Zullen we onderhandelen of ...quote:Op donderdag 23 februari 2023 13:24 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
En daarmee kom je over als een treiterende trol, terwijl het helemaal geen onnozele vergelijking was.. Doe eens niet, dan wordt het er voor iedereen hier beter op.
Ergens in de eerste paar maanden werden ook al jaren 60 tanks gespot, en vrachtwagens van de jaren 30-40 iirc. Zijn vast allemaal goede tekenen ja.quote:Op donderdag 23 februari 2023 13:34 schreef over_hedge het volgende:
https://twitter.com/PStyl(...)ijken.htmlp208111757
Dit is hoe goed het gaat. apc uit de jaren 50 inzetten is vast een teken dat het allemaal prima volgens plan gaat
Is goed, ik wil een stuk van je tuin anders mag je hier niet meer posten en neem ik niet alleen je tuin maar ook je huis in.quote:Op donderdag 23 februari 2023 13:35 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Zullen we onderhandelen of ...
Ja bizar. Oude vrachtwagens maakt niet zoveel uit. En in de eerste maanden waren die oude tanks nog best waardevol. (soort van) Want ook Oekraïne heeft allemaal oud ussr spul natuurlijk. Dus oud vs oud maakt niet zo veel uit. Al blijft het raar natuurlijk dat het 2e sterkste leger ter wereld (wat iedereen toen nog dacht) Überhaupt nog dat soort tanks moet inzetten.quote:Op donderdag 23 februari 2023 13:40 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ergens in de eerste paar maanden werden ook al jaren 60 tanks gespot, en vrachtwagens van de jaren 30-40 iirc. Zijn vast allemaal goede tekenen ja.
Ja hoor.quote:Op woensdag 22 februari 2023 21:13 schreef capricia het volgende:
[..]
Maar je weet wel wat dat betekent? De moderne tijd/moderne geschiedenis. Of zijn deze begrippen helemaal nieuw voor je?
En begrijp je dan deze stelling:
[..]
Nou ja dat beeld klopte dus niet. Rusland heeft/had gewoon gigantisch veel van alles dus het is niet zo raar dat ze dat inzetten.quote:Op donderdag 23 februari 2023 13:51 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja bizar. Oude vrachtwagens maakt niet zoveel uit. En in de eerste maanden waren die oude tanks nog best waardevol. (soort van) Want ook Oekraïne heeft allemaal oud ussr spul natuurlijk. Dus oud vs oud maakt niet zo veel uit. Al blijft het raar natuurlijk dat het 2e sterkste leger ter wereld (wat iedereen toen nog dacht) Überhaupt nog dat soort tanks moet inzetten.
Maar nu heeft Oekraïne ondertussen steeds meer moderne wapens. En dat is echt prijs schieten tegen door soort tegenstand.. Zie je het al voor je. Bradleys vs deze dingen uit de jaren 50
Of een leopard 2 vs een t64 of zo
Nee de memes van 2e sterkste leger in Oekraïne begint aardig te kloppen zoquote:Op donderdag 23 februari 2023 13:58 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Nou ja dat beeld klopte dus niet. Rusland heeft/had gewoon gigantisch veel van alles dus het is niet zo raar dat ze dat inzetten.
Je zegt het zelf al, dit had voldoende moeten zijn. Putin heeft alleen niet gerekend op de wilskracht van Oekraïne en de massale steun vanuit het westen.(en de onderschatting van de incompetentie van de legerleiding) Want laten we wel zijn, zonder die twee factoren was het heel snel afgelopen geweest. Zie ook hostomel.
Sta ook altijd te kijken van mensen die denken dat Rusland nog een hele berg goed getrainde militairen en modern materieek achter de hand zou hebben of aan het trainen en produceren zou zijn. Maar zo werkt het niet natuurlijk.quote:Op donderdag 23 februari 2023 14:02 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nee de memes van 2e sterkste leger in Oekraïne begint aardig te kloppen zoEn ja het scheelde idd ook niet veel of het was gewoon gelukt in paar dagen zoals bedoeld en gedacht door iedereen.
Maar dat ze nu spul uit de jaren 50 inzetten vind ik wel vrij raar. Of misschien is raar niet het juiste woord. Want ja als je het toch hebt staan is het nog altijd beter dan niks. Maar lijkt me een prima voorbeeld dat het allemaal niet best gaat. Daarom blijf ik het bijzonder vinden dat mensen ja een jaar nog durven te roepen dat het allemaal wel prima gaat
Mwah daar valt ook wel wat voor te zeggen. Niet dat het klopt natuurlijk maar veel mensen hebben een beeld van Rusland dat meer lijkt op de USSR dan de Russische federatie.quote:Op donderdag 23 februari 2023 14:05 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Sta ook altijd te kijken van mensen die denken dat Rusland nog een hele berg goed getrainde militairen en modern materieek achter de hand zou hebben of aan het trainen en produceren zou zijn. Maar zo werkt het niet natuurlijk.
Ik vind van niet, Rusland had nooit aan deze oorlog moeten beginnen.quote:Op donderdag 23 februari 2023 12:07 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
[..]
Het aantal gesneuvelde militairen wordt niet echt vrij gegeven, ganse steden kapot geschoten, burgerslachtoffers, hun leger gedecimeerd, ganse economie voor jaren ontwricht, oneindige schuldenberg enz
Ik hoop echt dat het dit allemaal waard was.
Dus ook voor jou : het gaat goed
Als die gene vinden dat het bij dat andere land moet aangetrokken wel jah.quote:Op donderdag 23 februari 2023 10:35 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Goh zullen we dit even op globaal niveau toepassen ?
Iedereen terug sturen naar eigen land ?
Nee hoorquote:Op donderdag 23 februari 2023 14:32 schreef Wantie het volgende:
Ik vind van niet, Rusland had nooit aan deze oorlog moeten beginnen.
Maar daar denk jij wellicht anders over.
quote:Op donderdag 23 februari 2023 15:12 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Nee hoor
Rusland had deze oorlog niet moeten beginnen. Oorlog is nooit een oplossing.
Ik typ hier al een jaar dat er onderhandeld moet worden , de enige manier om dit te stoppen.
Maar dat wordt mij duidelijk niet in dank afgenomen![]()
Dus doen we maar verder met oorlog.
We zien wel wie er uiteindelijk ten onder zal gaan.
En al helemaal als China ook in the picture komt.
More popcorn needed
ja het rokje van Oekraïne was dan ook wel erg kort!quote:Op donderdag 23 februari 2023 15:29 schreef The_End het volgende:
[..]Een jaar lang volhouden dat de oorlog wordt veroorzaakt door NAVO / de VS / Oekraine / Nazi's en nu 180 graden draaien.
Rusland wil niet onderhandelen; daarom worden die opmerkingen van je niet in dank afgenomen. Het is onzin, om wederom de schuld van de oorlog bij het slachtoffer neer te leggen.
Je leest maar het dringt niet doorquote:Op donderdag 23 februari 2023 15:29 schreef The_End het volgende:
[..]Een jaar lang volhouden dat de oorlog wordt veroorzaakt door NAVO / de VS / Oekraine / Nazi's en nu 180 graden draaien.
Is goed !quote:Rusland wil niet onderhandelen; daarom worden die opmerkingen van je niet in dank afgenomen. Het is onzin, om wederom de schuld van de oorlog bij het slachtoffer neer te leggen.
Dat is voor jou een vraag en voor mij een weet.quote:Op donderdag 23 februari 2023 13:52 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Ja hoor.
Ik vraag me alleen af of je dat oorspronkelijk ook zo bedoelde maar so be it.
Dat stond dan ook nooit ter discussie maar het zit je blijkbaar (nog steeds) dwars.quote:Op donderdag 23 februari 2023 16:15 schreef capricia het volgende:
Het zijn gewoon normale begrippen.
Ik leer je graag wat bij.quote:Op donderdag 23 februari 2023 16:18 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Dat stond dan ook nooit ter discussie maar het zit je blijkbaar (nog steeds) dwars.
dare to askquote:Wat is modern eigenlijk?
Jij schrijft 'moderne geschiedenis' maar bedoelt blijkbaar specifiek het tijdvak de moderne tijd. Als je iets specifieks bedoelt moet je wel de juiste termen gebruiken natuurlijk. Dat voorkomt verwarring en niet te vergeten offtopic geneuzel.quote:
quote:Op donderdag 23 februari 2023 16:24 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Jij schrijft 'moderne geschiedenis' maar bedoelt blijkbaar specifiek het tijdvak de moderne tijd. Als je iets specifieks bedoelt moet je wel de juiste termen gebruiken natuurlijk. Dat voorkomt verwarring en niet te vergeten offtopic geneuzel.
.quote:Het zit je blijkbaar (nog steeds) dwars
Okidokie!quote:
Als dat de problemen in die regio oplost, dan moet dat zeker.quote:Op donderdag 23 februari 2023 16:04 schreef speknek het volgende:
Natuurlijk moet er onderhandeld worden. Over de capitulatie van Rusland en de hoogte van de herstelbetalingen.
Het is niet goed, maar Rusland wil niet. Dus blijft het oorlog tot Rusland zich terugtrekt...quote:Op donderdag 23 februari 2023 15:58 schreef UncleScorp het volgende:
Is goed !
Meer oorlog ... ik haal alvast extra popcorn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |