Dat denk ik inderdaad.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 18:25 schreef r_one het volgende:
[..]
Als je zo rekent, moet er op Fok! ook wel één zitten ....
En nu maar zes jaar eisen. Dus over een paar jaar, mits hij veroordeeld wordt weer nieuwe slachtoffers. Leuk zo'n rechtsstaat waarin de veiligheid van kinderen van ondergeschikt belang.quote:
Kijk naar Benno Larue, kreeg voor het jarenlang misbruiken van tientallen jonge kinderen slechts 6 jaar en geen TBS, en daarna ging ie naar Duitsland om daar verder te gaan met kinderen te misbruiken.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 18:35 schreef BlaZ het volgende:
[..]
En nu maar zes jaar eisen. Dus over een paar jaar, mits hij veroordeeld wordt weer nieuwe slachtoffers. Leuk zo'n rechtsstaat waarin de veiligheid van kinderen van ondergeschikt belang.
Zeker als het gaat om jarenlang misbruik kan er enkel sprake zijn van levenslang. Het gaat mij er meer om dat er hier sprake is van herhaling, waardoor de kans op verdere herhaling enorm is, en het alsnog slechts om zes jaar gaat. Het lijkt haast alsof toekomstige slachtoffers er niet toe doen.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 18:42 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Kijk naar Benno Larue, kreeg voor het jarenlang misbruiken van tientallen jonge kinderen slechts 6 jaar en geen TBS, en daarna ging ie naar Duitsland om daar verder te gaan met kinderen te misbruiken.
Zou wat mij betreft minimaal 20 jaar op moeten staan.
Bedankt weer namens alle mannen die in de kinderopvang willen werken. Zo'n idiote reactie dit.quote:Op zondag 26 februari 2023 07:33 schreef MichaelScott het volgende:
Bij een man die iets met kinderen doet moeten er sowieso al alarmbellen gaan rinkelen.
Het risico is er. Ze zouden een Uitgebreid VOG moeten kunnen overleggen.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 19:28 schreef PotjeSambal het volgende:
[..]
Bedankt weer namens alle mannen die in de kinderopvang willen werken. Zo'n idiote reactie dit.
Die user Pedobear oidquote:Op vrijdag 16 mei 2025 18:25 schreef r_one het volgende:
[..]
Als je zo rekent, moet er op Fok! ook wel één zitten ....
Ik heb zelf, gelukkig, geen kinderen, maar zelfs ik zie in dat dat geen goed idee is nee.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 15:41 schreef AQuila360 het volgende:
Ik snap dat logeren nooit, je laat je kind toch sowieso niet logeren bij iemand die je maar half kent.
Waarom reageer je op een post uit 2023?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 19:28 schreef PotjeSambal het volgende:
[..]
Bedankt weer namens alle mannen die in de kinderopvang willen werken. Zo'n idiote reactie dit.
Interessant ideequote:Op vrijdag 16 mei 2025 19:32 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Het risico is er. Ze zouden een Uitgebreid VOG moeten kunnen overleggen.
Oh weet ik zo niet, ik moet naar bedquote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:35 schreef r_one het volgende:
[..]
Interessant idee![]()
Maar hoe zie je dat voor je? Wat zijn dan de verschillen met de 'light' versie?
Prima hoor. Slaap er nog eens een nachtje overquote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:38 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Oh weet ik zo niet, ik moet naar bed
Mannen met voorliefde voor kinderen en slechte intenties, zullen nu eenmaal eerder in de kinderopvang gaan, dan werken op een booreiland.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 19:28 schreef PotjeSambal het volgende:
[..]
Misschien een uitgebreid CV met banen, referenties en vrijwilligerswerk. Motivatie om met kinderen te werken.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:40 schreef r_one het volgende:
[..]
Prima hoor. Slaap er nog eens een nachtje over
Dat is het CV (en ja, die moet zeker ook "waterdicht" zijn) maar nu de VOG .....quote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:04 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Misschien een uitgebreid CV met banen, referenties en vrijwilligerswerk. Motivatie om met kinderen te werken.
Ik bedoel dit sámen met een VOG. Aan elkaar geniet.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:07 schreef r_one het volgende:
[..]
Dat is het CV (en ja, die moet zeker ook "waterdicht" zijn) maar nu de VOG .....
Maar een VOG komt van Justis en een CV van de (vermeende) 'pedo'. Ik zie de meerwaarde van het nietje niet in.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:10 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik bedoel dit sámen met een VOG. Aan elkaar geniet.
Oh zó. Tja, de referenties zijn dan heel belangrijk. Met telefoonnummers.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:14 schreef r_one het volgende:
[..]
Maar een VOG komt van Justis en een CV van de (vermeende) 'pedo'. Ik zie de meerwaarde van het nietje niet in.
Dit inderdaad. Sinds wanneer is het noodzakelijk om te logeren als je zangles/muziekles hebt bij een leraar thuis.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 15:41 schreef AQuila360 het volgende:
Ik snap dat logeren nooit, je laat je kind toch sowieso niet logeren bij iemand die je maar half kent.
Die eerste alinea klopt feitelijk al niet.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 08:33 schreef loveli het volgende:
[..]
Mannen met voorliefde voor kinderen en slechte intenties, zullen nu eenmaal eerder in de kinderopvang gaan, dan werken op een booreiland.
Speeltuinen, scouting, turnen, ballet, allemaal plekken waar je donders goed moet uitkijken als een vrijwilliger zich aanmeldt.
Genoeg man of vrouwen die graag met kinderen willen werken.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 08:56 schreef roos94 het volgende:
Mannen die met jonge kinderen werken? Daar verwacht je toch niets bij. Doodnormaal. Gaat helemaal goed. Vooral mee door blijven gaan. Geen enkel probleem.
Klopt helemaalquote:Op zondag 18 mei 2025 15:56 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
Genoeg man of vrouwen die graag met kinderen willen werken.
En waarom ook niet ?
Helaas zijn er mensen die juist dit werk op zoeken .
En die juist jagen op kinderen.
Maar je kan niet zeggen dat elke man of vrouw er op uit is.
Dat is het gevaar nu als je alles over een kam gaat scheren .
Vandaar ook leraars te kort dat we nu zelf Oekraïne mensen als leraar gaan inzetten op scholen.
De grootste gevaar is de angst dat alles en iedereen slechte bedoelingen zal hebben met andere.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |