Martinez deed dat altijd wat beter, pakte bal en man.quote:Op donderdag 23 februari 2023 23:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Yup, zeker als je net zoals een Wijndal nog op de bank hebt gezeten ook
Sowieso is Alvarez echt strontvervelend op dit soort momenten, die wil graag naar Engeland maar dan zal ie dit soort gedrag echt wel af moeten leren...
Yup, ik vind die afgekeurde goal misschien nog wel kwalijker dan die open kans. Leer eens van echte topspitsen en weet hoe je moet inlopen bij zo'n balquote:Op donderdag 23 februari 2023 23:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij is heel capabel aan de bal maar mist gewoon wat voetbalintelligentie, ook met dat buitenspel steeds, ipv 1-1 staat het daarom 2-0.
Nee die openkans was echt het dieptepunt. Gewoon mis hequote:Op donderdag 23 februari 2023 23:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Yup, ik vind die afgekeurde goal misschien nog wel kwalijker dan die open kans. Leer eens van echte topspitsen en weet hoe je moet inlopen bij zo'n bal
Kudus is een zes. Alleen Erikgod had het bij het rechte eind met die jongen.quote:Op donderdag 23 februari 2023 23:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij is heel capabel aan de bal maar mist gewoon wat voetbalintelligentie, ook met dat buitenspel steeds, ipv 1-1 staat het daarom 2-0.
quote:Op donderdag 23 februari 2023 23:23 schreef Wotte het volgende:
Kudus is een zes. Alleen Erikgod had het bij het rechte eind met die jongen.
Opbouwen met kudus? Die doet zijn hoofd omlaag en rommelt wat aanquote:Op donderdag 23 februari 2023 23:28 schreef Wotte het volgende:
[..]
Die wilde 'm zelfs opstellen als linksback. Kan je opbouwen via zo'n jongen
Ja maar krijg je 'm van de bal af? Goed aanspeelbaar onder druk, prima techniek, snel, wendbaar. Laat regelmatig zien dat hij goed de bal af kan pakken.quote:Op donderdag 23 februari 2023 23:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Opbouwen met kudus? Die doet zijn hoofd omlaag en rommelt wat aan
Zo begon ie volgens mij ook op te vallen voordat ie in zijn eerste seizoen geblesseerd raakte. Denk ook wel dat kan, een soort Frenkie 2.0.quote:Op donderdag 23 februari 2023 23:38 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ja maar krijg je 'm van de bal af? Goed aanspeelbaar onder druk, prima techniek, snel, wendbaar. Laat regelmatig zien dat hij goed de bal af kan pakken.
Hij denkt zelf dat hij een aanvallende middenvelder is maar dit is een zes.
Die gast geeft nooit een bal af en heeft de voetbal intelligentie van een b juniorquote:Op donderdag 23 februari 2023 23:38 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ja maar krijg je 'm van de bal af? Goed aanspeelbaar onder druk, prima techniek, snel, wendbaar. Laat regelmatig zien dat hij goed de bal af kan pakken.
Hij denkt zelf dat hij een aanvallende middenvelder is maar dit is een zes.
Dat vind ik wel extreem slecht, je ziet zelf toch ook dat je buitenspel staat.quote:Op donderdag 23 februari 2023 23:41 schreef Caland het volgende:
Kudus stond twee keer bij een voorzet voor de bal
Doorgaans leer je dat af in de onder 13
Als je naar het gras kijkt zie je niks hequote:Op donderdag 23 februari 2023 23:43 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat vind ik wel extreem slecht, je ziet zelf toch ook dat je buitenspel staat.
Dat bedoel ik. Als je 'm weet aan te spelen voetbal je gewoon uit onder druk uit.quote:Op donderdag 23 februari 2023 23:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zo begon ie volgens mij ook op te vallen voordat ie in zijn eerste seizoen geblesseerd raakte. Denk ook wel dat kan, een soort Frenkie 2.0.
Anderhalf jaar geleden:quote:Op donderdag 23 februari 2023 22:54 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Haha Berghuis ook weer elke bal ingeleverd. Blijft een speler die het verschil maakt tegen Cambuur maar tegen de topploegen in ruim 1,5 jaar Ajax werkelijk nog geen bal goed geraakt heeft.
Het is gewoon jammer dat iedereen met een beetje kijk op voetbal hier dit allang zag aankomen, behalve de technische staf van Ajax.quote:Op donderdag 23 februari 2023 23:18 schreef peaceman het volgende:
Ajax is gewoon dit seizoen minder goed dan we de laatste jaren gewend waren. Dat is klote, maar het is niet anders.
Dat is al z'n hele leven het geval. Walgelijkste speler van de Nederlandse velden en totaal geen zelfreflectie.quote:Op donderdag 23 februari 2023 23:12 schreef Wotte het volgende:
Tadic is ook van het padje in zijn interview.
Die Lisandro Martinez was wel een enorme prutser he?quote:Op donderdag 23 februari 2023 23:51 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het is gewoon jammer dat iedereen met een beetje kijk op voetbal hier dit allang zag aankomen, behalve de technische staf van Ajax.
Je bent er wel heel druk mee best schattig.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 00:44 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
This is koet foetbal
Verrie praut of teh tiem hauw we pleet
Dit joe wats keem?
Servische Dirk strikes again
Did you wats keem?quote:Op vrijdag 24 februari 2023 00:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je bent er wel heel druk mee best schattig.
Vroeg begonnen met de ponypacks maat zou het proberen te bewaren voor het weekend is beter voor je.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |