Ze was nu wel heel duidelijk.quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik. Maar dat maakt hem toch niet ineens dom? Ik vind het op deze manier een beetje zielig. En Chiara moet dus nog veel duidelijker zijn, want dit schiet niet op.
Gisteren in de uitzending zag je MA die Jees vertelde dat er niks was tussen hem en Chiara. Heb het idee / gevoel dat MA hem bewust in de zeik heeft zitten nemen zodat Jason dacht nog een kans te hebben. Chiara had tenslotte nog geen harde "nee" gezegd. Alleen dat ze hem te jong vond. Niet dat ze niets voor hem voelde..quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Hij heeft wel een bord voor zijn kop hoor. Hoe vaak wil hij afgewezen worden?
Ja, dat dacht ik eerst ook dat hij het daarom deed. Maar nu niet meer. Ik heb nu meerdere keren gelezen dat MA wellicht homosexueel is en ik twijfel nu ook eigenlijk wel. Dat vind ik ook wel een verklaring.quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:49 schreef Ireth het volgende:
[..]
Gisteren in de uitzending zag je MA die Jees vertelde dat er niks was tussen hem en Chiara. Heb het idee / gevoel dat MA hem bewust in de zeik heeft zitten nemen zodat Jason dacht nog een kans te hebben. Chiara had tenslotte nog geen harde "nee" gezegd. Alleen dat ze hem te jong vond. Niet dat ze niets voor hem voelde..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 48% gewijzigd door Gert op 02-03-2023 13:16:20 ]
Dat is wat me nog het meest irriteert ja, dit soort mensen lopen andere mensen te kakken te zetten maar kunnen vervolgens zelf bij een scheet in hun richting al de oorlog verklaren. Grow some balls.quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:28 schreef Gert het volgende:
Gelukkig kan Lindsey niet alleen uitdelen maar zelf ook grootmoedig incasseren.
Het wordt nog gekker, maar ik zeg nietsquote:Op vrijdag 3 maart 2023 21:08 schreef Gert het volgende:
Nou, ik ben nu ook weg hier: Chiara uit huis en Lindsssssey winnaar én vrijgesteld.![]()
Tijd voor voetbal of zo.
Ik zou idd nog ff blijven volgenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 21:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het wordt nog gekker, maar ik zeg niets
Heb net gestemd, 2x. Maar BB is zó onvoorspelbaar c.q. onbetrouwbaar dat het zomaar kan dat (wederom) geen van de genomineerden exit gaat en dat de re-entry ook een maffe 'twist' krijgt.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 21:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het wordt nog gekker, maar ik zeg niets
Ja, het krijgt een rare wending op deze manier.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 21:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Heb net gestemd, 2x. Maar BB is zo onvoorspelbaar c.q. onbetrouwbaar dat het zomaar kan dat (wederom) geen van de genomineerden exit gaat en dat de re-entry ook een maffe 'twist' krijgt.![]()
Ik ga me even inlezen denk ik.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 21:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, het krijgt een rare wending op deze manier.
IK heb geen tv gekeken dus weet niet wat al te zien is geweest kan maar beter nog niets zeggen.
Doe maar. Ik kijk de live show altijd wel kan ik gelijk de foto’s weer aanpassen.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 21:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik ga me even inlezen denk ik.![]()
Kan morgenavond ook niet kijken helaas, maar ga de live uitzending zeker terugzien. Want tja, onbetrouwbaar en onvoorspelbaar is wél leuker dan saai.
L&C kregen voor hun voorstelling héél hoge cijfers van bijna alle medebewoners. Dus die basis lag er al.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 23:09 schreef livelink het volgende:
Wie heeft er in vredesnaam op Lindsey en Charlotte gestemd voor dat theater?
Wat een kutspel wordt het zo ook. Ik begin ook aan manipulatie van BB te denken en ik ben normaal echt geen complotdenker.
Wat mij betreft mag iedereen terug, maar niet sjaaironquote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:03 schreef livelink het volgende:
Als Chayron terugkomt weet ik niet of ik blijf kijken trouwens. Vind het met al deze kunstgrepen toch al niet zo leuk meer.
Ik denk dat er met Ias in het huis meer gebeurt dan met Ali.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:50 schreef wolffie het volgende:
Ias gaat hoop ik toch, en chelsea terug, dan gebeurd er meer.
Mensen die er niks van geloven, de stemmen , kijk dan niet.
Kan best beinvloed worden, maar toch blijf ik kijkenen accepteer ik de keuze's of het nu eerlijk is of niet.
Ik blijf ook wel kijken, maar heb wel het idee dat het nu min of meer een gescripte komedie wordt dan een reallife show...quote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:50 schreef wolffie het volgende:
Ias gaat hoop ik toch, en chelsea terug, dan gebeurd er meer.
Mensen die er niks van geloven, de stemmen , kijk dan niet.
Kan best beinvloed worden, maar toch blijf ik kijkenen accepteer ik de keuze's of het nu eerlijk is of niet.
Combi Ias&Ali was gewoon leuk.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik denk dat er met Ias in het huis meer gebeurt dan met Ali.
Ja, eens. Ik had gehoopt dat Jolien zou vertrekken.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:16 schreef Ireth het volgende:
[..]
Combi Ias&Ali was gewoon leuk.
Buurman & Buurman irl...
Ias zonder Ali =![]()
Ali zonder Ias =![]()
Samen =
Fixed that for you. Ik vind het dit jaar echt niet humoristisch. Ik heb denk ik alleen echt gelachen toen het ei met de ballonnen in het mandje werd gedropt.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:14 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik blijf ook wel kijken, maar heb wel het idee dat het nu min of meer een gescripte komedie show wordt dan een reallife show...
Bedoelde het ook meer als "lachwekkend" dan als "leuk"quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Fixed that for you. Ik vind het dit jaar echt niet humoristisch. Ik heb denk ik alleen echt gelachen toen het ei met de ballonnen in het mandje werd gedropt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |