Blijven hopenquote:Op donderdag 23 februari 2023 16:52 schreef capricia het volgende:
Ik weet dat het nogal BNW is, maar ik denk dat de beste oplossing is om de Russische Federatie op te delen in afzonderlijke republieken. Zonder dat de Russen er de baas over kunnen spelen.
Putin uit het raam zal al een stap zijn.quote:Op donderdag 23 februari 2023 17:13 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Blijven hopen
Tegen die tijd is gans europa genuked tot parking voor navo oud ijzer
Oh, onderhandelingen zijn niet nodig, Rusland kan gewoon Oekraïne weer verlaten.quote:Op donderdag 23 februari 2023 15:12 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Nee hoor
Rusland had deze oorlog niet moeten beginnen. Oorlog is nooit een oplossing.
Ik typ hier al een jaar dat er onderhandeld moet worden , de enige manier om dit te stoppen.
Maar dat wordt mij duidelijk niet in dank afgenomen![]()
Dus doen we maar verder met oorlog.
We zien wel wie er uiteindelijk ten onder zal gaan.
En al helemaal als China ook in the picture komt.
More popcorn needed
Let op met wat je wenst.quote:Op donderdag 23 februari 2023 17:15 schreef capricia het volgende:
[..]
Putin uit het raam zal al een stap zijn.
Dat is inderdaad wel echt een dingetje. De opvolger van Poetin gaat, als hij een op een vervangen wordt zonder andere interne veranderingen een veel grotere warmonger zijn. Moet je eens zien wat een Medvedev allemaal zegt.quote:Op donderdag 23 februari 2023 17:28 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Let op met wat je wenst.
Velen in Rusland vinden hem nu al te soft
Medvedev heeft waarschijnlijk een alcohol-probleem. En is sws op een zijspoor gerangeerd door Poetin. Hij heeft nog maar weinig invloedrijke mensen achter zich staan.quote:Op donderdag 23 februari 2023 17:34 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel echt een dingetje. De opvolger van Poetin gaat, als hij een op een vervangen wordt zonder andere interne veranderingen een veel grotere warmonger zijn. Moet je eens zien wat een Medvedev allemaal zegt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk dat als Poetin uit het raam valt, het chaos wordt. En iedereen de macht probeert te grijpen. Geen idee of hij een politiek testament heeft met daarin zijn benoemde opvolger. En geen idee of die persoon genoeg backing heeft.
Maar die chaos zal ook tot het front doordringen."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
quote:Op donderdag 23 februari 2023 17:43 schreef capricia het volgende:
[..]
Medvedev heeft waarschijnlijk een alcohol-probleem. En is sws op een zijspoor gerangeerd door Poetin. Hij heeft nog maar weinig invloedrijke mensen achter zich staan.
We hebben nog die Navalny die met zijn 15-puntenplan zich geliefd probeert te maken in het westen als alternatief voor Poetin.
Maar Ja, het simpele feit dat hij dit soort manifesten zomaar kan publiceren, tweiwjl hij gevangen zit, moet de meeste BNWers een controled opposition gevoel geven.
Dit draadje:
https://twitter.com/naval(...)34G6tuT7vJh0LTw&s=19Navalny is dan ook helemaal niet zo westers gezind als dat hij doet voorkomen. Hij presenteert zich zo, tevens als martelaar om goodwill te kweken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed, het is geen Poetin of zo maar echt fris is ie ook niet.
En wat je zegt klopt ook, dat wordt een grote bende infighting.''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
Daar ben ik het helemaal mee eens.quote:Op donderdag 23 februari 2023 17:46 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Navalny is dan ook helemaal niet zo westers gezind als dat hij doet voorkomen. Hij presenteert zich zo, tevens als martelaar om goodwill te kweken.
Goed, het is geen Poetin of zo maar echt fris is ie ook niet
Denk je dat de positie van Poetin dan nog houdbaar is?quote:Op donderdag 23 februari 2023 17:47 schreef miss_sly het volgende:
De enige goede uitkomst is dan ook dat Oekraïne wint en Rusland werkelijk verslagen wordt, denk ik.
Wat zou die dan kunnen doen? Meer dienstplichtigen oproepen?quote:Op donderdag 23 februari 2023 17:34 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel echt een dingetje. De opvolger van Poetin gaat, als hij een op een vervangen wordt zonder andere interne veranderingen een veel grotere warmonger zijn. Moet je eens zien wat een Medvedev allemaal zegt.
0%quote:Op donderdag 23 februari 2023 17:48 schreef capricia het volgende:
[..]
Denk je dat de positie van Poetin dan nog houdbaar is?
Nuke fest ...quote:Op donderdag 23 februari 2023 17:47 schreef miss_sly het volgende:
De enige goede uitkomst is dan ook dat Oekraïne wint en Rusland werkelijk verslagen wordt, denk ik.
Nee, zeker niet. Maar er is dan geen leger meer, geen economie meer, geen mensen meer, geen materieel meer, of dat alles in dusdanige kleine aantallen dat Rusland niets meer kan uitvreten. Geen internationale betrekkingen meer. Uitgerangeerd.quote:Op donderdag 23 februari 2023 17:48 schreef capricia het volgende:
[..]
Denk je dat de positie van Poetin dan nog houdbaar is?
Uitdrukkelijk niet. Maar by all means, gooi er nog een oneliner tegenaan.quote:
Met kernraketten en een rode knop. Lijkt me geen fijn vooruitzicht.quote:Op donderdag 23 februari 2023 17:51 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nee, zeker niet. Maar er is dan geen leger meer, geen economie meer, geen mensen meer, geen materieel meer, of dat alles in dusdanige kleine aantallen dat Rusland niets meer kan uitvreten. Geen internationale betrekkingen meer. Uitgerangeerd.
Euh?quote:Op donderdag 23 februari 2023 17:51 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nee, zeker niet. Maar er is dan geen leger meer, geen economie meer, geen mensen meer, geen materieel meer, of dat alles in dusdanige kleine aantallen dat Rusland niets meer kan uitvreten. Geen internationale betrekkingen meer. Uitgerangeerd.
Dat is al de gehele oorlog het geval.quote:Op donderdag 23 februari 2023 17:52 schreef capricia het volgende:
[..]
Met kernraketten en een rode knop. Lijkt me geen fijn vooruitzicht.
/ignorequote:Op donderdag 23 februari 2023 17:52 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Euh?
Nieuwe fantasy serie op Netflix?
Kzit in auto te wachten op zoon en dus op mobieltje.quote:Op donderdag 23 februari 2023 17:51 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Uitdrukkelijk niet. Maar by all means, gooi er nog een oneliner tegenaan.
Maar Rusland heeft nu nog een leger, een economie en mensen. Als je dat alles wegvaagt, kan je best eens aan hun doctrine qua gebruik van dit soort wapens komen.quote:Op donderdag 23 februari 2023 17:52 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat is al de gehele oorlog het geval.
Dat kan. Ik weet niet of ik daar werkelijk in geloof. En hoe langer deze oorlog duurt, hoe meer scheurtjes er ook in de Russische samenleving komen, denk ik.quote:Op donderdag 23 februari 2023 17:54 schreef capricia het volgende:
[..]
Maar Rusland heeft nu nog een leger, een economie en mensen. Als je dat alles wegvaagt, kan je best eens aan hun doctrine qua gebruik van dit soort wapens komen.
(Ja, die doctrine staat op schrift)
Wat zou jouw 'if then what' scenario zijn?quote:Op donderdag 23 februari 2023 17:56 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat kan. Ik weet niet of ik daar werkelijk in geloof. En hoe langer deze oorlog duurt, hoe meer scheurtjes er ook in de Russische samenleving komen, denk ik.
Er is natuurlijk gewoon helemaal geen ideaal scenario waarin alles in één klap weer pais en vree en kumbaya is, helaas.
Oh die denkt ondertussen natuurlijk dat ganse wereld aan zn voeten ligt.quote:Zelensky: “Nog geen Chinees vredesplan gezien”
De Oekraïense president Volodymyr Zelensky “staat open” voor een gesprek met China, maar heeft “nog geen vredesvoorstel van dat land gezien”.
https://www.hln.be/buiten(...)lan-gezien~ad9d7060/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |