abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216802367
ik weet dat allemaal, maar heb er nog aardige mening over ook wel. en hoe nier eerlijk die dingen gaan tov veel erger
Do what you love, love what you do!
pi_216802458
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2025 06:18 schreef kree het volgende:
ik weet dat allemaal, maar heb er nog aardige mening over ook wel. en hoe nier eerlijk die dingen gaan tov veel erger
Snap ik, maar dat verandert de situatie niet. Je hebt te dealen met wat je hebt en daarbij drinken gaat je niet verder helpen. Dus zoek hulp en laat de alcohol achter je, want dit gaat je geen stap verder brengen.
Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.
pi_219915935
Update.

Ik weet dat dit topic lang terug is, maar daarom dacht ik moet eens een status update maken.

Onderhand alles waar dit mee begon is 6 jaar geleden. rechtszaak gehad en veroordeeld tot taakstraf etc 90 uur.

Samengevat heel stuk, jaar begeleid wonen gedaan.

onderhand en dat was daarna werk ik gewoon full-time en gaat gewoon goed. kan wel zeggen ik ben niet meer de verslaafde als die ik was 6 jaar terug.

Nog steeds ben ik niet af van het CBR die weer psych onderzoek wil en bloed zien.
Oke ik heb geen keuze
(mijn mening gaat het ver, maargoed)

Dinsdag oderzoek en mag ik weer beoordeeld worden door een psych.... 6 jaar later he? moordenaar krijgt niet eens zoveel cel.

maargoed ik weet dat ik fout was, helemaal mee eens niet.

Waarom dit topic even opdate is omdat ik wel mijn hele verhaal vertelde hier met alles wat tegen en mee zat. maar ook voor iemand mss die eens zoekt naar hoe dit gaat.

nouja wish me luk as dinsdag, en zal wel update plaatsen erna.
pi_219915972
Ik wish je luck voor dinsdag Maestro en voor daarna ook.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_219915984
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2026 17:20 schreef Bart2002 het volgende:
Ik wish je luck voor dinsdag Maestro en voor daarna ook.
dankjewel man. ik denk hoef me niet zo zorgen te maken. maar heb weinig vertrouwen in hoe CBR en hun vriendjes van psych beoordeling dit afhandelen. (helaas uit ervaring).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')