Dit is toch iets wat psychopaten doen?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:05 schreef Columbiafan het volgende:
"Ik was niet van plan het dier te doden. Sterker nog, ik was ervan overtuigd dat het wapen niet dodelijk was"
Ooh, hij wilde het dus "gewoon" verwonden... Wat een mafklapper.
Dat je überhaupt zo'n wapen koopt is al vrij dubieus natuurlijk.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:06 schreef Momo het volgende:
[..]
Dit is toch iets wat psychopaten doen?
Kindsoldaat ligt hier niet wakker van.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:22 schreef Pistolero het volgende:
Gezellig team wel dat Trek met psychopaat Tiberi, MAGA-redneck Simmons en de als junior al doperende Skjelmose.
Vergeet ik nog iemand?
Jasper Stuyven plast al zittend.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:22 schreef Pistolero het volgende:
Gezellig team wel dat Trek met psychopaat Tiberi, MAGA-redneck Simmons en de als junior al doperende Skjelmose.
Vergeet ik nog iemand?
Bauke schuurt ook wel heel erg tegen het wappie-denken aanquote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:22 schreef Pistolero het volgende:
Vergeet ik nog iemand?
De altijd racistische Appelboerquote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:22 schreef Pistolero het volgende:
Vergeet ik nog iemand?
Dit geloof ik niet. Bron?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:59 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Bauke schuurt ook wel heel erg tegen het wappie-denken aan
Oorspronkelijke bron is paywall, maar: https://www.indeleiderstr(...)ens-op-vs-een-junglequote:
Het loopt blijkbaar al een tijdje, dan hadden ze toch al wel eerder gedaan? Als je het verhaal zo leest, was een straf wel een zekerheidje.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 11:04 schreef Koffieplanter het volgende:
Nu gaan we zien waar Trek van gemaakt is. Als je Skin Quimmons schorst voor een emoji (lol), zien we Tiberi voorlopig niet meer terug.
De politieke bandbreedte hier wordt echt wel superdunquote:Op dinsdag 28 februari 2023 11:12 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Oorspronkelijke bron is paywall, maar: https://www.indeleiderstr(...)ens-op-vs-een-jungle
Niet volledig wappie, maar toch.
misschien moet Trek de shirts maar zwart verven met Skull en Bones symbolen. Bad Boys of cyclingquote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:22 schreef Pistolero het volgende:
Vergeet ik nog iemand?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |