Deze gaat nog welquote:Op vrijdag 24 februari 2023 22:06 schreef NailQueen het volgende:
Eens kijken of ik nog wat pareltjes gemist heb. Waarschijnlijk niet..
Je hebt vandaag alleen maar mensen die in eerste instantie niet naar de finale mochtenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 22:24 schreef Moira het volgende:
Oooh ik denk ik schakel ff in maar dat was op een pijnlijk moment
Meh ik heb het geduld niet om me hier verder doorheen te slaanquote:Op vrijdag 24 februari 2023 22:30 schreef H_T het volgende:
[..]
Je hebt vandaag alleen maar mensen die in eerste instantie niet naar de finale mochten
Maar... Roy is wel leuk straks!
Begrijpelijkquote:Op vrijdag 24 februari 2023 22:31 schreef Moira het volgende:
[..]
Meh ik heb het geduld niet om me hier verder doorheen te slaan
In deze line up hoort het wel in de finale jaquote:Op vrijdag 24 februari 2023 22:51 schreef Cirilico het volgende:
Ik vind het stiekem toch een leuk nummer.
Ondanks dat het als een FIFA lie klinkt.
San Marinezenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 22:59 schreef NailQueen het volgende:
Ik lees op Eurovoix dat er 2 artiesten optreden in de Second Chance maar die al automatisch in de finale staan?
Deze is er 1 van!quote:Op vrijdag 24 februari 2023 22:59 schreef NailQueen het volgende:
Ik lees op Eurovoix dat er 2 artiesten optreden in de Second Chance maar die al automatisch in de finale staan?
Zing die melodiequote:
Waarom is Ronela een hot topic hier?quote:
Je kent haar nog wel van vorig jaar tochquote:Op vrijdag 24 februari 2023 23:08 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Waarom is Ronela een hot topic hier?
Uit mijn geheugen gewistquote:Op vrijdag 24 februari 2023 23:09 schreef Momo het volgende:
[..]
Je kent haar nog wel van vorig jaar toch
sLAY gUUUrlll SLaAAaaYquote:Op vrijdag 24 februari 2023 23:08 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Waarom is Ronela een hot topic hier?
Ik heb het optreden opgezocht. Ik blijf terecht vinden dat ze de finale niet haaldequote:Op vrijdag 24 februari 2023 23:09 schreef Momo het volgende:
[..]
Je kent haar nog wel van vorig jaar toch
Weetje als Roy niet gaat maar Ronela wel dan hebben we wel weer een nieuwe ESF soap serie in de maak. Albina en Ronela samen bij de pre parties etc.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 23:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Alleen maar Ronela support reacties eronder.
Had Gala Dragot in dat geval maar gewonnen, dat had vast een leuke (drama) soapserie opgeleverd, Ronela en Gala overal op hetzelfde evenementquote:Op vrijdag 24 februari 2023 23:49 schreef Momo het volgende:
[..]
Weetje als Roy niet gaat maar Ro0nela wel dan hebben we wel weer een nieuwe ESF soap serie in de maak. Albina en Ronela samen bij de pre parties etc.
Achille had tenminste een oke nummer waar nog wat uitgehaald kon worden. Met Eiffel 65 kun je echt niets meequote:Op zaterdag 25 februari 2023 11:54 schreef Momo het volgende:
Ben benieuwd wat de jury gaat doen, vrees een klein beetje dat al vast staat dat Eiffel65 gaat winnen als grootste naam. Vorig jaar won Achille Lauro ook wel grotendeels op zijn naam. Maar in de halve finale was het optreden van Eiffel65 wel echt waardeloos. Denk eigenlijk niet dat San Marino voor een van de onbekendere namen gaat.
Zo klinkt het ook, alsof het uit 2005 komtquote:Op zaterdag 25 februari 2023 13:45 schreef molloot200 het volgende:
Eiffel 65 zegt dat ze het liedje al op hun pc hadden staan sinds 2009
En daar hadden ze het beter kunnen laten jaquote:Op zaterdag 25 februari 2023 13:48 schreef Momo het volgende:
[..]
Zo klinkt het ook, alsof het uit 2005 komt
Daar ga je al.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 13:45 schreef molloot200 het volgende:
Dat is te horen.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 13:45 schreef molloot200 het volgende:
Leuke act. Een van de beste.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:18 schreef koffieleuk het volgende:
Wie is Roy?![]()
Heb eigenlijk alleen de eerste avond goed gevolgd.
Roy Paci, heeft ooit samen met Diodato meegedaan aan San Remo.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:18 schreef koffieleuk het volgende:
Wie is Roy?![]()
Heb eigenlijk alleen de eerste avond goed gevolgd.
hij is net afgelopen, jaquote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:19 schreef koffieleuk het volgende:
Schakel net in, is hij al geweest?
Ja nu is Vina Rose, niet zo veel aan volgens mijn meningquote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:19 schreef koffieleuk het volgende:
Schakel net in, is hij al geweest?
Eensquote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:20 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja nu is Vina Rose, niet zo veel aan volgens mijn mening
Wilde hem net opzoeken, dank je!quote:
Da's inderdaad heerlijk traditioneelquote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:33 schreef Momo het volgende:
Vind wel mooi hoe het een beetje San Remo is met al die mensen in mooie nette kleren in een theater achtige zaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |