Die willen we van Hersh ook wel eens zien ja.quote:
Krim is gewoon onderdeel van Oekraïne dus ja.quote:Op maandag 27 februari 2023 10:52 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, maar ik voel dat dit slecht gaat aflopen.
Alleszins voor oekr, en in slechtste geval voor ons allen.
En het andere ... hoop jij bijv dat oekr de Krim gaat aanvallen?
Als ze hun nieuwe wapens krijgen ?
Vind jij dat er tot het uiterste moet gegaan worden om Rusland te verslaan ?
Gewoon uit nieuwsgierigheid
Waarom?quote:Op maandag 27 februari 2023 12:10 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Allemaal goed en wel.
Maar ik vind toch dat dit voor Navo, en zeker voor Duitsland, reden zou moeten zijn om het grondiger te onderzoeken.
Dat ze het in de VS lachend van de baan schuiven is logisch.
Maar hier werd wel met de (economische) toekomst van Duitsland gespeeld.
Dit is een terroristische daad.
ja die persoon wordt dan gelijk omgelegd door de CIA.quote:Op maandag 27 februari 2023 12:50 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Die willen we van Hersh ook wel eens zien ja.
Als het echte leven een verhaal van Tom Clancy zou zijn wel ja.quote:Op maandag 27 februari 2023 13:09 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
ja die persoon wordt dan gelijk omgelegd door de CIA.
oh wacht dat gebeurt alleen buiten het Westen zeker? is dat die rules based order waar over gesproken wordt?quote:Op maandag 27 februari 2023 13:21 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Als het echte leven een verhaal van Tom Clancy zou zijn wel ja.
Toon zelf maar een keer wat aan. Tot nu toe zit je maar een eind weg te fantaseren.quote:Op maandag 27 februari 2023 13:24 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
oh wacht dat gebeurt alleen buiten het Westen zeker?
Julian Assage is zo goed als dood.quote:Op maandag 27 februari 2023 13:30 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Toon zelf maar een keer wat aan. Tot nu toe zit je maar een eind weg te fantaseren.
ah juistquote:Op maandag 27 februari 2023 12:58 schreef theguyver het volgende:
[..]
Krim is gewoon onderdeel van Oekraïne dus ja.
Wat noem je tot het uiterste?
Oekraïne is al in oorlog, dus dat is al het maximale wat ze kunnen doen.
En het slechtste voor ons allen is inderdaad dat Rusland zoals we al aangeven dus een steekje los heeft en nukes gebruikt om.... Geen idee want een doel behaald je er niet mee. Nukes gebruiken is gewoon klaar afgelopen.
Als niet de complete planeet naar de vaantjes is, dan is Rusland ... Althans de grote steden bestaan dan niet meer daar.
Nee hoor. Maar, Play stupid games, win stupid prices.quote:Op maandag 27 februari 2023 13:49 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
Julian Assage is zo goed als dood.
Probleem is je weet het niet, het is Rusland ja is nee en nee is ja en misschien wel of niet.quote:Op maandag 27 februari 2023 13:54 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
ah juist
Rusland zegt dat het indien nodig nukes zal gebruiken
VS zei dat Rusland toch nooit zn nukes zal gebruiken.
En Macron zei dat Navo niet met nukes zal terug reageren als Rusland het toch zou doen.
Wat doen we ?
Gerust een gokje waard ?
Ik zet 20¤ in op rood
Tsssquote:Op maandag 27 februari 2023 15:06 schreef theguyver het volgende:
En dan nog ik verwacht dan eerder dat ze andere maatregelen nemen bijvoorbeeld gifgas en fosfor grootschalig.
quote:"Verarmd uranium op duizenden plekken in Irak"
Op duizenden plekken in Irak staat militair schroot dat vervuild is met verarmd uranium. Ook dichtbevolkte gebieden zijn met het kankerverwekkende materiaal vervuild, zo blijkt uit onderzoek van Pax voor Vrede.
Het zijn vooral tanks en pantservoertuigen die tijdens de Golfoorlogen kapotschoten zijn met munitie dat bestaat uit het radioactieve spul. ,"De internationale bezettingsmacht heeft destijds weinig gedaan om het afval op te ruimen", aldus onderzoeker Wim Zwijnenburg. "De Irakese overheid had de middelen niet."
Via de Wet openbaarheid van bestuur probeert Pax te achterhalen welke doelwitten de geallieerde strijdkrachten hadden, zodat het daar opgeruimd kan worden. Zwijnenburg heeft al een overzicht van de Amerikaanse doelwitcoördinaten in het gebied waar de Nederlanders gelegerd waren. ,"Het is een begin, maar slechts het topje van de ijsberg.''
https://www.hln.be/irak/v(...)en-in-irak~a677f291/
Heb je het over Zelensky? Alleen laat hij zn bevolking er voor opdraaien.quote:Op maandag 27 februari 2023 14:05 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar, Play stupid games, win stupid prices.
Waar slaat dit op?quote:Op maandag 27 februari 2023 15:49 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
Heb je het over Zelensky? Alleen laat hij zn bevolking er voor opdraaien.
quote:
Volgens mij? Ik weet het ook niet exact.quote:Op maandag 27 februari 2023 18:05 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Kun je samenvatten wat dit alles ongeveer inhoudt volgens jou?
Was dat niet altijd al het plan om de wereld in 4 of 5 blokken te verdelen? Zou me niks verbazen dat iedereen gewoon het spel meespeelt, zogenaamd elkaars vijanden.quote:
Het zou mij wel verbazen.quote:Op maandag 27 februari 2023 18:34 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Was dat niet altijd al het plan om de wereld in 4 of 5 blokken te verdelen? Zou me niks verbazen dat iedereen gewoon het spel meespeelt, zogenaamd elkaars vijanden.
Dus hij leeft nog?quote:Op maandag 27 februari 2023 13:49 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
Julian Assage is zo goed als dood.
Het verzetten van doelpalenquote:Op maandag 27 februari 2023 18:05 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Kun je samenvatten wat dit alles ongeveer inhoudt volgens jou?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |