quote:Op donderdag 23 februari 2023 20:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Van die lekkere dikke wangetjes om in te knijpen. Cute hoor.
Ik hoorde dat het een topshow ging worden vandaag.quote:Op donderdag 23 februari 2023 21:03 schreef Littlerabbit het volgende:
Frank Visser van vandaag is echt meer dan bizar.
Het neigt heel sterk naar het ongeloofwaardige maar zo weiger ik tv te kijken.quote:Op donderdag 23 februari 2023 21:07 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik hoorde dat het een topshow ging worden vandaag.
Valt mee, een dag nadat hij zich helemaal heeft volgepropt met Grieks eten (of 2 kapsalons), weegt hij al zijn eten weer zorgvuldig tot op de gram af.quote:Op donderdag 23 februari 2023 20:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is @:onlogisch zo een dikkerd?
Als de rijdende rechter al niet meer echt is, dan is er niets meer in het leven te vertrouwen.quote:Op donderdag 23 februari 2023 21:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het neigt heel sterk naar het ongeloofwaardige maar zo weiger ik tv te kijken.
@Littlerabbit zou dit saai noemen. Ik knik nu ja.quote:Op donderdag 23 februari 2023 21:08 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Valt mee, een dag nadat hij zich helemaal heeft volgepropt met Grieks eten (of 2 kapsalons), weegt hij al zijn eten weer zorgvuldig tot op de gram af.
Ik noem kapsalons voornamelijk walgelijk.quote:Op donderdag 23 februari 2023 21:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
@:Littlerabbit zou dit saai noemen. Ik knik nu ja.
We houden het bij een Saskiaquote:Op donderdag 23 februari 2023 21:45 schreef Pisces29 het volgende:
@:onlogisch schenkt nu een tweede drankje in om dit te vieren.
Je drinkt geen alcohol?quote:
Ik onthoud alles. Heb het nog nooit ergens zien staan.quote:Op donderdag 23 februari 2023 21:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Deze vrouw onthoudt niks.
Dat is correct.
Fair enough. Maar ik drink dus geen alocholquote:Op donderdag 23 februari 2023 21:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik onthoud alles. Heb het nog nooit ergens zien staan.
Dat je alleen over Saskia praat, betekent niet dat je nooit alcohol drinkt.
quote:Op donderdag 23 februari 2023 21:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Fair enough. Maar ik drink dus geen alochol
Dan ga je maar op zoek naar andere pleziertjes uit wanhoop.quote:
Tja. In deze kan ik werkelijk niets anders doen dan te verwijzen naar mijn ondertitel makkerquote:Op donderdag 23 februari 2023 21:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Dan ga je maar op zoek naar andere pleziertjes uit wanhoop.
Ik zal lief zijn en er niet naar vragen.quote:Op donderdag 23 februari 2023 21:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Fair enough. Maar ik drink dus geen alochol
Dit stellen ik en de AA-vereniging erg op prijsquote:Op donderdag 23 februari 2023 22:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zal lief zijn en er niet naar vragen.
Ik vanaf nu. En Tong wordt niet vrolijk.quote:Op donderdag 23 februari 2023 19:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hallo Nelis. Ben je vanavond present in het live topic als je cluppie moet spelen?
Feyenoord won hier 2 keer van hé.quote:Op donderdag 23 februari 2023 22:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik vanaf nu. En Tong wordt niet vrolijk.
Ik ga straks bijna met de algemene mening mee. Dat Ajax naar het niveau Feijenoord is gezakt.quote:Op donderdag 23 februari 2023 22:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Feyenoord won hier 2 keer van hé.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |