Ze wist zeker dat ze laatste ging wordenquote:
Bij de 15km langlaufen degradeert Noorwegen ook de tegenstand.quote:Op woensdag 1 maart 2023 11:30 schreef Columbiafan het volgende:
Niemand die Noorwegen wat doet vandaag, 139 meter voor Riiber.![]()
Die gaat hier gewoon 4 keer goud ophalen.
Wij worden altijd "gevraagd" als het om dingetjes gaat! Verder is het ons eigen krankzinnige brein wat altijd zoekt naar nieuwtjes feitjes en eigenaardigheden. Zeker als ik voor mijzelf spreek.quote:Op maandag 27 februari 2023 15:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat de Eurosport-commentatoren een groepsapp per sport hebben. Daar zullen zulke verhalen ook in genoemd worden, kan ik me zo voorstellen.
De commentatoren zullen ook het meeste weten over de sporters. Als ik bij de afdeling die human interest items maakt zou werken, zou ik juist de commentatoren om tips vragen.
Hier is Ivo gek op op dit soort dingenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:15 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Kun je de Nederlandse commentator niet overhalen om in het verlengde daarvan aandacht te vragen voor de funding?
Ik waardeer al die kleine feitjes altijd wel. Het commentaar maakt vaak de wedstrijd wel, vooral als er geen Nederlanders aan mee doen.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:48 schreef petervanhal het volgende:
[..]
Wij worden altijd "gevraagd" als het om dingetjes gaat! Verder is het ons eigen krankzinnige brein wat altijd zoekt naar nieuwtjes feitjes en eigenaardigheden. Zeker als ik voor mijzelf spreek.
Bij het schansspringen komen ook nog wel eens verhalen uit de oude doos langs van @petervanhal, en dan vaak over de tijd dat Nederland nog een schansspringgemeenschap had (jaren negentig enzo). Dat vind ik ook altijd heel gaaf en interessant om te horen, een beetje 'Opa vertelt' op een hele leuke manierquote:Op vrijdag 3 maart 2023 21:08 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik waardeer al die kleine feitjes altijd wel. Het commentaar maakt vaak de wedstrijd wel, vooral als er geen Nederlanders aan mee doen.
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 09:52 schreef petervanhal het volgende:
Eentje uit de oude doos!
Teamwedstrijd Thunderbay:
Duitsland won zilver en mochten van Hess een avondje uit. Richard en ik mochten dit ook en wij waren goed met Weissflog, Thoma, Dufner, Jeakle, Siegmund. Deimel en Koch. Dus wij met onze NL auto naar een lokale stripclub 20-30 km buiten de stad. Komen wij daar binnen, zijn we de enige sporters ennnnn de voltallige FIS en officials. Dolle pret. Sven Koch op het podium met Miss strip Can 1993. Het liep een bje uit de hand kan ik je vertellen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |