quote:
hij stond daar oorspronkelijk en laat het even aan de mods waar ie beter past.
Ik persoonlijk denk beter in R&P zeker als je het hele verhaal dan wil lezen.
Maar het is nog al eens versprongen van forum deel.
Eigenlijk mijn verzoek als ik mag kiezen, zet hem maar in R&P
@yvonne ?
Uiteindelijk en vanaf het begin en dat het echt ff heel kut met me ging, maar ook de weg naar herstel en weer werk vinden en alle praktische zaken die er dan bij komen zoals justitie en etc.
Denk dat dat beter past in R&P
Het is ook wel beetje bedoelt als waarschuwing wellicht, want je wil niet weten in hoeveel ellende je terecht komt.
En denk ook dat onwetendheid een probleem is als je hierin terecht komt.
Daarom heb ik het ook geprobeerd te omschrijven van waar ik tegen aan liep. Maar weet dus dat het een eerlijk verhaal is.
Ik ben er niet op uit om tips te geven hoe te omzeilen de checks Enzo (want kun je niet, want uiteindelijk laten je bloeduitslagen weten hoe je er echt aan toe bent.
Dus liegen erover is geen goeie optie, want kun je wel zeggen ik drink niks. En als je bloeduitslagen anders uitwijzen dan ben je als nog de lul en dan ben je weer niet eerlijk over je verhaal. Wat sowieso een dikke afkeur is gelijk.
Wel denk ik, dat je tactisch moet zijn met antwoorden in dit soort gesprekken, want een paar kleine woorden die voor jou mss normaal lijken, dat kan ervoor zorgen dat ze je gelijk al niet meer vertrouwen.
handig is dus om wel eerlijk te zijn, (want liegen werkt niet heb ik door). Maar je hoeft ook niet meer te vertellen als nodig.
[ Bericht 34% gewijzigd door kree op 15-02-2026 00:32:13 ]