abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_208129688
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2023 18:58 schreef Raw85 het volgende:

[..]
Ik wil er best op in gaan hoor maar dan ga je me waarschijnlijk weer verwijten dat ik aan het trollen ben en geen respect heb voor ‘het BNW-gedachtegoed’. Je stelt je echt enorm aan vind ik en hebt bovendien weinig respect voor anderen hier.
Zie hier alweer.
Ingaan op wat ik zeg over de oorlog. Naaah
Kritiek op mijn persoon, daar verspillen ze wel woorden.
Sjonge jonge :N
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_208129705
Fijn dat je m’n punt nog eens bevestigt
pi_208129743
[quote]1s.gif Op vrijdag 24 februari 2023 19:05 schreef Raw85 het volgende:
Fijn dat je m’n punt nog eens bevestigt
:N
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter vrijdag 24 februari 2023 @ 19:09:23 #104
485843 crew  Jippie
pi_208129760
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 februari 2023 18:32 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Meteen naar de vergelijking met Nazi-Duitsland grijpen is dan ook iets helaas veel te snel wordt gedaan.
[..]
Zoiets had ik ook gelezen, maar volgens mij waren dat voornamelijk Russen die in Duitsland woonden. Op grote schaal heb ik het in elk geval nog niet gezien van niet-Russen.
Duur ritje Door Hamburg rijden met het "Z"-symbool: boete van 4.000 euro

https://www.ndr.de/nachri(...)afe,ukraine3110.html
pi_208130727
Net podcast gezien over China.
Kan er iemand tegen Z gaan zeggen dat ie zn schoteltje sushi mag weg gooien. Xi komt niet vrees ik :')

Speelt natuurlijk weer in de kaart van de VS, die nog steeds confrontatie met China opzoeken.
Waar zou de VS kiezen om het conflict te beslechten? Taiwan of oekr?
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter vrijdag 24 februari 2023 @ 22:22:07 #106
485843 crew  Jippie
pi_208133102
Kenmerkende situatie

Vandaag, op de eerste verjaardag van de Russische inval in Oekrane, vroeg de Oekraense minister van Buitenlandse Zaken, Dmytro Kuleba tijdens een vergadering van de Veiligheidsraad van de Verenigde Naties om een minuut stilte ter nagedachtenis aan alle slachtoffers die het leven lieten door 'Russische agressie'.

De stilte werd onderbroken door de vertegenwoordiger van Rusland, VN-ambassadeur Vasily Nebenzya, die zijn hand opstak en zei: 'Alle levens zijn van onschatbare waarde... wij staan op ter nagedachtenis van de slachtoffers door Oekrane vanaf 2014'.

vrijdag 24 februari 2023 @ 23:33:23 #107
24329 KNAK
ff w88,......
pi_208134255
quote:
2s.gif Op vrijdag 24 februari 2023 22:22 schreef Jippie het volgende:
Kenmerkende situatie
[ code verwijderd ]

Hoe verder dan iedereen ook blijft zitten. Heb gelijk zin om wat zooi terug te kijken, zoals die speech van Guy de Mafklapper Verhofstadt. Allemaal oh-zo-verbolgen over wat Rusland doet, en verder volledig vergeten wat er sinds 2014 gaande is. Het zou wat zijn als Rusland in het zelfde hoekje als een Noord Korea gepropt wordt door het alom machtige en superieure Westen. Zou dat uberhaupt economisch mogelijk zijn. Wij hebben Rusland nodig net zo als zij ons, maar ondertussen fikkie aanhouden en nog wat verder aanwakkeren met Leo's en andere miljarden knaken aan wapentuig. Zal in mn broek pissen van de lol als de ene na de andere op film vastgelegd wordt kapotgeschoten. Wat gaan ze dan sturen? Nog meer Leo's? Rusland is absoluut niet alles maar wij zijn m=mogelijk nog smeriger, zeker gezien de laatste paar decennia, en dan alleen op basis wat publiekelijk bekend is wat we hebben uitgespookt.

Onzin allemaal...
Mai pben rai~!
pi_208134298
quote:
2s.gif Op vrijdag 24 februari 2023 22:22 schreef Jippie het volgende:
Kenmerkende situatie
[ code verwijderd ]

Hij vergeet uiteraard dat Rusland de aanstichter was en het gaande heeft gehouden...
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  zaterdag 25 februari 2023 @ 02:52:48 #109
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_208135788
Dat klopt dat zijn we allemaal vergeten ....sorry voor dat !
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
pi_208135906
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2023 02:52 schreef DeMolay het volgende:
Dat klopt dat zijn we allemaal vergeten ....sorry voor dat !
Toch moedig van je dat je toegeeft je achter de Russische diplomaat te scharen.
pi_208135916
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2023 23:33 schreef KNAK het volgende:

[..]
Hoe verder dan iedereen ook blijft zitten. Heb gelijk zin om wat zooi terug te kijken, zoals die speech van Guy de Mafklapper Verhofstadt. Allemaal oh-zo-verbolgen over wat Rusland doet, en verder volledig vergeten wat er sinds 2014 gaande is. Het zou wat zijn als Rusland in het zelfde hoekje als een Noord Korea gepropt wordt door het alom machtige en superieure Westen. Zou dat uberhaupt economisch mogelijk zijn. Wij hebben Rusland nodig net zo als zij ons, maar ondertussen fikkie aanhouden en nog wat verder aanwakkeren met Leo's en andere miljarden knaken aan wapentuig. Zal in mn broek pissen van de lol als de ene na de andere op film vastgelegd wordt kapotgeschoten. Wat gaan ze dan sturen? Nog meer Leo's? Rusland is absoluut niet alles maar wij zijn m=mogelijk nog smeriger, zeker gezien de laatste paar decennia, en dan alleen op basis wat publiekelijk bekend is wat we hebben uitgespookt.

Onzin allemaal...
Rusland wist of had kunnen weten hoe het westen zou reageren als ze Oekrane zouden binnenvallen en annexeren.
En toch deden ze het.

Verder speelt de Russische propaganda heel goed in op de zelfhaat die hier in het westen leeft en weten ze dat mooi te buigen tot een slachtofferrol.
Maar Rusland is niet slachtoffer in deze en heeft zelf het conflict in Donbass veroorzaakt en tot begin vorig jaar in stand gehouden, en vervolgens gescaleerd.
Er klinkt veel kritiek op hoe het westen met wapenleveranties en dergelijke de oorlog in stand houdt, maar dat deed Rusland zelf ook tussen 2014 en 2021.
Daarvan wordt ook niet gezegd dat Rusland de separatisten niet had mogen helpen.
pi_208136411
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 februari 2023 03:53 schreef Wantie het volgende:

[..]
Rusland wist of had kunnen weten hoe het westen zou reageren als ze Oekrane zouden binnenvallen en annexeren.
En toch deden ze het.
Goh wat een schande…iemand die ingaat tegen de VS en haar schoothondjes NATO.
Deal with it … het gaat nog gebeuren.

En de VS wist ook maar al te goed hoe Rusland zou reageren als oekr zo verder bleef doen.
Ja de VS en niet Z, hij is just a puppet, in it for the money

quote:
Verder speelt de Russische propaganda heel goed in op de zelfhaat die hier in het westen leeft en weten ze dat mooi te buigen tot een slachtofferrol.
Slachtoferrol … kan best zijn
Maar oekr is nu letterlijk het slachtoffer

quote:
Maar Rusland is niet slachtoffer in deze en heeft zelf het conflict in Donbass veroorzaakt en tot begin vorig jaar in stand gehouden, en vervolgens gescaleerd.
Sja toont aan dat oekr nog in staat geweest is problemen op diplomatieke wijze op te lossen.
Dus oorlog is wat ze kozen, en nu ook gekregen hebben

quote:
Er klinkt veel kritiek op hoe het westen met wapenleveranties en dergelijke de oorlog in stand houdt, maar dat deed Rusland zelf ook tussen 2014 en 2021.
Wapenleveringen zorgen ervoor dat er honderdduizenden doden vallen, het land kapot geschoten wordt, en de economie keldert … waar blijven die tanks toch ?
pi_208136737
quote:

[..]

Onzin allemaal...
Oh en het wordt nog spannender nu de VS zelf China meer en meer in de armen van Rusland duwt (sorry zelenski but we gotta do this )
Wat gaan we doen? Binnenkort alles verbieden waar “made in china” opstaat?
Zullen we onszelf terug naar de mideleeuwen katapulteren om de VS te pleasen?

De VS heeft Nordstream zodat (vooral) Duitsland niet (makkelijk) de energielevering met Rusland terug zou kunnen opnemen. De VS offert na oekr, dus ook doodleuk Duitsland op, zij het eerder economisch hier, om hun eigen grieven tegen Rusland te blijven uitwerken.

Ben heel mijn leven zelf ook USA voorstander geweest, dat zat in onze opvoeding, wij zagen niets anders dan heroische USA movies op tv….wij wisten niet beter.
Maar ze zijn te ver gegaan in hun hegemonische arrogantie…en ze verdienen een pak slaag. En dat zit er nu aan te komen.
En het enige dat hun nog rest is hun militair apparaat. En spijtig genoeg zullen ze dat tenvolle gebruiken om hun hefemonie te proberen beschermen. Gelukkig kunnen ze altijd de schuld op een ander steken als ze het willen gebruiken, maar dat is onbelangrijk uiteindelijk. Oorlog is oorlog
pi_208136787
quote:
Biden (80) bevestigt dat hij zich opnieuw kandidaat wil stellen voor presidentsverkiezingen

Joe Biden heeft vrijdag bevestigd dat hij van plan is zich opnieuw kandidaat te stellen voor de presidentsverkiezingen van 2024, maar dat hij dat nog niet onmiddellijk zal doen.

https://www.hln.be/buiten(...)rkiezingen~a394c1e2/
We hebben oorlogen af te werken. Laat ons Biden houden :7
Zelenski zn stem heeft ie alvast O+
pi_208136878
quote:
Biden: (nog) geen F-16's, wel nieuwe militaire steun voor Oekrane

UPDATEDe Amerikaanse president Joe Biden zegt uit te sluiten dat Oekrane op dit moment F-16's krijgt. “Zij hebben deze nu niet nodig”, zegt Biden in een interview met ‘ABC News’. “Daarom sluit ik het op dit moment uit.”

https://www.hln.be/nieuws(...)r-oekraine~ac151c41/
“We sturen hem (Z) wat ons leger denkt dat hij nodig heeft”
Duidelijk wie er in control is van de oorlog daar.
Oekr mag het menselijk kanonnevoer aanleveren, rest regelen zij wel
pi_208136953
quote:
Wit-Russische president Loekasjenko brengt volgende week bezoek aan China

De Wit-Russische president Aleksandr Loekasjenko, een uitgesproken bondgenoot van de Russische president Vladimir Poetin, zal van dinsdag tot donderdag een officieel bezoek brengen aan China. Dat heeft het Chinese ministerie van Buitenlandse Zaken zaterdag aangekondigd.

https://www.hln.be/buiten(...)-aan-china~a036bf08/
Er worden globaal belangrijke toekomstige allianties gevormd, en het westen stond erbij en keek ernaar, zij zien enkel oekr en wachten op schouderklopjes van de VS, die europa uitlacht met haar slaafse houding en hoe het zichzelf uitschakelt als economische mogendheid.
“Maar we gaan ons terug bewapenen voor tegen Rusland hoor uncle sam, pls give us a cookie”
  Moderator zaterdag 25 februari 2023 @ 09:44:53 #117
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_208136957
quote:

[..]

Onzin allemaal...
Wat een ongezonde berg zelfhaat joh.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_208137001
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2023 08:28 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Goh wat een schande…iemand die ingaat tegen de VS en haar schoothondjes NATO.
Deal with it … het gaat nog gebeuren.
Dus een burgeroorlog starten in Oekrane is bedoeld om tegen de VS in te gaan, en dat mag

Helder!

quote:
En de VS wist ook maar al te goed hoe Rusland zou reageren als oekr zo verder bleef doen.
Precies, Oekraene is natuurlijk geen soeverein land, en dat geeft Rusland het recht om Oekraense burgers te vermoorden als Oekrane niet doet wat Rusland wil.

quote:
[..]
Slachtoferrol … kan best zijn
Maar oekr is nu letterlijk het slachtoffer
[
Oh, dus dat erken je wel.

quote:
..]

Sja toont aan dat oekr nog in staat geweest is problemen op diplomatieke wijze op te lossen.
Dus oorlog is wat ze kozen, en nu ook gekregen hebben
[..]

Net zei je dat Oekrane slachtoffer is, en nu weer dader...

quote:
Wapenleveringen zorgen ervoor dat er honderdduizenden doden vallen, het land kapot geschoten wordt, en de economie keldert … waar blijven die tanks toch ?
Dus je erkent dat dankzij de wapenleveranties van Rusland er onnodig veel slachtoffers zijn gevallen...
pi_208137002
quote:
2s.gif Op zaterdag 25 februari 2023 09:44 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Wat een ongezonde berg zelfhaat joh.
quote:
1s.gif Op donderdag 23 februari 2023 21:04 schreef Straatcommando. het volgende:
We hebben hier een mooie inhoudelijke discussie en dan kom jij met een oneliner

Snap je een beetje waarom dat frustratie opwekt?
pi_208137040
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2023 09:21 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Oh en het wordt nog spannender nu de VS zelf China meer en meer in de armen van Rusland duwt (sorry zelenski but we gotta do this )
Wat gaan we doen? Binnenkort alles verbieden waar “made in china” opstaat?
Zullen we onszelf terug naar de mideleeuwen katapulteren om de VS te pleasen?

De VS heeft Nordstream zodat (vooral) Duitsland niet (makkelijk) de energielevering met Rusland terug zou kunnen opnemen. De VS offert na oekr, dus ook doodleuk Duitsland op, zij het eerder economisch hier, om hun eigen grieven tegen Rusland te blijven uitwerken.

Ben heel mijn leven zelf ook USA voorstander geweest, dat zat in onze opvoeding, wij zagen niets anders dan heroische USA movies op tv….wij wisten niet beter.
Maar ze zijn te ver gegaan in hun hegemonische arrogantie…en ze verdienen een pak slaag. En dat zit er nu aan te komen.
En het enige dat hun nog rest is hun militair apparaat. En spijtig genoeg zullen ze dat tenvolle gebruiken om hun hefemonie te proberen beschermen. Gelukkig kunnen ze altijd de schuld op een ander steken als ze het willen gebruiken, maar dat is onbelangrijk uiteindelijk. Oorlog is oorlog
Het zou wel heel dom van Duitsland zijn om nog Russisch gas te willen afnemen, nu Rusland heeft laten zien dat als een wapen te gebruiken om de eu te verzwakken, waarmee ze in 2021 zijn begonnen als opmaat voor deze oorlog.

Helaas duurde de oorlog langer dan verwacht en wist de eu zich te herstellen en met tegenmaatregelen te komen.
pi_208137162
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 februari 2023 09:52 schreef Wantie het volgende:
Het zou wel heel dom van Duitsland zijn om nog Russisch gas te willen afnemen, nu Rusland heeft laten zien dat als een wapen te gebruiken om de eu te verzwakken, waarmee ze in 2021 zijn begonnen als opmaat voor deze oorlog.

Helaas duurde de oorlog langer dan verwacht en wist de eu zich te herstellen en met tegenmaatregelen te komen.
Rusland gebruikt gas als wapen om de eu te verzwakken? Indien ja is dat 1 ding
Hoeveel gebruikt de eu (lees papa VS) als wapen om te proberen Rusland te verzwakken. Ze blijven proberen….hoeveel is het ondertussen? 10e pakket?
:')
Oh en geen russisch gas meer?
Nee nu proberen we gas bij een ander te kopen … russisch gas met een andere sticker, en aan een vette meerprijs ^O^

Eu herstelde zich? Grote mond omdat ze voor de winter hun gasvoorraden nog redelijk gevuld kregen. We zullen zien winter 2023,
En tegenmaatregelen?
Lol waar merendeel van lidstaten weggetjes zoekt om ze individueel te omzeilen. Ik moet lachen.
pi_208137181
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 februari 2023 09:48 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dus een burgeroorlog starten in Oekrane is bedoeld om tegen de VS in te gaan, en dat mag

Helder!
[..]
Precies, Oekraene is natuurlijk geen soeverein land, en dat geeft Rusland het recht om Oekraense burgers te vermoorden als Oekrane niet doet wat Rusland wil.
[..]
Oh, dus dat erken je wel.
[..]
Net zei je dat Oekrane slachtoffer is, en nu weer dader...
[..]
Dus je erkent dat dankzij de wapenleveranties van Rusland er onnodig veel slachtoffers zijn gevallen...
Wow je google translator staat ingesteld op een foute taal.
Je draait alles wat ik zeg gewoon letterlijk om
Waarom?
pi_208137256
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2023 10:06 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Rusland gebruikt gas als wapen om de eu te verzwakken? Indien ja is dat 1 ding
Dus jij vindt het geen probleem dat Rusland gas als wapen tegen de Eu gebruikt om het mogelijk te maken oorlog te voeren.

quote:
Hoeveel gebruikt de eu (lees papa VS) als wapen om te proberen Rusland te verzwakken. Ze blijven proberen….hoeveel is het ondertussen? 10e pakket?
Ja, bedoelt om te verhinderen dat Rusland oorlog tegen een ander land kan voeren.

Dus Rusland mag wel economische maatregelen tegen de EU treffen zodat ze oorlog kunnen voeren, maar de EU mag geen maatregelen nemen om het oorlog voeren moeilijker te maken...

Helder..

quote:
Eu herstelde zich? Grote mond omdat ze voor de winter hun gasvoorraden nog redelijk gevuld kregen. We zullen zien winter 2023,
En tegenmaatregelen?
Lol waar merendeel van lidstaten weggetjes zoekt om ze individueel te omzeilen. Ik moet lachen.
Ja, jij lacht hierom.
pi_208137269
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2023 10:08 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Wow je google translator staat ingesteld op een foute taal.
Je draait alles wat ik zeg gewoon letterlijk om
Waarom?
Ik pas jouw techniek toe.
pi_208137330
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 februari 2023 10:18 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ik pas jouw techniek toe.
Dit is zinloos.
pi_208137393
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2023 10:25 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Dit is zinloos.
Klopt, maar dat hebben anderen al vaak tegen je gezegd.
Nu ervaar je zelf hoe dat is.
pi_208137404
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 februari 2023 10:34 schreef Wantie het volgende:

[..]
Klopt, maar dat hebben anderen al vaak tegen je gezegd.
Nu ervaar je zelf hoe dat is.
Prima. Ik laat jou vanaf nu dan ook links liggen.
Zou fijn zijn moesten die "anderen" dat ook doen
pi_208137430
Onbegrijpelijk toch dat jij hier zo lang gebanned was
pi_208137467
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2023 10:41 schreef UncleScorp het volgende:
Onbegrijpelijk toch dat jij hier zo lang gebanned was
Ik accepteer je verlies :*
pi_208137487
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 februari 2023 10:46 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ik accepteer je verlies :*
Een kinderhand is snel gevuld.
Het is je gegund.
  zaterdag 25 februari 2023 @ 10:53:32 #131
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_208137535
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 februari 2023 10:36 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Prima. Ik laat jou vanaf nu dan ook links liggen.
Zou fijn zijn moesten die "anderen" dat ook doen
Ik doe dat al jaren. ;)
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_208137638
Zijn er al Armata's gesignaleerd?
pi_208137646
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2023 11:01 schreef Ulx het volgende:
Geen pijnlijke vragen stellen :*
pi_208137818
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2023 11:01 schreef Ulx het volgende:
Er leven nog enkele oekrs
Snel! Stuur wat Leopards
  zaterdag 25 februari 2023 @ 11:49:00 #135
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_208138068
twitter

:+
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_208138097
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2023 11:22 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Er leven nog enkele oekrs
Snel! Stuur wat Leopards
Kiek, daar draai je het weer om

Anyway, in feite zeg je dat de overbleven Oekraners niet beschermd mogen worden.

Dat is nogal een uitspraak.
pi_208138290
quote:
Vond het ook wel grappig hoe ze tijdens het secret visit van Biden (enkel Rusland was op de hoogte :') ) speciaal het luchtalarm in kiev lieten afgaan, om hem heroisch gevoel te geven ;)

[ Bericht 3% gewijzigd door UncleScorp op 25-02-2023 13:50:51 ]
pi_208138394
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2023 12:13 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Vond het ook wel grappig hoe ze tijdens het secret visit van Biden (enkel Rusland was op de hoogte ;') ) speciaal het luchtalarm in kiev lieten afgaan, om hem heroisch gevoel te geven ;)
Ook geweldig was dat moment dat Poetin de Donbass bezocht om de annexatie van het gebied met zijn bevrijde volk te vieren...

Ooh, wacht...
pi_208138946
quote:
Gesanctioneerde Russische banken verhandelen gewoon digitale valuta op cryptobeurzen

Russen en enkele Russische banken waarvoor sancties gelden kunnen via de cryptobeurzen Huobi en KuCoin gewoon handelen in digitale valuta. Dat stelt de in cryptomunten gespecialiseerde data-analist Inca Digital in een rapport. Volgens directeur Adam Zarazinski overtreden de beurzen daarmee mogelijk Amerikaanse en Europese sancties.

https://www.hln.be/nieuws(...)ptobeurzen~ae18c859/
Geld kruipt waar het niet gaan kan…
Sancties anyone ?
pi_208139139
quote:
Franse president Macron brengt in april bezoek aan China

De Franse president Emmanuel Macron heeft zaterdag in Parijs aangekondigd dat hij “begin april” een bezoek brengt aan China. Hij roept Peking op om “te helpen druk uit te oefenen op Rusland” om “de agressie te stoppen” en “vrede op te bouwen”.

https://www.hln.be/buiten(...)-aan-china~ae2668dc/
trs charmant, monsieur Macron
Maar China heeft haar mening over de VS/navo al uitgesproken.
pi_208139441
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2023 13:38 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
trs charmant, monsieur Macron
Maar China heeft haar mening over de VS/navo al uitgesproken.
Denk niet dat Macron zich iets van jou aantrekt
pi_208139863
quote:

G7 waarschuwt landen die Russen helpen sancties te ontlopen

De G7-landen hebben in een verklaring uitgehaald naar landen die Rusland helpen om sancties te ontlopen. De Groep van Zeven waarschuwt die landen dat ze "een hoge prijs" zullen betalen als ze niet ophouden met de steun aan Moskou. Daarnaast zijn de G7 ook akkoord om een proces te starten om ruwe en gepolijste diamant uit Rusland uit markten van G7 landen te weren.

https://www.hln.be/buiten(...)e-ontlopen~a21188d1/
Typisch weer dat ze vooral Iran & China viseren.
Dat ze ondertussen zelf of hun leden de sancties ontwijken is blijkbaar geen probleem :

quote:

“Miljoenen vaten Russische olie worden gewisseld tussen tankers voor kust Griekenland, om Europese sancties te omzeilen”

Sinds begin dit jaar zijn al miljoenen vaten Russische ruwe olie en brandstoffen gewisseld tussen tankers, om de Europese sancties te omzeilen. Dat schrijft het financile persagentschap Bloomberg op basis van tracering van de olietankers.

https://www.hln.be/buiten(...)e-omzeilen~a9d0f291
pi_208140225
En ondertussen stuurt de VS haar regime-change specialist Soros weer op pad.
Ditmaal richt hij zijn pijlen op India. :N

Zoals eerder gezegd, de arrogantie van de VS begint de spuigaten uit te lopen. Hun militair apparaat, hoe immens het ook mag zijn, zal hen niet redden. Ze graven hun eigen ondergang, en zij zullen niet twijfelen om hun nukes te gebruiken, als ze als een vieze rat door iedereen in een hoekje geduwd worden.
pi_208140381
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2023 15:13 schreef UncleScorp het volgende:

Zoals eerder gezegd, de arrogantie van de VS begint de spuigaten uit te lopen. Hun militair apparaat, hoe immens het ook mag zijn, zal hen niet redden. Ze graven hun eigen ondergang, en zij zullen niet twijfelen om hun nukes te gebruiken, als ze als een vieze rat door iedereen in een hoekje geduwd worden.
Off topic
pi_208140431
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2023 15:13 schreef UncleScorp het volgende:

quote:
“We are grateful to the Washington Post, the New York Times, Time Magazine and other great publications whose directors have attended our meetings and respected their promises of discretion for almost 40 years......It would have been impossible for us to develop our plan for the world if we had been subjected to the lights of publicity during those years. But, the world is more sophisticated and prepared to march towards a world government. The supernational sovereignty of an intellectual elite (WEF?) and world bankers is surely preferable to the national autodetermination practiced in past centuries.”
― David Rockefeller

“For more than a century ideological extremists at either end of the political spectrum have seized upon well-publicized incidents such as my encounter with Castro to attack the Rockefeller family for the inordinate influence they claim we wield over American political and economic institutions. Some even believe we are part of a secret cabal working against the best interests of the United States, characterizing my family and me as 'internationalists' and of conspiring with others around the world to build a more integrated global political and economic structure--one world, if you will. If that's the charge, I stand guilty, and I am proud of it.”
― David Rockefeller, Memoirs

“The supranational sovereignty of an intellectual elite and world bankers is surely preferable to the national auto-determination practiced in past centuries.”
― David Rockefeller

“...we are part of a secret cabal working against the best interests of the United States... If that's the charge, I stand guilty, and I am proud of it.”
― David Rockefeller
https://www.goodreads.com/author/quotes/9951.David_Rockefeller

[ Bericht 0% gewijzigd door Alarmonoff op 25-02-2023 15:37:00 ]
God was in Christ, reconciling the world unto himself, not imputing their trespasses unto them;
pi_208140616
Regimechange in Oekrane door het land binnen te vallen en plat te schieten daarentegen _O_
pi_208140655
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2023 15:45 schreef Raw85 het volgende:
Regimechange in Oekrane door het land binnen te vallen en plat te schieten daarentegen _O_
Ja zij verspillen tenminste hun eigen bloed. De VS offeren anderen op.
Proud...
pi_208140742
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2023 15:45 schreef Raw85 het volgende:
Kan ook op democratische wijze, zoals in afghanistan en irak, je hoeft alleen het democratisch proces te beinvloeden.
God was in Christ, reconciling the world unto himself, not imputing their trespasses unto them;
pi_208140744
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2023 15:48 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Ja zij verspillen tenminste hun eigen bloed. De VS offeren anderen op.
Proud...
Zijn er tijdens zowel WO 1 en WO 2 niet heel wat Amerikanen gesneuveld voor jouw vrijheid daar in Belgi?
pi_208140786
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2023 15:56 schreef Raw85 het volgende:

[..]
Zijn er tijdens zowel WO 1 en WO 2 niet heel wat Amerikanen gesneuveld voor jouw vrijheid daar in Belgi?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')