abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_208111794
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2023 13:24 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
En daarmee kom je over als een treiterende trol, terwijl het helemaal geen onnozele vergelijking was.. Doe eens niet, dan wordt het er voor iedereen hier beter op.
Zullen we onderhandelen of ... :7
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  donderdag 23 februari 2023 @ 13:40:09 #277
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_208111850
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2023 13:34 schreef over_hedge het volgende:
https://twitter.com/PStyl(...)ijken.htmlp208111757

Dit is hoe goed het gaat. apc uit de jaren 50 inzetten is vast een teken dat het allemaal prima volgens plan gaat
Ergens in de eerste paar maanden werden ook al jaren 60 tanks gespot, en vrachtwagens van de jaren 30-40 iirc. Zijn vast allemaal goede tekenen ja.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  Forum Admin donderdag 23 februari 2023 @ 13:43:40 #278
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_208111891
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2023 13:35 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Zullen we onderhandelen of ... :7
Is goed, ik wil een stuk van je tuin anders mag je hier niet meer posten en neem ik niet alleen je tuin maar ook je huis in.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  Forum Admin donderdag 23 februari 2023 @ 13:45:16 #279
pi_208111907
Ja sorry dat waren tien seconden, tijd is voorbij, nu neem ik je tuin sowieso in en als je hier wil posten wil ik ook je huis.

Onderhandelen voor vrede. #NAHO (noord Atlantische huuronderneming)
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_208111985
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2023 13:40 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
Ergens in de eerste paar maanden werden ook al jaren 60 tanks gespot, en vrachtwagens van de jaren 30-40 iirc. Zijn vast allemaal goede tekenen ja.
Ja bizar. Oude vrachtwagens maakt niet zoveel uit. En in de eerste maanden waren die oude tanks nog best waardevol. (soort van) Want ook Oekraïne heeft allemaal oud ussr spul natuurlijk. Dus oud vs oud maakt niet zo veel uit. Al blijft het raar natuurlijk dat het 2e sterkste leger ter wereld (wat iedereen toen nog dacht) Überhaupt nog dat soort tanks moet inzetten.

Maar nu heeft Oekraïne ondertussen steeds meer moderne wapens. En dat is echt prijs schieten tegen door soort tegenstand.. Zie je het al voor je. Bradleys vs deze dingen uit de jaren 50

Of een leopard 2 vs een t64 of zo
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_208112003
quote:
1s.gif Op woensdag 22 februari 2023 21:13 schreef capricia het volgende:

[..]
Maar je weet wel wat dat betekent? De moderne tijd/moderne geschiedenis. Of zijn deze begrippen helemaal nieuw voor je?

En begrijp je dan deze stelling:
[..]

Ja hoor.

Ik vraag me alleen af of je dat oorspronkelijk ook zo bedoelde maar so be it.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
  Forum Admin donderdag 23 februari 2023 @ 13:58:40 #282
pi_208112063
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2023 13:51 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Ja bizar. Oude vrachtwagens maakt niet zoveel uit. En in de eerste maanden waren die oude tanks nog best waardevol. (soort van) Want ook Oekraïne heeft allemaal oud ussr spul natuurlijk. Dus oud vs oud maakt niet zo veel uit. Al blijft het raar natuurlijk dat het 2e sterkste leger ter wereld (wat iedereen toen nog dacht) Überhaupt nog dat soort tanks moet inzetten.

Maar nu heeft Oekraïne ondertussen steeds meer moderne wapens. En dat is echt prijs schieten tegen door soort tegenstand.. Zie je het al voor je. Bradleys vs deze dingen uit de jaren 50

Of een leopard 2 vs een t64 of zo
Nou ja dat beeld klopte dus niet. Rusland heeft/had gewoon gigantisch veel van alles dus het is niet zo raar dat ze dat inzetten.

Je zegt het zelf al, dit had voldoende moeten zijn. Putin heeft alleen niet gerekend op de wilskracht van Oekraïne en de massale steun vanuit het westen.(en de onderschatting van de incompetentie van de legerleiding) Want laten we wel zijn, zonder die twee factoren was het heel snel afgelopen geweest. Zie ook hostomel.
pi_208112120
quote:
1s.gif Op donderdag 23 februari 2023 13:58 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Nou ja dat beeld klopte dus niet. Rusland heeft/had gewoon gigantisch veel van alles dus het is niet zo raar dat ze dat inzetten.

Je zegt het zelf al, dit had voldoende moeten zijn. Putin heeft alleen niet gerekend op de wilskracht van Oekraïne en de massale steun vanuit het westen.(en de onderschatting van de incompetentie van de legerleiding) Want laten we wel zijn, zonder die twee factoren was het heel snel afgelopen geweest. Zie ook hostomel.
Nee de memes van 2e sterkste leger in Oekraïne begint aardig te kloppen zo :P En ja het scheelde idd ook niet veel of het was gewoon gelukt in paar dagen zoals bedoeld en gedacht door iedereen.

Maar dat ze nu spul uit de jaren 50 inzetten vind ik wel vrij raar. Of misschien is raar niet het juiste woord. Want ja als je het toch hebt staan is het nog altijd beter dan niks. Maar lijkt me een prima voorbeeld dat het allemaal niet best gaat. Daarom blijf ik het bijzonder vinden dat mensen ja een jaar nog durven te roepen dat het allemaal wel prima gaat
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_208112165
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2023 14:02 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Nee de memes van 2e sterkste leger in Oekraïne begint aardig te kloppen zo :P En ja het scheelde idd ook niet veel of het was gewoon gelukt in paar dagen zoals bedoeld en gedacht door iedereen.

Maar dat ze nu spul uit de jaren 50 inzetten vind ik wel vrij raar. Of misschien is raar niet het juiste woord. Want ja als je het toch hebt staan is het nog altijd beter dan niks. Maar lijkt me een prima voorbeeld dat het allemaal niet best gaat. Daarom blijf ik het bijzonder vinden dat mensen ja een jaar nog durven te roepen dat het allemaal wel prima gaat
Sta ook altijd te kijken van mensen die denken dat Rusland nog een hele berg goed getrainde militairen en modern materieek achter de hand zou hebben of aan het trainen en produceren zou zijn. Maar zo werkt het niet natuurlijk.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  Forum Admin donderdag 23 februari 2023 @ 14:23:45 #285
pi_208112360
quote:
2s.gif Op donderdag 23 februari 2023 14:05 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Sta ook altijd te kijken van mensen die denken dat Rusland nog een hele berg goed getrainde militairen en modern materieek achter de hand zou hebben of aan het trainen en produceren zou zijn. Maar zo werkt het niet natuurlijk.
Mwah daar valt ook wel wat voor te zeggen. Niet dat het klopt natuurlijk maar veel mensen hebben een beeld van Rusland dat meer lijkt op de USSR dan de Russische federatie.

Een imago dat ze zelf ook heel lang op hebben weten te zetten. Oa via internet, stoere taal, nep wonderwapens (armata, sarmat, in mindere mate shtora etc) en als je niet het achterste van je tong hoeft te laten zien kom je heel ver met grote woorden en een handjevol semi functionerende high tech spul.
pi_208112443
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2023 12:07 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
[..]
Het aantal gesneuvelde militairen wordt niet echt vrij gegeven, ganse steden kapot geschoten, burgerslachtoffers, hun leger gedecimeerd, ganse economie voor jaren ontwricht, oneindige schuldenberg enz

Ik hoop echt dat het dit allemaal waard was.

Dus ook voor jou : het gaat goed ^O^
Ik vind van niet, Rusland had nooit aan deze oorlog moeten beginnen.
Maar daar denk jij wellicht anders over.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  donderdag 23 februari 2023 @ 15:08:50 #287
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_208112981
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2023 10:35 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Goh zullen we dit even op globaal niveau toepassen ?
Iedereen terug sturen naar eigen land ?
:7
Als die gene vinden dat het bij dat andere land moet aangetrokken wel jah.
Hier over de grens zit het dorpje Gronau waarvan 1/3 ongeveer ned tlands is, denk je dat Duitsland het gewoon toe laat als dorpje ineens door Nederland geclaimd word.
De Duitse burgers word de mond gesnoerd,grotendeels gedeporteerd en de rest stemt onder dreiging van vuurwapens voor annexatie bij Nederland.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_208113020
quote:
1s.gif Op donderdag 23 februari 2023 14:32 schreef Wantie het volgende:

Ik vind van niet, Rusland had nooit aan deze oorlog moeten beginnen.
Maar daar denk jij wellicht anders over.
Nee hoor
Rusland had deze oorlog niet moeten beginnen. Oorlog is nooit een oplossing.
Ik typ hier al een jaar dat er onderhandeld moet worden , de enige manier om dit te stoppen.
Maar dat wordt mij duidelijk niet in dank afgenomen ;(

Dus doen we maar verder met oorlog.
We zien wel wie er uiteindelijk ten onder zal gaan.
En al helemaal als China ook in the picture komt.
More popcorn needed
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_208113196
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2023 15:12 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Nee hoor
Rusland had deze oorlog niet moeten beginnen. Oorlog is nooit een oplossing.
Ik typ hier al een jaar dat er onderhandeld moet worden , de enige manier om dit te stoppen.
Maar dat wordt mij duidelijk niet in dank afgenomen ;(

Dus doen we maar verder met oorlog.
We zien wel wie er uiteindelijk ten onder zal gaan.
En al helemaal als China ook in the picture komt.
More popcorn needed
_O- Een jaar lang volhouden dat de oorlog wordt veroorzaakt door NAVO / de VS / Oekraine / Nazi's en nu 180 graden draaien.

Rusland wil niet onderhandelen; daarom worden die opmerkingen van je niet in dank afgenomen. Het is onzin, om wederom de schuld van de oorlog bij het slachtoffer neer te leggen.
pi_208113211
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2023 15:29 schreef The_End het volgende:

[..]
_O- Een jaar lang volhouden dat de oorlog wordt veroorzaakt door NAVO / de VS / Oekraine / Nazi's en nu 180 graden draaien.

Rusland wil niet onderhandelen; daarom worden die opmerkingen van je niet in dank afgenomen. Het is onzin, om wederom de schuld van de oorlog bij het slachtoffer neer te leggen.
ja het rokje van Oekraïne was dan ook wel erg kort!
pi_208113501
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2023 15:29 schreef The_End het volgende:

[..]
Je leest maar het dringt niet door :W

quote:
Is goed !
Meer oorlog ... ik haal alvast extra popcorn
  donderdag 23 februari 2023 @ 16:04:30 #292
8369 speknek
Another day another slay
pi_208113557
Natuurlijk moet er onderhandeld worden. Over de capitulatie van Rusland en de hoogte van de herstelbetalingen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_208113640
quote:
14s.gif Op donderdag 23 februari 2023 13:52 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]
Ja hoor.

Ik vraag me alleen af of je dat oorspronkelijk ook zo bedoelde maar so be it.
Dat is voor jou een vraag en voor mij een weet.
Het zijn gewoon normale begrippen.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_208113689
quote:
1s.gif Op donderdag 23 februari 2023 16:15 schreef capricia het volgende:

Het zijn gewoon normale begrippen.
Dat stond dan ook nooit ter discussie maar het zit je blijkbaar (nog steeds) dwars.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
pi_208113737
quote:
14s.gif Op donderdag 23 februari 2023 16:18 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]
Dat stond dan ook nooit ter discussie maar het zit je blijkbaar (nog steeds) dwars.
Ik leer je graag wat bij.
quote:
Wat is modern eigenlijk?
dare to ask O+
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_208113761
quote:
1s.gif Op donderdag 23 februari 2023 16:22 schreef capricia het volgende:

[..]
Ik leer je graag wat bij.
[..]
O+
Jij schrijft 'moderne geschiedenis' maar bedoelt blijkbaar specifiek het tijdvak de moderne tijd. Als je iets specifieks bedoelt moet je wel de juiste termen gebruiken natuurlijk. Dat voorkomt verwarring en niet te vergeten offtopic geneuzel.
[..]
pi_208113778
quote:
14s.gif Op donderdag 23 februari 2023 16:24 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]
Jij schrijft 'moderne geschiedenis' maar bedoelt blijkbaar specifiek het tijdvak de moderne tijd. Als je iets specifieks bedoelt moet je wel de juiste termen gebruiken natuurlijk. Dat voorkomt verwarring en niet te vergeten offtopic geneuzel.
quote:
Het zit je blijkbaar (nog steeds) dwars
.
Ik hou er maar over op.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_208113789
quote:
1s.gif Op donderdag 23 februari 2023 16:26 schreef capricia het volgende:

[..]
[..]
.
Ik hou er maar over op.
Okidokie!
[..]
pi_208113801
quote:
1s.gif Op donderdag 23 februari 2023 16:04 schreef speknek het volgende:
Natuurlijk moet er onderhandeld worden. Over de capitulatie van Rusland en de hoogte van de herstelbetalingen.
Als dat de problemen in die regio oplost, dan moet dat zeker.

Maar als ik het zo eens bekijk zal dat alleen de oorlog van nu oplossen en niets meer. Kunnen we over 10 jaar weer opnieuw beginnen.

Beter is om de problemen op te lossen in plaats van de symptomen.
pi_208113991
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2023 15:58 schreef UncleScorp het volgende:

Is goed !
Meer oorlog ... ik haal alvast extra popcorn
Het is niet goed, maar Rusland wil niet. Dus blijft het oorlog tot Rusland zich terugtrekt...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')