan, ws. omdat je daar het meeste postte toen het eerste deel werd geopend.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 16:40 schreef kree het volgende:
laat maar ik zal dit topic niet laten gaan want zal jullie wel op de hoogte houden.
Maar ben het ff niet eens met iedereen nu en heb ook geen zin meer in hele discussie erover....
vind het vervelend trouwens dat ie naar ONZ ging trouwens onderhand, maarja zo staat ie al tijdje dus laat maar gaan.
Ik post gewoon door, volgende update hier ergens volgende week,
Met dat laatste ben ik het ook eens: er zijn wel wat mensen met pestgedrag daar.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 16:51 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Topic heeft volgens mij altijd in ONZ gestaan, ws. omdat je daar het meeste postte toen het eerste deel werd geopend.
Ik moet zeggen dat ik me ook wel wat zorgen maak, ook over dat je je kennelijk nogal eens uit de tent laat lokken door vrij pesterige users in dat DTS.
nou nee hoor de vorige tien delen stonden daar niet en en deel in R&P. maargoed die zijn tactisch verwijderd omdat ik onder hand vermoord zou worden. of letterlijk zou je ophangen en afschieten heb ik zelfs gehoord. Om wat ik had gedaanquote:Op zaterdag 25 mei 2024 16:51 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Topic heeft volgens mij altijd in ONZ gestaan, ws. omdat je daar het meeste postte toen het eerste deel werd geopend.
Ik moet zeggen dat ik me ook wel wat zorgen maak, ook over dat je je kennelijk nogal eens uit de tent laat lokken door vrij pesterige users in dat DTS.
10 delen? Huh?quote:Op zaterdag 25 mei 2024 17:12 schreef kree het volgende:
[..]
nou nee hoor de vorige tien delen stonden daar niet en en deel in R&P. maargoed die zijn tactisch verwijderd omdat ik onder hand vermoord zou worden. of letterlijk zou je ophangen en afschieten heb ik zelfs gehoord. Om wat ik had gedaan. dat ter info.
dus vandaar en dat ik er nog ben, geeft maar aan dat ik nou niet meer heel erg wakker lig van paar harde comments op iets van mij.
Moet zeggen toen wel he...... maar heb er nooit drama van gemaakt, is niet door mij gesloten of weggehaald, maar het ontspoorde als een malle wel.
En tja, hoe zeer ik er tegen kan dan, soms greep me dat dan toch aan zeker als je dus al in die ellende zit.
empathie is hier soms ver te zoeken helaas.
Dit heeft altijd in ONZ gestaanquote:
veel meer joh, die er nu staan reeks is echt het laatste stukje. vanaf 2020. het speelde vanaf 2018 dus al.quote:
Deze reeks loopt vanaf je gebroken schouder.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 17:17 schreef kree het volgende:
[..]
veel meer joh, die er nu staan reeks is echt het laatste stukje. vanaf 2020. het speelde vanaf 2018 dus al.
ik snap je wel en rest ook, maar ok als ik kritiek uit is het niet gelijk dat er met mij drama is he enzo?quote:Op zaterdag 25 mei 2024 17:17 schreef mascara-klodder het volgende:
Lieve kree, we maken ons allemaal gewoon een beetje zorgen om je.
Ookal zijn wij maar mensen van het www, we geven wel om je.
naja als jij ze nog kunt vinden, post ze maar want ben voor open zijn met alles. hoewel die eerste was ik niet in al te beste staat wss.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 17:16 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dit heeft altijd in ONZ gestaan![]()
Er was ook idd een topic in R&P.
Waarom zou ik dat moeten zoeken? Dit is het nu en dit topic is in ONZ begonnenquote:Op zaterdag 25 mei 2024 17:21 schreef kree het volgende:
[..]
naja als jij ze nog kunt vinden, post ze maar want ben voor open zijn met alles. hoewel die eerste was ik niet in al te beste staat wss.
Maar ok weet dus dat er nog een stuk vooraf staat, deze was beetje samenvatting natuurlijk met name laatste stuk, alle drama die ik toen poste en hoe ik helemaal compleet over de zeik ging enzo op fok staat er niet in. Tja. hahaha
hoeft niet? ik heb er ook geen zin in, maar om maar te zeggen dat dit stukje niet het hele verhaal is, sowieso niet deze #4 topics, want daar ging al stuk aan vooraf.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 17:24 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat moeten zoeken? Dit is het nu en dit topic is in ONZ begonnen
Waarom sleep je dat er allemaal bij? Mensen reageren op hoe het nu met je gaat.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 17:21 schreef kree het volgende:
[..]
naja als jij ze nog kunt vinden, post ze maar want ben voor open zijn met alles. hoewel die eerste was ik niet in al te beste staat wss.
Maar ok weet dus dat er nog een stuk vooraf staat, deze was beetje samenvatting natuurlijk met name laatste stuk, alle drama die ik toen poste en hoe ik helemaal compleet over de zeik ging enzo op fok staat er niet in. Tja. hahaha
vind ik het nog triest hoor want als jullie het nu hebben over wat ik zeg ( wat ik niet eens doe persoonlijk). wat er toen echt tegen mij gezegd werd. Euhm op uitzonderingen na, maar het was meer slachtpartij van kree wel enzo daar toen. mss is ie daarom ook weg. enne het erge is dat het me toch wat aandeed want daarom weet ik het nu nog.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |