Enjoy, relax en geniet ervanquote:Op woensdag 1 maart 2023 21:14 schreef Ireth het volgende:
Die kreunende inleiding van Charlotte..
*rilling*
Ik vond het eigenlijk wel een fijne stem om zoiets aan te kondigen. Mooi zwoel.quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:14 schreef Ireth het volgende:
Die kreunende inleiding van Charlotte..
*rilling*
Het bracht mij echt de rillingenquote:Op woensdag 1 maart 2023 21:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vond het eigenlijk wel een fijne stem om zoiets aan te kondigen. Mooi zwoel.
Volledige optredenquote:Op woensdag 1 maart 2023 21:18 schreef livelink het volgende:
Tja, ik heb geen idee wat ze bij/voor de andere bewoners deden, maar was dat nou zo heftig met die slang?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 27% gewijzigd door Gert op 01-03-2023 21:33:03 ]
Het steekje op zich was niet wat haar dwarszat, maar wel dat het bij de andere bewoners iets posotiefs was en bij haar: slang.quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:20 schreef happyme28 het volgende:
Nee, maar Chiara nam het erg persoonlijk op. Was natuurlijk wel een steekje van Lindsey en Charlotte heeft sich laten meeslepen.
Hij heeft wel een bord voor zijn kop hoor. Hoe vaak wil hij afgewezen worden?quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:30 schreef happyme28 het volgende:
Ik vind het knap dat Jason zo zijn kop op het hakblok legt hoor. Beter op de man af.
Hij is verliefd.quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Hij heeft wel een bord voor zijn kop hoor. Hoe vaak wil hij afgewezen worden?
Ik moet zeggen dat ik het allemaal amper begreep. Bij Ali zag ik een shirt, bij Jason werd er iets gegooidquote:
Nou, ze heeft gewoon constant vaag gedaan. Hij houdt van duidelijkheid.quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Hij heeft wel een bord voor zijn kop hoor. Hoe vaak wil hij afgewezen worden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |