EU Justice Commissioner Didier Reynders said in an interview published in France's La Mondequote:US, EU Cannot Locate Part Of $200 Bn ‘frozen’ Russian Assets; 'do Not Know Where It Is...'
“They do not know where exactly they [the frozen funds] are,” Charles Lichfield, a senior finance expert at the Atlantic Council told Estonian media.
Dus eigenlijk vind je dat het westen veel eerder zwaardere wapens richting Oekraïne had moeten sturen.quote:Op maandag 27 februari 2023 07:41 schreef UncleScorp het volgende:
Ok klinkt allemaal weer zeer belovend, net zoals al het vorige. Grappig toch dat ze dat dan al niet eerder gestuurd hebben? Nee, eerst 100duizenden doden laten vallen![]()
Of is het sturen van deze "oppermachtige" wapens een teken dat oekr zwaar aan het verliezen is ?
En ? kan je al een inschatting makken tegen wanneer ze hiermee de rus gaan verslaan ?
En hopen jullie dat ze de Krim gaan aanvallen ?
Iedereen benieuwd wat de rus dan gaat doen ?
Hopen we op totale escalatie ?
De VS zal alleszins benieuwd zijn wat Rusland boven zal halen uit zijn arsenaal, dat is duidelijk.
En het wordt gedopt op oekr, so care
Jij niet?quote:Op maandag 27 februari 2023 08:06 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dus eigenlijk vind je dat het westen veel eerder zwaardere wapens richting Oekraïne had moeten sturen.
Gekleurd nieuws is propaganda? Althans het gevolg is hetzelfde; de bevolking heeft een vertekend beeld van de werkelijkheid.quote:Op zondag 26 februari 2023 21:00 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Je snijdt een interessant punt aan, maar propaganda is het niet. Gekleurd? Dat vaak wel.
misschien vooral een vorm van een nieusbericht heel erg opkloppen door de suggestie van iets enorm spannend te geven... maar eigenlijk is het hooguit een bewijs van bureaucratische werkwijzes binnen de compliciteit van europese overheidsstructuren...quote:Op maandag 27 februari 2023 07:55 schreef UncleScorp het volgende:
Dit is wsl propaganda, maar als het waar is ...
[..]
EU Justice Commissioner Didier Reynders said in an interview published in France's La Monde
Lol ... Didier Reynders ? Een belgische ex-politicus die in eigen land ten schande gemaakt werd omdat ie overheidsgeld gebruikte om zn vakantiehuisjes te "renoveren" ...
https://commission.europa(...)ice-and-consumers_enquote:This Commission department is responsible for EU policy on justice, consumer rights and gender equality.
The Directorate-General for Justice and Consumers develops and carries out the Commission's policies on:
Justice and fundamental rights
Consumers
The European Commission’s priorities include the European Green deal, a digital future, an economy that works for people, promoting and strengthening European democracy.
Hoe zou jij de TS uit dit topic beoordelen?quote:Op zondag 26 februari 2023 08:17 schreef UncleScorp het volgende:
Ik heb nooit russische propaganda gezien, integendeel, mn hele leven gebrainwashed door Hollywood.
Kan jij de toekomst voorspellen?quote:Op maandag 27 februari 2023 07:41 schreef UncleScorp het volgende:
Ok klinkt allemaal weer zeer belovend, net zoals al het vorige. Grappig toch dat ze dat dan al niet eerder gestuurd hebben? Nee, eerst 100duizenden doden laten vallen![]()
Of is het sturen van deze "oppermachtige" wapens een teken dat oekr zwaar aan het verliezen is ?
En ? kan je al een inschatting makken tegen wanneer ze hiermee de rus gaan verslaan ?
En hopen jullie dat ze de Krim gaan aanvallen ?
Iedereen benieuwd wat de rus dan gaat doen ?
Hopen we op totale escalatie ?
De VS zal alleszins benieuwd zijn wat Rusland boven zal halen uit zijn arsenaal, dat is duidelijk.
En het wordt gedopt op oekr, so care
Och aan de vele "volwassen" reacties te zien, zou ik zeggen "verder onderzoeken"quote:Op maandag 27 februari 2023 10:09 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Hoe zou jij de TS uit dit topic beoordelen?
GC / Topjournalisten komen erachter: Amerikaans bombardement op Nord Stream
Waarom wordt dit niet verder onderzocht ?quote:Seymour Myron (Sy) Hersh (Chicago, 8 april 1937) is een Amerikaans onderzoeksjournalist en publicist die regelmatig schrijft in The New Yorker over militaire en veiligheidszaken. Zijn werk kreeg wereldwijde bekendheid en erkenning in 1969 toen hij het bloedbad van Mỹ Lai en de daaropvolgende doofpotaffaire tijdens de Vietnamoorlog onthulde. Hiervoor ontving hij de Pulitzer-prijs voor internationale journalistiek. In 2004 kregen zijn rapportages over de mishandeling van gevangenen door het Amerikaanse leger in de Abu Ghraibgevangenis veel aandacht. In 2013 noemde hij het officiële rapport dat de dood van Osama bin Laden beschrijft "een grote leugen. Geen enkel woord is waar". Hierop kreeg hij veel kritiek maar hij bleef bij zijn standpunt, hoewel hij niet ontkende dat Bin Laden door de Amerikanen is gedood. Gebaseerd op een anonieme bron onthulde Seymour in februari 2023 dat de ontploffing van de Nordstream-pijpleiding een geheime operatie van de Verenigde Staten was.
En nog een ander nieuw account:quote:Op maandag 27 februari 2023 10:50 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Och aan de vele "volwassen" reacties te zien, zou ik zeggen "verder onderzoeken"
Maar ja, iemand die iets negatiefs over de VS schrijft ...![]()
Ik zie daar zelfs commentaar gebaseerd op zijn leeftijd![]()
Maar wat dan met Biden ?
Ik denk dat er wel andere "journalisten" rondlopen als ik de mens zijn wikipedia bekijk ?
[..]
Waarom wordt dit niet verder onderzocht ?
Heeft de VS diplomatieke onschendbaarheid in alles ofzo ?
Ze hebben geprobeerd de schuld op Rusland te schuiven, maar zelfs dat is niet gelukt ?
En dan blijft het maar stil ?
Oh en hier is een apart topic voor btw
Maar wat bedoel je nou ?
Is dit russische propaganda door een amerikaanse journalist die jarenlang voor New York Times geschreven heeft ?
Ik begrijp het niet goed ?
Tuurlijk niet, maar ik voel dat dit slecht gaat aflopen.quote:Op maandag 27 februari 2023 10:20 schreef theguyver het volgende:
[..]
Kan jij de toekomst voorspellen?
quote:Op maandag 27 februari 2023 10:51 schreef Raw85 het volgende:
[..]
En nog een ander nieuw account:
POL / Topjournalisten komen erachter: Amerikaans bombardement op Nord Stream
Tuurlijk.quote:Op maandag 27 februari 2023 10:54 schreef over_hedge het volgende:
Oekraïne moet vooral zelf beslissen hoe ver ze willen gaan. Want gaat om hun land. Hebben "wij" als het westen weinig over te vinden. En zolang Oekraïne zelf wilt vechten vind ik dat we wapens moet leveren omdat ze het recht hebben om zichzelf te verdedigen.
Ok fairquote:En de krim hoort bij Oekraïne. Dus ja dat willen ze ook terug.
Of dien ik dit te lezen als "dat alles goed gaat in de gevechten in Donbas?quote:Zelensky stuurt Oekraïense commandant in Donbas de laan uit
De Oekraïense president Volodymyr Zelensky heeft een hooggeplaatste legercommandant in de oostelijke Donbas de laan uitgestuurd. Daarvoor heeft Zelensky een decreet uitgevaardigd, zonder een reden voor het ontslag te vermelden.
https://www.hln.be/buiten(...)e-laan-uit~a1d6f3f5/
De man was al tijden geen 'topjournalist' meer, zoals je ook wel weet.quote:Op maandag 27 februari 2023 11:31 schreef weetjewel5 het volgende:
Topjournalist kan van de 1 op andere dag tot complotdenker gemaakt worden als hij de ‘verkeerde mening’ heeft 😂
Feit dat ze de persoon zelf aanvallen ipv de inhoud te weerleggen, zegt al genoegquote:Op maandag 27 februari 2023 11:31 schreef weetjewel5 het volgende:
Topjournalist kan van de 1 op andere dag tot complotdenker gemaakt worden als hij de ‘verkeerde mening’ heeft 😂
Er moet echter wel inhoud zijn om te weerleggen. En die is er niet.quote:Op maandag 27 februari 2023 11:44 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Feit dat ze de persoon zelf aanvallen ipv de inhoud te weerleggen, zegt al genoeg
Goh waar heb ik dat nog gemerkt ?
Er valt weinig aan de inhoud te weerleggen omdat er geen onderbouwing aan ten grondslag ligt. Een anonieme bron is niet voldoende. Dat de VS erachter zit valt zeker niet uit te sluiten en is wellicht zelfs de hoofdverdachte. Maar dat wordt totaal niet bewezen met dit artikel.quote:Op maandag 27 februari 2023 11:44 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Feit dat ze de persoon zelf aanvallen ipv de inhoud te weerleggen, zegt al genoeg
Goh waar heb ik dat nog gemerkt ?
Allemaal goed en wel.quote:Op maandag 27 februari 2023 12:06 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Er valt weinig de inhoud te weerleggen omdat er geen onderbouwing aan ten grondslag ligt. Een anonieme bron is niet voldoende. Dat de VS erachter zit valt zeker niet uit te sluiten en is wellicht zelfs de hoofdverdachte. Maar dat wordt totaal niet bewezen met dit artikel.
Het is een zaak voor Rusland en Duitsland om dit uit te zoeken, Duitsland kan daarbij eventueel de NAVO inschakelen als blijkt dat dit een aanslag tegen Duitsland betrof.quote:Op maandag 27 februari 2023 12:10 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Allemaal goed en wel.
Maar ik vind toch dat dit voor Navo, en zeker voor Duitsland, reden zou moeten zijn om het grondiger te onderzoeken.
Dat ze het in de VS lachend van de baan schuiven is logisch.
Maar hier werd wel met de (economische) toekomst van Duitsland gespeeld.
Dit is een terroristische daad.
Die topjournalist wordt ook gezien als een shill als hij het officiële narratief onderschrijft.quote:Op maandag 27 februari 2023 11:31 schreef weetjewel5 het volgende:
bron?quote:Op maandag 27 februari 2023 12:22 schreef Wantie het volgende:
[..]
Die topjournalist wordt ook gezien als een shill als hij het officiële narratief onderschrijft.
Wat is het verschil?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |