SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Minutenlang? Serieus?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:27 schreef livelink het volgende:
Stompzinnige jaloezie van Chiara. Zij heeft haar vader kunnen omhelzen minutenlang.
Zo voelde het voor mij in ieder geval wel. Zeker twee minuten zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Minutenlang? Serieus?![]()
Nou ja, ik heb het niet live gezien. Misschien waren het echt wel een aantal minuten. Maar da's dan wel echt serieus láng.
Dat denk ik ook, Bart en Jason maken meer kans. Gunfactor is groter.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 23:27 schreef TheVulture het volgende:
Dat competatieve van MA om ook echt elke challenge en scheet uit die Wall te kopen gaat 'm de kop kosten bij de kijkers thuis
Ja jammer dat is iemand wat misgunnen, en hetzelfde geldt voor jolien dat ze liever die brief wilde schrijven. Blij zijn met wat je krijgt, en elkaar meer gunnen. Kom je ver mee, niet alleen bij bb maar ook in het echte leven.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:27 schreef livelink het volgende:
Stompzinnige jaloezie van Chiara. Zij heeft haar vader kunnen omhelzen minutenlang.
Edit: Oh sorry 🤷🏻♂ dacht gezien het nu wordt uitgezonden, dat geen probleem zou zijn. Is niks van de streams oid wat ik zei.quote:Op woensdag 1 maart 2023 00:02 schreef TheVulture het volgende:
Oei, die slangenact richting Chiara gaat sommige mensen sympathie kosten bij de kijkers. Ook wel een beetje laf om iemand zo te kakken te zetten ipv in het gezicht uit te spreken.
Aangepast. Snap het niet zo maar okee. Het is nu op tv toch, tot wanneer moet je wachten om hier te kunnen posten 😂quote:
Hele gare actie idd. Dat je niet doorhebt dat je iemand echt op tv te kakken zet zo. Is gewoon gemeen bully gedrag van vooral Lindsey in deze.quote:Op woensdag 1 maart 2023 00:02 schreef TheVulture het volgende:
Oei, die slangenact richting Chiara gaat sommige mensen sympathie kosten bij de kijkers. Ook wel een beetje laf om iemand zo te kakken te zetten ipv in het gezicht uit te spreken.
Wat snap je hier niet aan??????????quote:Op woensdag 1 maart 2023 20:46 schreef Willewa het volgende:
[..]
Aangepast. Snap het niet zo maar okee. Het is nu op tv toch, tot wanneer moet je wachten om hier te kunnen posten 😂
quote:Hier alleen posten over wat op tv te zien is, mensen willen niet weten wat op de streams of op sociaal media staat. En anders onder een spoiler met een waarschuwing erbij
Edit; ah ik snap je nu, dacht dat dit wel onontkoombaar bekend zou zijn, my bad, nevermind.quote:Op woensdag 1 maart 2023 20:49 schreef superniger het volgende:
[..]
Wat snap je hier niet aan??????????
[..]
Mooi 👍quote:Op woensdag 1 maart 2023 20:51 schreef Willewa het volgende:
[..]
Edit; ah ik snap je nu, dacht dat dit wel onontkoombaar bekend zou zijn, my bad, nevermind.
Enjoy, relax en geniet ervanquote:Op woensdag 1 maart 2023 21:14 schreef Ireth het volgende:
Die kreunende inleiding van Charlotte..
*rilling*
Ik vond het eigenlijk wel een fijne stem om zoiets aan te kondigen. Mooi zwoel.quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:14 schreef Ireth het volgende:
Die kreunende inleiding van Charlotte..
*rilling*
Het bracht mij echt de rillingenquote:Op woensdag 1 maart 2023 21:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vond het eigenlijk wel een fijne stem om zoiets aan te kondigen. Mooi zwoel.
Volledige optredenquote:Op woensdag 1 maart 2023 21:18 schreef livelink het volgende:
Tja, ik heb geen idee wat ze bij/voor de andere bewoners deden, maar was dat nou zo heftig met die slang?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 27% gewijzigd door Gert op 01-03-2023 21:33:03 ]
Het steekje op zich was niet wat haar dwarszat, maar wel dat het bij de andere bewoners iets posotiefs was en bij haar: slang.quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:20 schreef happyme28 het volgende:
Nee, maar Chiara nam het erg persoonlijk op. Was natuurlijk wel een steekje van Lindsey en Charlotte heeft sich laten meeslepen.
Hij heeft wel een bord voor zijn kop hoor. Hoe vaak wil hij afgewezen worden?quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:30 schreef happyme28 het volgende:
Ik vind het knap dat Jason zo zijn kop op het hakblok legt hoor. Beter op de man af.
Hij is verliefd.quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Hij heeft wel een bord voor zijn kop hoor. Hoe vaak wil hij afgewezen worden?
Ik moet zeggen dat ik het allemaal amper begreep. Bij Ali zag ik een shirt, bij Jason werd er iets gegooidquote:
Nou, ze heeft gewoon constant vaag gedaan. Hij houdt van duidelijkheid.quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Hij heeft wel een bord voor zijn kop hoor. Hoe vaak wil hij afgewezen worden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |