Familie van BNers die een liedje zingen en waarvan geraden moet worden van wie het familie is, jaquote:Op vrijdag 24 februari 2023 21:36 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Als dat met familie van BN'ers is, dan is dat wel een grandioos dieptepunt.
ER heeft mij nóóit getrokken, WIDM wel, maar met bekende Nederlanders is dat er niet leuker op geworden nee. Wat je extra goed ziet aan de Belgische Mol, waar het juist met gewone mensen is en niet met 'bekende' mensen. Dat maakt het juist wél leuk.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 21:40 schreef ZarB het volgende:
Shit als expeditie robinson en wie is de mol heb ik ook nooit begrepen. Allemaal van die interessantdoenerij.
Ik ook niet, maar ik kijk nog wel regelmatig op mediacourant.nl, dan zie je echt de debielste formats voorbij komen. Dat je denkt dat het een grap is, maar het is echtquote:Op vrijdag 24 februari 2023 22:04 schreef marc0871 het volgende:
Ik zou niet eens weten wat er tegenwoordig op tv is
Valt toch niks te zien.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 23:34 schreef Harvest89 het volgende:
Naakte BN'ers raden lijkt me dan wel weer leuk.
WIDM heeft de afgelopen jaren geen bekende NLers meer.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 21:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
ER heeft mij nóóit getrokken, WIDM wel, maar met bekende Nederlanders is dat er niet leuker op geworden nee. Wat je extra goed ziet aan de Belgische Mol, waar het juist met gewone mensen is en niet met 'bekende' mensen. Dat maakt het juist wél leuk.
Leuke manier om 'ik ken die mensen niet' (dat geldt doorgaans voor mij ook) te zeggen, maar je snapt het punt uiteraard.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 13:12 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
WIDM heeft de afgelopen jaren geen bekende NLers meer.
ja het zijn wannabee bekende nederlanders en dan helpt WIDM heel goed bij. Dat verandert ook de manier van spelen en maakt het programma minder leuk naar mijn mening.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 13:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Leuke manier om 'ik ken die mensen niet' (dat geldt doorgaans voor mij ook) te zeggen, maar je snapt het punt uiteraard.
Massa is Kassa is geweldig.quote:Op zondag 26 februari 2023 12:03 schreef Toine51 het volgende:
Programma's met van die "BN"ers uit verloren tijd, en dan ook nog deze mensen VIP noemen....
Please..
En eigenlijk alles van RTL en SBS.
Meiland
Gilles
Je kan beter hier vragen welk programma wél te pruimen is op tv..
2 voor twaalfquote:Op zondag 26 februari 2023 12:03 schreef Toine51 het volgende:
Programma's met van die "BN"ers uit verloren tijd, en dan ook nog deze mensen VIP noemen....
Please..
En eigenlijk alles van RTL en SBS.
Meiland
Gilles
Je kan beter hier vragen welk programma wél te pruimen is op tv..
Per seconde wijzer, kennisquizen vind ik wel leuk om te kijken/mee te doen. Blokken, België bv.quote:
Er was ook nog iets met bn'ers die radiografisch bestuurbare autootjes bestuurden. Car Wars, heette het.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 21:35 schreef Ceviche het volgende:
Die knikkershow vond ik toch wel zo infantiel, stomme bn'ers die een kleur knikker aanmoedigen
Oh God, car wars. Dat was inderdaad een bevestiging dat veel bn'ers om alles zich competitief gedragen en overdreven gaan staan springen en juichen zolang ze maar betaald worden en aandacht krijgen.quote:Op maandag 27 februari 2023 11:08 schreef Eightyone het volgende:
...het verbaast me btw dat Married At First Sight nog niet genoemd is. Trouwen met een wildvreemde. Laat maar.
[..]
Er was ook nog iets met bn'ers die radiografisch bestuurbare autootjes bestuurden. Car Wars, heette het.
Blow up vond ik eigenlijk wel leuk, maar vooral om te zien dat er blijkbaar een hele subcultuur is, met 1 man die wordt gezien als een grote naam in de ballonvouwwereld die ook continu de wereld afreist om bijvoorbeeld in Dubai te gaan ballonvouwenquote:Op maandag 27 februari 2023 10:49 schreef Eightyone het volgende:
Er is al veel ergs genoemd, maar meerdere wangedrochten met Chantal Janzen nog niet.
-Blow up (wedstrijdje ballonnen vouwen)
-Oh Wat Een Jaar (kinderlijk schuifdeurentoneel met gierende bn'-ers)
-Chantal's Beautycamper (Chantal die in een Barbie-camper mensen een metamorfose geeft).
Vrouw, je bent 44 en waarschijnlijk niet dom.
Bert en Ernie, die maakten ook vaak muziek met alledaagse voorwerpen. En namen hun kijkers daarbij serieuzer.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 19:52 schreef Eightyone het volgende:
Binnenkort op tv:
[ tweet ]
...de promo doet aan hobbyuurtjes in gehandicapten-instellingen denken. Alleen zijn de mensen in de promo dat niet.
Dat vond ik met dat trieste programma "de alleskunner". Alsof ze de oorlog wonnen, zo gedroegen ze zich als ze een spelletje "wie kan t langste op een ballon zitten of whatever" hadden gewonnen.quote:Op maandag 27 februari 2023 11:37 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Oh God, car wars. Dat was inderdaad een bevestiging dat veel bn'ers om alles zich competitief gedragen en overdreven gaan staan springen en juichen zolang ze maar betaald worden en aandacht krijgen.
Ook allemaal dezelfde koppen weerquote:Op dinsdag 28 maart 2023 19:52 schreef Eightyone het volgende:
Binnenkort op tv:
[ tweet ]
...de promo doet aan hobbyuurtjes in gehandicapten-instellingen denken. Alleen zijn de mensen in de promo dat niet.
Nou ja, als je echt meedoet om een ton te winnen dan hangt er wel veel vanaf.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 22:45 schreef ZarB het volgende:
[..]
Dat vond ik met dat trieste programma "de alleskunner". Alsof ze de oorlog wonnen, zo gedroegen ze zich als ze een spelletje "wie kan t langste op een ballon zitten of whatever" hadden gewonnen.
quote:Op dinsdag 28 maart 2023 23:37 schreef Magister_Artium het volgende:
Beste zangers. Je kan de bingokaart er zo bij pakken:
- volstrekt mislukt arrangement
- originele zanger in tranen
- 0G3ne!^$¥ zit swingend op de bank
- een meeklappende palingpopster
- inhaken bij een serieus lied
- muzikale serieverkrachter haalt hoog uit
Hier heb ik wel een mening over, alle programma's zoalds jij beschrijft vallen in deze categorie.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 21:31 schreef Benny het volgende:
Pyjama feestjes. Raad wie de zanger is. Raad van welke familie de zanger is. Raad welke zanger er in een vreemd pak zit. Geanimeerde zangers en dansers.
Je kunt het zo gek niet bedenken of er is wel een tv programma over. Maar tv makend Nederland lijkt wel te denken dat we steeds achterlijker worden, want naar mijn idee wordt van alles bedacht om de simpele ziel te bedienen.
Dus mijn vraag: wat is volgens jou de meest infantiele tv programma / tv programma voor de simpele ziel?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |