abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 24 februari 2023 @ 20:50:45 #251
80382 manny
30 is best veel
pi_208131669
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2023 11:48 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Maakt niet uit waar hij vandaan komt, Ajacieden zitten, en terecht, overal maar ik zat met verbazing te luisteren en ik dacht even dat ze Heitinga aan het na lullen waren. Nu de Branie podcast maar afwachten, dat is wat journalistieker maar daardoor ook weer wat zuurder. Heb liever echte Ajacieden aan het woord, Kale en Kokkie steken er met kop en schouders bovenuit bij de podcasts.
Branie denkt / dacht er niet veel anders over trouwens. Ja: die pantelic gozer heeft een accent en lult vaak onnozel, maar deze keer zegt ie nog niet zo een hele gekke dingen zover ik het beluisterd heb.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_208132362
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2023 17:49 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Vorig seizoen ook maar 1 punt verwijderd van CL-voetbal, dus het is ook weer niet zo dat het enkel dit seizoen is.
Het is wel zo dat TD Oliver Rühnert en Urs Fischer eigenlijk altijd er vanuit gaan zoals @HowardRoark denkt. "Dit was het dan, nu kan het echt niet meer beter." Lijfsbehoud is dan ook altijd het eerste doel, alles wat daarna komt is mooi meegenomen, de 40 punten grens heilig. In hun eerste Bundesliga jaar (2019-2020) hebben ze ondanks een stunt tegen BVB wel flink op hun kloten gehad in de wedstrijden zonder publiek. Pas in de laatste drie wedstrijden van het seizoen draaiden ze het nog om. In 2020-2021 haalden ze het "Europa Dorp Toernooi" aka de Conference League, maar eigenlijk gaf niemand daar wat om, eerst die 40 punten halen, Europa doen we met het tweede elftal. Daar zijn ze dit jaar een beetje van teruggekomen, gisteren stond alleen Trimmel niet in de basis van de huidige basiskrachten en zelf geloven ze het ook maar amper hoe goed het nu gaat. "Der Wahnsinn geht Weiter". Die houding maakt hen misschien vals bescheiden, maar zeker niet zo wanhopig als stadgenoot Hertha, dat 400 miljoen heeft verbrand en meerdere trainers, investeerders en een TD versleet in de tijd dat Union van 2. Liga topper opklom naar gedeeld koploper in de Bundesliga. Ik hoop werkelijk dat Ajax niet in zo'n horrorverhaal verzeild gaat raken
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_208132684
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2023 20:50 schreef manny het volgende:

[..]
Branie denkt / dacht er niet veel anders over trouwens. Ja: die pantelic gozer heeft een accent en lult vaak onnozel, maar deze keer zegt ie nog niet zo een hele gekke dingen zover ik het beluisterd heb.
Hebben ze er allebei weinig verstand van. Ook Kale en Kokkie zagen blijkbaar een andere wedstrijd.
Allemaal cabaretteketet!
pi_208134529
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2023 21:50 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Hebben ze er allebei weinig verstand van. Ook Kale en Kokkie zagen blijkbaar een andere wedstrijd.
Zal ik eens een poging wagen? Geen greintje vechtlust behalve na de wedstrijd als je ego schijnbaar is gekrenkt. Los zand, naïve en voorspelbaar frankiaanse spelopvatting. We hebben leuk rondgetikt en soms kwamen we doorheen alleen kregen we het deksel ongelukkig op de neus mentaliteit.

Ik zie al tijden geen collectief dat jaagt tijdens balverlies. Vrij belangrijk met een speelstijl waarbij je 40 meter in de rug hebt. Ik zie laksheid, luiheid en geen enkele wil om te winnen. Er is geen visie of een duidelijke spelopvatting.
pi_208134742
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2023 23:46 schreef Wotte het volgende:

[..]
Zal ik eens een poging wagen? Geen greintje vechtlust behalve na de wedstrijd als je ego schijnbaar is gekrenkt. Los zand, naïve en voorspelbaar frankiaanse spelopvatting. We hebben leuk rondgetikt en soms kwamen we doorheen alleen kregen we het deksel ongelukkig op de neus mentaliteit.

Ik zie al tijden geen collectief dat jaagt tijdens balverlies. Vrij belangrijk met een speelstijl waarbij je 40 meter in de rug hebt. Ik zie laksheid, luiheid en geen enkele wil om te winnen. Er is geen visie of een duidelijke spelopvatting.
Daarom blijft ik er vooralsnog van overtuigd dat Heitinga voor het hoofdpodium nog ongeschikt acht. In de Eredivisie kan hij het nog wel bolwerken maar in Europa is hij duidelijk te licht bevonden....Voorlopig nog verder zoeken naar een hoofdcoach dus, met Heitinga ernaast die rustig verder ervaring op kan doen blijf ik nog het beste scenario vinden voor na de zomerstop.
Allemaal cabaretteketet!
pi_208136179
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2023 23:59 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Daarom blijft ik er vooralsnog van overtuigd dat Heitinga voor het hoofdpodium nog ongeschikt acht. In de Eredivisie kan hij het nog wel bolwerken maar in Europa is hij duidelijk te licht bevonden....Voorlopig nog verder zoeken naar een hoofdcoach dus, met Heitinga ernaast die rustig verder ervaring op kan doen blijf ik nog het beste scenario vinden voor na de zomerstop.
Eens.
  zaterdag 25 februari 2023 @ 08:01:56 #257
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_208136241
Ik ga er van uit dat dit sowieso het plan was.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_208136336
quote:

[..]

Het lijkt er vooral op dat er onder Schreuder een enorme desinteresse is ontstaan in het team. Dat maakt iets kapot in een team dat je niet even repareert met een andere coach, wie dat ook is.

Eens wel dat Heitinga sowieso niet klaar is voor het grote werk. We gooien in Nederland veel te veel jonge (beloftevolle) trainers voor de leeuwen.

Cocu, de Boer, van Nistelrooy, van Bommel, Heitinga. Die hadden allemaal veel later pas bij een topclub moeten komen, nadat ze zich elders bekwaam hadden getoond.
  zaterdag 25 februari 2023 @ 08:35:26 #259
131800 Tarado
capô de fusca
pi_208136466
quote:

[..]

Leuke poging maar klopt weinig tot niets van, ga dat geld maar terug vragen van je LOI cursus psychiatrie van de koude grond.
pi_208137082
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2023 08:17 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Het lijkt er vooral op dat er onder Schreuder een enorme desinteresse is ontstaan in het team. Dat maakt iets kapot in een team dat je niet even repareert met een andere coach, wie dat ook is.

Eens wel dat Heitinga sowieso niet klaar is voor het grote werk. We gooien in Nederland veel te veel jonge (beloftevolle) trainers voor de leeuwen.

Cocu, de Boer, van Nistelrooy, van Bommel, Heitinga. Die hadden allemaal veel later pas bij een topclub moeten komen, nadat ze zich elders bekwaam hadden getoond.
Nou dat. Ik had het geschreven kunnen hebben.
Allemaal cabaretteketet!
  zaterdag 25 februari 2023 @ 12:50:05 #261
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_208138641
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2023 08:17 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]

Klopt, bij de topclubs staat er veel meer druk op en is de foutmarge die je je kunt permitteren veel kleiner. Eigenlijk zit Van Bommel nu bij de ideale club voor hem, zoals AZ ook een ideale club voor Slot was. Organisatie die goed staat, een selectie met mogelijkheden maar wel met een lager verwachtingspatroon.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_208142000
quote:
9s.gif Op donderdag 23 februari 2023 23:58 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Die Lisandro Martinez was wel een enorme prutser he?
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_208142704
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2023 17:54 schreef Shreyas het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Zien spelen in Engeland dit seizoen? Donder op hoor :D wat mis ik deze gast bij ons achterin zeg.
pi_208143305
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2023 18:56 schreef Malavita het volgende:

[..]
Zien spelen in Engeland dit seizoen? Donder op hoor :D wat mis ik deze gast bij ons achterin zeg.
Het is voor Ajax totaal niet relevant hoe goed of slecht hij nu speelt bij Manchester United. Er zijn zat voorbeelden van spelers die bij de ene club fantastisch presteren en bij de andere club niet.

Bij Ajax was hij zeer matig. Die bekerfinale tegen Vitesse wonnen we gelukkig nog, maar na die bekerfinale afgelopen seizoen tegen PSV was ik echt helemaal klaar met die gast en zijn geblunder, dat uitverdedigen was dramatisch:

In tegenstelling tot jou ben ik dolblij dat hij weg is, zeker voor dat belachelijk hoge bedrag (55 miljoen euro ofzo). Het is alleen jammer dat Ajax met al dat geld niet een verdediger heeft aangetrokken die iets beter kan opbouwen dan Bassey.
pi_208143462
quote:

[..]

In veel gevallen worden die posities dan ook bij gebrek aan beter vergeven aan iemand intern of dichtbij de club.

Beetje rare stelling en nogal wensdenken. Is niet hoe de voetballerij werkt. Al die jaren die dat soort coaches dan de leiding hebben zou er iemand anders voor de groep moeten staan. Die moeten wel willen of kunnen, iets met vraag en aanbod en een dosis voetballogica.

Zie jij liever types als Ron Jans doorstromen naar PSV bij een vertrek van die gekke Duitser bijvoorbeeld? Veel andere namen kom ik niet op :+

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 25-02-2023 19:48:16 ]
pi_208143817
quote:
14s.gif Op zaterdag 25 februari 2023 19:47 schreef aTypisch het volgende:

Zie jij liever types als Ron Jans doorstromen naar PSV bij een vertrek van die gekke Duitser bijvoorbeeld? Veel andere namen kom ik niet op :+
PSV had natuurlijk ook Fred Rutten weer hoofdtrainer kunnen maken met Ruud van Nistelrooij als assistent.

Bij Ajax hadden ze Peter Bosz moeten aanstellen, maar de vraag is of hij wel interesse had om halverwege in te stappen.
pi_208144793
quote:
14s.gif Op zaterdag 25 februari 2023 19:47 schreef aTypisch het volgende:

[..]
In veel gevallen worden die posities dan ook bij gebrek aan beter vergeven aan iemand intern of dichtbij de club.

Beetje rare stelling en nogal wensdenken. Is niet hoe de voetballerij werkt. Al die jaren die dat soort coaches dan de leiding hebben zou er iemand anders voor de groep moeten staan. Die moeten wel willen of kunnen, iets met vraag en aanbod en een dosis voetballogica.

Ik zou verwachten dat een TD van een topclub in staat is om een trainer binnen die bij een iets mindere club dan PSV/Ajax heeft gepresteerd te verleiden naar een stap omhoog.

En dat jij dan niet verder komt dan Ron Jans zegt in elk geval dat jij niet geschikt bent als TD.

Wat je ook van Schmidt vindt, trouwens, hij laat het nu wel zien.
  zaterdag 25 februari 2023 @ 21:02:02 #268
131800 Tarado
capô de fusca
pi_208145265
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 februari 2023 20:45 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Ik zou verwachten dat een TD van een topclub in staat is om een trainer binnen die bij een iets mindere club dan PSV/Ajax heeft gepresteerd te verleiden naar een stap omhoog.

En dat jij dan niet verder komt dan Ron Jans zegt in elk geval dat jij niet geschikt bent als TD.

Je doet je best maar de aanstelling van Heitinga is niet met die van Van Nistelrooy te vergelijken, PSV had alle tijd, Ajax moest snel handelen.
Naar mijn mening komen ze beiden tekort of iig hebben ze beiden nog niet elders laten zien dat ze het aankunnen maar er is wel een verschil in hoe ze aan hun baan gekomen zijn.
pi_208145863
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 februari 2023 20:45 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]

Apart dat al die TD's dan niet met die beschikbare betere coaches komen dan :{

Gio, De Boer, Cocu, noem ze maar op: allemaal was er veel beter en ervaren materiaal beschikbaar maar werd er geen gebruik van gemaakt.

Stukje badr logica
  zaterdag 25 februari 2023 @ 23:08:14 #270
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_208147781
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2023 20:07 schreef Shreyas het volgende:

[..]
PSV had natuurlijk ook Fred Rutten weer hoofdtrainer kunnen maken met Ruud van Nistelrooij als assistent.

Bij Ajax hadden ze Peter Bosz moeten aanstellen, maar de vraag is of hij wel interesse had om halverwege in te stappen.
Peter Bosz die op een seizoen na met alle geluk van de wereld de finale van de EL haalde en een machtige prijzenkast van in totaal 0 titels overal werd ontslagen. Die had het wel even gedaan inderdaad
  zondag 26 februari 2023 @ 00:33:25 #271
80382 manny
30 is best veel
pi_208148898
Matchday. Op naar glorie!
  zondag 26 februari 2023 @ 11:04:20 #272
80382 manny
30 is best veel
pi_208150994
Missie: ontwijk bananenschil.
pi_208151188
Vitesse uit altijd lastig voor mijn gevoel, maargoed we gaan voor een 1-3
pi_208153791
Slaapverwekkend tot nu toe.
  zondag 26 februari 2023 @ 14:48:53 #275
419487 Wertha
Te midden van het moeras
pi_208153795
Het eerste kwartier: balbezit, balbezit, balbezit, balbezit, balbezit, balbezit, balbezit, balbezit, balbezit, balbezit, balbezit..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')