Moest je daar echt om lachen ja?quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Fixed that for you. Ik vind het dit jaar echt niet humoristisch. Ik heb denk ik alleen echt gelachen toen het ei met de ballonnen in het mandje werd gedropt.
Ja, moet je nagaan hoe laag mijn lat ligt dit jaar.quote:
De reden waarom ik vandaag niet kijk is dat ik geen zin heb in die oerwarmte met dat slijmspoor achter zich aan.quote:Op maandag 6 maart 2023 20:41 schreef Gert het volgende:
Er is echt een stuk oewarmte terug.![]()
Er is echt een stuk oewarmte terug.![]()
Er is echt een stuk oewarmte terug.
Hij voelt zich aardig aangevallen elke keerquote:Op maandag 6 maart 2023 21:34 schreef Gert het volgende:
Tja MA, ook andere bewoners praten wel eens met elkaar en dan blijkt dat je een beetje een jokkebrok bent.
Oeps sorry, ik bedoel natuurlijk: dat je een slimme speler bent.![]()
Dat gaat m dan ook de zege kosten, Jason is zoveel wijzer op die leeftijdquote:Op maandag 6 maart 2023 21:37 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hij voelt zich aardig aangevallen elke keer
In principe had Charlotte ook al naar huis moeten zijnquote:Op dinsdag 7 maart 2023 02:12 schreef HyperViper het volgende:
Wat is dit seizoen slecht geworden sinds het vertrek van Chiara. Met als absolute dieptepunt het terughalen van een ongewenste bewoner. Wat een afgang dit. Stop er maar mee.
ja toch, ik vind de muziekjes in de tv uitzending altijd leuk gekozenquote:
Dit jaar zeker. De tv-uitzendingen zijn echt verbeterd in vergelijking met voorgaande jaren.quote:Op woensdag 8 maart 2023 07:35 schreef rinardo het volgende:
[..]
ja toch, ik vind de muziekjes in de tv uitzending altijd leuk gekozen
Dit, en dan die lamme klaphark van een Ali die dan ook nog gedeeltelijk de credits wil opstrijken door te zeggen dat hij de anderen op de kamer heeft gehouden terwijl hij gewoon lag te pitten.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 22:54 schreef livelink het volgende:
Ik vind dat Bart dat nog knap gedaan had met die cake. Ik had het hem niet nagedaan en dat nog in minder dan 1,5 uur zelfs.
quote:Op woensdag 8 maart 2023 20:37 schreef TheVulture het volgende:
God wat ben ik die blije kop van Danny al weer beu, een van de grootste faals ooit om iemand weer terug te laten keren...
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |